Saako bussiin mennä sen ollessa pysäkillä ovi kiinni?
Jos osuu samaan aikaan siihen. En uskalla heilutella kättä siinä enää. Joudun odottamaan toisia busseja. Numero 8B bussi menee ohi koska näen numeron olevan 88. Ei ole värieroa. Muissakin busseissa hankala nähdä vaikka silmälasit.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Kyllä oven pitää olla auki.
Jep. Eli pysäkillä ei saa antaa merkkejä enää kuskille. Joka voi jättää huomiotta. En voi juosta pysäkillä koska olin leikkauksessa.
Aivoleikkauksessa oletettavasti. Poistettiinko paljonkin?
Normaali ihminen katsoo, onko kuski tauolla. Koputtaa oveen ja tarkkailee kuskin vastausta. Se avaa kyllä oven jos ottaa matkustajia.
Toivon teille ilkeille kiusaajille takaisin paljon kiusaamista sanallisesti. Kuskit eivät ole tauolla.
Päätepysäkeillä saattavat olla, ja pysäkin liikennejärjestelyistä riippuen ainoa paikka pysähtyä saattaa olla juuri siinä pysäkin kohdalla. Yleensä päätepysäkille tulon ja sieltä lähdön välissä on jonkin verran aikaa, ja silloin kuski pitää taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Ovi kiinni - miten menet bussiin?
Avaamalla sen oven? Se on oven tarkoitus, voi tarvittaessa avata tai sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eli pysäkillä ei saa antaa merkkejä enää kuskille. Joka voi jättää huomiotta. En voi juosta pysäkillä koska olin leikkauksessa.
Normaali ihminen katsoo, onko kuski tauolla. Koputtaa oveen ja tarkkailee kuskin vastausta. Se avaa kyllä oven jos ottaa matkustajia.
Toivon teille ilkeille kiusaajille takaisin paljon kiusaamista sanallisesti. Kuskit eivät ole tauolla.
Uli uli. Jos ihan itse vapaaehtoisesti tuuppaa tänne esittelemään omaa vajaaälyisyyttään, turha itkeä, jos saamansa vastakaiku ei miellytä. Maalaisjärkeä SAA käyttää eikä lii
Mene kotiin kasvamaan. Itse olet se miksi muita haukut. Ja sulla on se ongelma, aika vakava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vtun ääliö!!! Mitäpä lottoat!?🤣🤣🤣
Karma sulle.
Karma sun perseessäs. Kuten aivosikin näemmä.
Saahan sitä yrittää, jos kuljettaja avaa oven. Jos ovessa olisi avausnappi kuten raitiovaunuissa, se muuttaisi asetelman täysin. Mutta silloin voisi päätellä, jos napissa palaa vihreä valo, että oven saa vielä auki napista ja kyytiin meno olisi tällöin täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätepysäkeillä saattavat olla, ja pysäkin liikennejärjestelyistä riippuen ainoa paikka pysähtyä saattaa olla juuri siinä pysäkin kohdalla. Yleensä päätepysäkille tulon ja s
Täällä ovi on auki päätepysäkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa ?
Koska bussi tekee lähtöä pysyäkseen aikataulussaan. Jos ei viitsi heilauttaa kuskille tarpeeksi ajoissa eikä edes vaivautua oleen ajoissa pysäkillä niin sitten jää kiltisti odottamaan sitä seuraavaa tai vaikka kävelee.
Täällä menee usea bussi valtatiellä ja on 2 yhtäaikaa pysäkillä. Ei niihin aina ehdi. Tulee uusia ehkä. Mutta olisi turvallisempaa jos kuski ottaa matkustajan joskus ajoissa ja riippuu säästä.
En ikävä kyllä nyt ymmärrä ollenkaan, että mitä oikein haluat sanoa. En todennäköisesti ole ainoa. On vaikea antaa asiallisia vastauksia silloin, kun viestistä ei pysty hahmottamaan sitä, mikä ongelman ydin oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli. Jos ihan itse vapaaehtoisesti tuuppaa tänne esittelemään omaa vajaaälyisyyttään, turha itkeä, jos saamansa vastakaiku ei
Pysy sinä himassas niiden neljän homeisen seinäs välissä jos ulkona liikkuminen ja julkisten käyttäminen tuottaa noin stanasti vaikeuksia. Suosittelen sinulle holhouksen alaisuutta sekä edunvalvontaa, ellet ole jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma sulle.
Ota viinaa ja huumeita vähemmän. Olet aggressiivinen.
Täällä ovi on auki päätepysäkillä.
Sehän tarkoittaa, että kyytiin saa mennä.
Jos kattoluukku on auki, tunge sieltä sisään!Sorry otsikko vaan huvitti. Itse huidoin töistä lähtiessä samalla pysäkillä liian usein ja kun näin että väärä hälytys, huidoin bussia jatkamaan menoaan. Yksi kuski pysähtyi ja käski minun hankkia silmälasit🤓Hankin työlasien lisäksi.
menkää ajoissa. problem solved.. voi tietysti olla kuten mulla kun olin iltahommissa niin piti aina kiiruhtaa että ehti. muuten olis joutunut tulee yöllä taksilla ..ei mitään järkee. monet vaan jättää viime tinkaan niin nopeat syövät silloin hitaat.
Se joka käski pysyä "himassa". Ei ole ongelmaa. Mutta kysymys on kevyt ja pitää tietää mitä kuski haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma sulle.
En käytä kumpaakaan lainkaan. Hyppää sinä junan alle. Olet riesa ja rasite tyhmyytesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kattoluukku on auki, tunge sieltä sisään!Sorry otsikko vaan huvitti. Itse huidoin töistä lähtiessä samalla pysäkillä liian usein ja kun näin että väärä hälytys, huidoin bussia jatkamaan menoaan. Yksi kuski pysähtyi ja käski minun hankkia silmälasit🤓Hankin työlasien lisäksi.
Täällä kattoluukku on ruuvattu kiinni. Hätätilassa ei ehkä pääse ulos tai sisään.
Vierailija kirjoitti:
Se joka käski pysyä "himassa". Ei ole ongelmaa. Mutta kysymys on kevyt ja pitää tietää mitä kuski haluaa.
Maalaisjärkeä käyttämällä sekin selviäisi. Mutta jos ei ole sitä maalaisjärkeäkään, niin milläs se ruumis pieree, kun perse on jäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma sulle.
En käytä kumpaakaan lainkaan. Hyppää sinä junan alle. Olet riesa ja rasite tyhmyytesi kanssa.
Jätä ihmiset rauhaan. Saat takaisin mitä teet muille lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärkeä käyttämällä sekin selviäisi. Mutta jos ei ole sitä maalaisjärkeäkään, niin milläs se ruumis pieree, kun perse on jäässä.
Olet paha ihminen. Jätä naiset rauhaan kiusaamiseltasi.
Vierailija kirjoitti:
menkää ajoissa. problem solved.. voi tietysti olla kuten mulla kun olin iltahommissa niin piti aina kiiruhtaa että ehti. muuten olis joutunut tulee yöllä taksilla ..ei mitään järkee. monet vaan jättää viime tinkaan niin nopeat syövät silloin hitaat.
Ajoissa oleminen ei aina auta. Yhdellä päätepysäkillä ei ole pysäkkikatosta, ja kuljettajat usein tasaavat aikaa kauempana, eivätkä tule pysäkille kuin vasta noin minuutti ennen lähtöä. Tosi kiva odottaa sateessa, jos on mennyt pysäkille vaikkapa 5 min ennen lähtöä.
Karma sulle.