Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla avoin suhde - miten löydätte niin paljon kiinnostavia ihmisiä?

Vierailija
13.11.2025 |

Olen itse sinkku ja etsin kumppania, ja tuntuu tosi vaikealta löytää edes YHTÄ sellaista ihmistä, johon oikeasti tuntisi vetoa. Itse toki etsin suhdetta, jossa tietysti pitää natsata moni asia, mutta vaikka haluaisin pelkkää seksiä, niin ei minulla siihenkään kuka tahansa kelpaisi. Tuntuu ihan uskomattomalta, että joillain on koko ajan treffejä ja seuraa, kun itse saa etsiä kuukausikaupalla tai jopa useamman vuoden, että löytää edes sellaisen, jonka kanssa haluaisi ekojen treffien jälkeen edes tavata uudestaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimin mielin vaan, ei aina tarvitse odottaa mitään ihmeellistä.

Vierailija
2/4 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän en löydäkään, olen erittäin yksiavioinen (35 vuotta saman henkilön kanssa, eikä muuta ole tehnyt edes mieli).

Mutta tunnen ihmisiä, jotka elävät avoimissa ja/tai moniavioisissa suhteissa ja he kuuluvat kahteen ryhmään. Osa on nopeasti ihastuvia ja impulsiivisia (jolloin suhteet eivät välttämättä kestä kovin pitkään, muutamasta kuukaudesta muutamaan vuoteen). Toinen osa on ihmisiä, jotka kiinnostuvat kaikesta muustakin sellaisesta, josta he syystä tai toisesta tulevat tietämään paljon, ja jotka siis myös kiinnostuvat ihmisistäkin kunhan oppivat tuntemaan heidät kunnolla. Ja kiintyvät näihin myös tiiviisti. Nämä suhteet muodostuvat kyllä hitaasti, mutta myös kestävät kauan, vuosikymmeniäkin. (Tällaisia piirteitä itsellänikin on, mutta mulla tuo kiiinnostus ja jonkunasteinen kiintymyskin ei vaan ylety seksuaaliselle puolelle.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat nk. taviksia. Helppohan se on tuntea vetoa ihmisiin kun 90 prosenttia heistä on samanlaisia kuin sinä. Mielenkiinnon kohteina Putous ja Masked Singer ja kalja. 

Vierailija
4/4 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse ali-ihminen niin silloin suurin osa ihmisistä on "kiinnostavia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi