Eroaako mielestäsi miesten keskuudessa suositun naisen ajattelutapa ei-suositun naisen ajattelutavasta?
Kommentit (49)
Mitä tarkoittaa suosittu?
En usko, että haluaisin olla suosittu miesten keskuudessa ollenkaan.
Miellyttäminen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
" Mutta ehkä joku vastaa mitä sillä tarkoitetaan, kun naisella on miehinen ajattelutapa positiivisessa mielessä. "
Luulen että aika moni mies tarkoittaa sillä sitä että ei puhuta juurikaan omista tai toisten tunteista vaan vain konkreettisista asioista ja miten ne ovat tai eivät ole.
Tämä itsellekin tuli mieleen. Lisäksi se, että vältetään ylitulkintaa jonkun sanoista, ilmeistä ja eleistä, ja erityisesti sen vatvomisesta, mitähän se sillä tarkoitti.
Voi kysyä ja sanoa suoraan. Rentoutta. Voi heittää huulta hyväntahtoisesti, ilman ylivarovaista "ethän sä tai kukaan sun tuttusi vaan loukkaantunut. Tarkoitin sitä, että..."
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mieluummin epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tiedä, niin et todennäköisesti ole suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Suositut naiset ovat helpompia, eli jakorasioita. Ei suositut ovat parisuhteeseen.
Tässä on ilmiselvä ei suositun miehen vastaus.
Olen nuori nainen, joka tietää totuuden laidan erilaisien kavereiden takia. Yllättikö?
Suositut naiset ovat luontevan itsevarmoja miesten seurassa, ja osaavat flirttailla/ keimailla.
Vierailija kirjoitti:
Suositut naiset ovat luontevan itsevarmoja miesten seurassa, ja osaavat flirttailla/ keimailla.
Olin eilen treffeillä tuollaisen naisen kanssa. Ex malli. Oli upea ja hauska ilta. Naisella itsetuntoa, huumorintajua ja keskustelukykyä. Ei tarvinnut itsekään pitää kynttilää vakan alla tai miettiä mitkä keskustelunaiheet triggeröivät. Jos olitiin jostain eri mieltä, niin skoolattiin sille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Suositut naiset ovat helpompia, eli jakorasioita. Ei suositut ovat parisuhteeseen.
Tässä on ilmiselvä ei suositun miehen vastaus.
Olen nuori nainen, joka tietää totuuden laidan erilaisien kavereiden takia. Yllättikö?
Sulla on vielä paljon oppimista elämästä. Se, että sun kaveripiirin suositut on jakorasioita ei tarkoita sitä, että kaikki suositut naiset ovat jakorasioita. Mulla on kavereina naisia jotka ovat kauniita ja siksi suosittuja miesten keskuudessa. Mitään jakorasioita nämä naiset eivät kuitenkaan ole koskaan olleet.
Naiset jotka ovat suosittuja, tai muuten vaan miesvoittoisella alalla - suhtautuvat miehiin enemmän vertaisina. Eivät draamaile turhaan.