Mies ei pessyt hampaitaan, kun olin työmatkalla
Ei jäänyt kiinni itse teosta, mutta koska olin jo valmiiksi epäillyt jotain hämärää olevan tekeillä, tein pienen jekun. Meillä on kylpyhuoneen peilikaapissa hammastahna, jota käytetään aamuin illoin. Punnitsin hammastahnatuubin ruokavaa'alla ennen kuin lähdin työmatkalle. Tuubi ei ollut keventynyt työmatkani aikana lainkaan. Eli hampaat jääneet pesemättä ihan kunnolla.
Ärsyttäähän tämä toki, mutta kiva katsoa, kun mies kiemurtelee, kun kyselen miksi jätti pesemättä. En ole kertonut vielä tuosta ruokavaakajutusta, mutta kerroin kyllä, että tiedän varmuudella hänen olleen pesemättä. Onneksi ei ehditty naimisiin asti!
Kommentit (6)
Haloo hul lu! Mää pesen hampaat joka toinen päivä jos jaksan. Ja itteni kerran viikossa jos jaksan. Mee vaan takasin sinne reissuun niin kaikilla on kivampaa.
Pitäskö meidän miehesi tekemisistä huolestua--- tee juttu pääskysaaren huoliohjelmaan... Pitäisikö olla huolissaan...
Ei ap ole miestä, eikä ole ollut edes työmatkalla. Ap on on ollut psykiatrianosastolla hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ole miestä, eikä ole ollut edes työmatkalla. Ap on on ollut psykiatrianosastolla hoidossa.
Asiatonta leimaamista. Ei mielenterveysongelmat tee kenestäkään typerystä. Siihen riittää ihan pelkkä typeryys.
Mitä sitten. Itse en ole pessyt 5 vuoteen hampaitani