Ällöttää miesten parrat. Mitä lie ökkömönkiäisiä siellä seassa mönkii.
Varmaan kaikkea pikku kirppuja ja täitä sun muita ällötyksiä täynnä. Jaiks!
Kommentit (24)
Siellä sinun pöheikössä niillä on paremmat olot !
Pesen partani päivittäin. Ei jää mitään ihmeellistä sinne kasvamaan? Lisäksi puhdistan joka ruokailun jälkeen huuhtelulla. Taitaa AP vain olla kateellinen kun ei itselle kasva?
Vierailija kirjoitti:
... Se partahan pestään...?
Ei mun mies ainakaan päivittäin kasvojaan pese. Ap
Miehet, jotka ovat tarkkoja parrastaan, pesevät sen päivittäin. Hyvinhoidettu parta on pehmeä ja tuoksuu hyvälle.
Kasvaako sulla hiuksissa kirppuja? Mun mies ainakin pesee partansa aamuin illoin.
Vierailija kirjoitti:
Pesen partani päivittäin. Ei jää mitään ihmeellistä sinne kasvamaan? Lisäksi puhdistan joka ruokailun jälkeen huuhtelulla. Taitaa AP vain olla kateellinen kun ei itselle kasva?
Naisena kateellinen? Parempi vaan, ettei kasva, hui! Ap
Alapäänkarvoissas on satiaisia. Tieto on varma!
Minulla oravaperhe pitää parrassa ökkömöniäiset loitolla.
Onneksi naisten pitkät hiukset ovat aina puhtaita varsinkin kun niitä pestään harvoin eikä edes shampoolla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka ovat tarkkoja parrastaan, pesevät sen päivittäin. Hyvinhoidettu parta on pehmeä ja tuoksuu hyvälle.
Mutta ei näytä hyvälle. Semmoinen pujoparta ja letitetty parta ovat kaikkein törkeimpiä.
Ainakin Sanna Marinin hiukset ovat ihania ja puhtaita eikä niissä ole kuin seitsemää erilaista hiusmuotoiluainetta ja kiinnettä.
Vierailija kirjoitti:
Alapäänkarvoissas on satiaisia. Tieto on varma!
Epäilen. Käyn nimittäin päivittäin suihkussa ja pesen itseni aina kunnolla päästä jalkoihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Se partahan pestään...?
Ei mun mies ainakaan päivittäin kasvojaan pese. Ap
Niin no sun miehellä näyttää sitten olevan huono hygieniataso oli sitä partaa tai ei. Eihän se parta tuossa ole se ongelma vaan se, että sun mies ei peseydy.
Taas tää parranvihaaja mt potilas
Mulla asuu siellä tyytyväinen tilhiparvi.
Parrakkaana sitä partaa pesee ihan mielellään päivittäin tai lähes päivittäin koska muuten esimerkiksi ruokien hajut voi jäädä hyväksi aikaa leijumaan puhumattakaan jostain muusta.
Mustakin parrat, pujoparrat, risuparrat , letitetyt parrat, harmaaparrat ym, ym parrat on todella kuvottavia räkärännejä, vaikka niitä kuinka pestäis ja tuunattai. Yök, yök, yök. Siloleuat, nam.
Samoja ötököitä mitä ihmisten pään päällä kasvavissa karvakasoissa. Yikes!