Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt on kunnon siirtomaameininkiä! Tummat raataa olemattomalla palkalla kuin orjat, valkoiset omistajat kylpevät rahassa.

Vierailija
12.11.2025 |

Suomi nousuun.

Kommentit (298)

Vierailija
121/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mitä Wolt ei kerro on että heidän kaikki ohjeistuksessa ja materiaalinsa kuskeille käännetään 20 kielelle joista tärkeimmät arabia, somalikieli ja Afrikan kielet. 

Vierailija
122/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ja kiinnostaisi tietää, miten he tänne osaavat?

Miten joku mies Bangladesista sattuu päätymään juuri tänne? Miten heidän ajokorttinsa varmistetaan, onko joku autokoulu käyty? Ainakin ajelevat kaikkien liikennesääntöjen vastaisesti jalkakäytävillä, pyöräteitä väärään suuntaan jne jne.

Tulevat opiskelemaan ja siinä sivussa tekevät töitä, ihan normikäytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko tehdä woltille töitä. Kukaan ei pakota. Kukaan ei myöskään pakota tulemaan tänne.

Nostan virtuaalista hattua jokaiselle töitä tekevälle Wolt-kuskille. Näille palstalla naukuville työttämille rasse-kommareilla en nosta kuin keskisormea.

" No, täällä minä näytän sulle sitä keskimmäistä sormea...Koskaan en ole Woltia tarvinnut, itse ostan ja laitan ruokani. Selvää orja_kauppaa. Vitut_taa kun joutuu jalkakäytävillä kävellessä koko ajan kurkkimaan taakse onko Wolt_paska niskan takana ja ohi ajamassa. Eivät juuri sääntöjä osaa noudattaa." 

Tämä juuri ottaa päähän. Ajavat aivan miten sattuu noilla raskailla mopoillaan. Yleensä aina jalkakäytävällä, jos ei sitten pyörätietä väärään suuntaan.

Onkohan heillä vakuutus, jos jotain sattuisi?

Vierailija
124/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa joku toinen suomessa toimiva yritys jonka suomalainen toimitusjohtaja tienaa yli 1000 kertaa enemmän kuin firman suorittava porras? Tämän tasoisia lahtari-riistäjiä ei tässä maassa ole vielä koskaan ennen nähty.

Vierailija
125/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko tehdä woltille töitä. Kukaan ei pakota. Kukaan ei myöskään pakota tulemaan tänne.

Nostan virtuaalista hattua jokaiselle töitä tekevälle Wolt-kuskille. Näille palstalla naukuville työttämille rasse-kommareilla en nosta kuin keskisormea.

" No, täällä minä näytän sulle sitä keskimmäistä sormea...Koskaan en ole Woltia tarvinnut, itse ostan ja laitan ruokani. Selvää orja_kauppaa. Vitut_taa kun joutuu jalkakäytävillä kävellessä koko ajan kurkkimaan taakse onko Wolt_paska niskan takana ja ohi ajamassa. Eivät juuri sääntöjä osaa noudattaa." 

Siinähän rasse näyttelet. Onhan se kamalaa kun kuski on väärän värinen :D

Ei oo sullakaan muuta kuin rassekortti.  Sillä pitäisi saada huippupalkkaa ja päästä miljonääriksi miljonäärin paikalle.  Yrittäkää kotimaassanne.  Ai niin rassekortti ei toimi siellä.  Olen kuullut että siellä on äärimmäisen köyhiä palveluammateissa. 

Vierailija
126/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alustatalouden ydinajatus on siivestää toisten tekemällä työllä. Tässä tapauksessa parasiitit imevät verta ravintoloilta ja käyttävät vaikeasti työllistyviä. Mutta rahaahan firmalla on vain sijoittajien kautta, itse liiketoiminnan kannattavuus on so-so. Tyypillinen kupla.

Tirsk, yritysten omistajat ei sitten yleensä toisten työstä hyödy :D On teillä komukoilla huonot tiedot.

Vierailija
127/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole käyttänyt Woltia koskaan. Olen syytön Miki Kuusen miljooniin.

Vierailija
128/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin haitallinen liikeidea. Raahataan jostain Bangladeshista lähettejä kuskaamaan ruokaa suomalaisille laiskaperseille, jotka ei jaksa itse käydä kaupassa ja valmistaa ruokaansa. Vika ei ole Woltin perustajissa, vaan teissä asiakkaissa. Hävetkää.

Vierailija
129/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa joku toinen suomessa toimiva yritys jonka suomalainen toimitusjohtaja tienaa yli 1000 kertaa enemmän kuin firman suorittava porras? Tämän tasoisia lahtari-riistäjiä ei tässä maassa ole vielä koskaan ennen nähty.

Oikein lahtari-riistäjiä - sieltähän se komukka paljastuu kun vähän pintaa raaputtaa.

Vierailija
130/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte että tuo touhu loppuu, älkää tilatko woltilla. Ihan itse mahdollistatte tuon. Aina voi boikotoida.

Ja sitten tummat olisivat työttömiä. 

Meidän alueella on vuosia ollut sama wolt-kuski ja nyt ajelee sähköautolla. Olen jutellut hänen kanssaan eikä valita mistään asiasta.

En mä tiedä onko se maahanmuuttajuus pääsyehtona Volttikuskiksi, ainakin meilläpäin näkyy näitäkin kalpeanaamoja siinä työssä. Nuorille voisi olla ihan mukava työtä, josta saisi opiskelurahaa.

Vierailija
131/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin haitallinen liikeidea. Raahataan jostain Bangladeshista lähettejä kuskaamaan ruokaa suomalaisille laiskaperseille, jotka ei jaksa itse käydä kaupassa ja valmistaa ruokaansa. Vika ei ole Woltin perustajissa, vaan teissä asiakkaissa. Hävetkää.

Hyvä, että laiskat käyttää rahojaan ja saa ihmisiä työllistymään. Itse olen säästäväisempi ja teen ruokani itse.

Vierailija
132/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Kuusi on bisnesnero. Kuka toinen olisi keksinyt, että herättämällä 2020- luvulla henkiin 1950- luvun polkupyörätsupparin, laittamalla sen ajelemaan iso reppu selässä, nimittämällä sitä yritäjäksi, tuomalla kehitysmaista tuon väen tänne lumisateeseen, antamalla yhteiskunnan huolehtia elatuksesta ja perustarpeista, ja lopulta tänään sai lukea miten joku noista tienaa vuodessa 38 000, eli kuukaudessa 3 000 eli päivässä satasen, eli tunnissa alle kympin, Voi tehdä itsestään multimiljonäärin.

3000e kuukaudessa on ihan ok palkka kyllä? Todella, todella moni tekee alle tuon. 

Se ei ole palkkaa. 

Vierailija
133/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri ottaa päähän. Ajavat aivan miten sattuu noilla raskailla mopoillaan. Yleensä aina jalkakäytävällä, jos ei sitten pyörätietä väärään suuntaan.

Onkoha

Ja se pyörä, onko Kela antanut työn ansaitsemista varten?  Sen verran kalliilta mötiköiltä näyttää ettei niitä noilla palkoilla hankita.  Mihin ne päätyvät?

Vierailija
134/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia mitä Wolt ei kerro on että heidän kaikki ohjeistuksessa ja materiaalinsa kuskeille käännetään 20 kielelle joista tärkeimmät arabia, somalikieli ja Afrikan kielet. 

Mitä sitten? Suomeksiko pitäisi ohjeet olla heille :D

Vierailija
135/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustat fillaroi palvelijoina valkoisille aterioita suoraan eteen. Saavat jotain 3€ vaivanpalkaksi.

Tehän niitä rasisteja olette, jotka ihonväriä tuijotatte.

Ovat tulleet ihan omasta halustaan Suomeen.

Toki, aika monelle kolmansien maiden asukkaille on ykköshaave päästä Eurooppaan.

Vierailija
136/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alustatalouden ydinajatus on siivestää toisten tekemällä työllä. Tässä tapauksessa parasiitit imevät verta ravintoloilta ja käyttävät vaikeasti työllistyviä. Mutta rahaahan firmalla on vain sijoittajien kautta, itse liiketoiminnan kannattavuus on so-so. Tyypillinen kupla.

Tirsk, yritysten omistajat ei sitten yleensä toisten työstä hyödy :D On teillä komukoilla huonot tiedot.

Pienet aivosi eivät vain kykene ymmärtämään fundamentaalista eroa tavallisten ja alustayritysten välillä. Alustoissa tuodaan vain työkalu pöytään. Toiminta, laadunvalvonta ja kaikki vastuu on ulkoistettu. Alustaa voisi verrata vuokratiloihin, missä varsinaista yritystoimintaa harjoittavat muut.

Vierailija
137/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihan oksettaa tämän Kuusin omahyvänen ilme, ja ne muut sen frendimiljonäärit, tämä ruma akkakin joka on supermiljonääri. Näin melkein koko ikäni Kalliossa asuneena näen nämä wolt kuskit (vähän niin kuin mustat orjat aikoinaan palvelemassa valkoisia amerikkalaisia) palvelemassa aikuislapsia/lapsiaikuisia jotka eivät jaksa vetää persettään kauppaan vaan tämä wolt orja tuo ruuan ovelle. Wolt pilaa maailman kuin peukku, ainakin stadin. 

Kyllä stadin on pilanneet juuri kaiken maailman tunkeilijat ja te kalliossa asuvat hyväksyjät.

Eikö ne hyväksyjät ole mahdollistaneet tämän nykypäivän orjakaupan? Nyt vähän loogisuutta.

Ei ole mitään orjakauppaa, vaan vapaaehtoiseen päätöksentekoon pohjautuvaa työtä. Kukaan ei

Näitä tyyppejä auttaa Suomen sosiaaliturva. Eli tämä Kuusi&co tienaavat maksamalla paskaa palkkaa jonka sossu&Kela kompensoi. Sama kuin EK ja Suomen Yrittäjät ajaa halpatyövoiman tuloa vaikka maa on työttömiä täynnä. Orjakauppaa on. Tulevat sukupolvet tulevat lukemaan historiankirjoista, jos on kirjoja ja jos osataan lukea. 

Vierailija
138/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte että tuo touhu loppuu, älkää tilatko woltilla. Ihan itse mahdollistatte tuon. Aina voi boikotoida.

Meidän alueella on vuosia ollut sama wolt-kuski ja nyt ajelee sähköautolla. Olen jutellut hänen kanssaan eikä valita mistään asiasta.

En mä tiedä onko se maahanmuuttajuus pääsyehtona Volttikuskiksi, ainakin meilläpäin näkyy näitäkin kalpeanaamoja siinä työssä. Nuorille voisi olla ihan mukava työtä, josta saisi opiskelurahaa.

Mikä helvetin pääsyehto? Ehtona on ainoastaan se että haet laukun ja alat kuskaamaan ruokaa.

Vierailija
139/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsevätkö  Wolt-kuskit maahan jonkun työsopimuksen turvin?

Heissä on korkeakoulutettuja, tohtoreitakin, jotka ovat tulleet tänne esim IT-projektin vuoksi. Pudotus on ollut kova, koska Suomessa ei saa helposti töitä kun olet ulkomaalainen ilman suhteita.

Eikö kannattaisi silloin lähteä kotimaahan, jos on koulutuskin?

Puoliso ja jopa lapsia voi olla täällä.

Vierailija
140/298 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäseudulla jossa ei linjurit kulje ihan kelpo idea valkonaaman toteuttamana.  Lisä työnä voi kuskailla safkoja, kauppatavaraa, lääkkeitä ynnnä muuta. Taksit ei enää tee tuota.  Päätyönä ei kannata mutta kiireettömästi ja sovitulla ajalla.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi