Väsyttää eikä jaksaisi lähteä mihinkään, mutta illalla yksi tapahtuma minkä missaaminen varmasti harmittaisi myöhemmin
Mitä tekisitte? Haluaisin vaan jäädä sohvalle viltin alle, mutta tiedän että viimeistään huomenna harmittaisi ettei tullut lähdettyä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sairas, ainoastaan väsynyt. Ja introvertti joka ei ole hetkeen liikkunut oikeastaan työpaikkaa ja ruokakauppaa lukuunottamatta julkisilla paikoilla, luultavasti vastahakoisuus johtuu eniten siitä.
ap
Ota päikkärit.
Ei päikkärit korjaa passiivista asennetta. Kun aamusta iltaan hokee että väsyttää taatusti on paska olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.
Sitten pitää korjata niitä omia ajatuksia itse. Ei niitä kukaan muu sinne syötä. Jos ajatukset tuottaa toimintaa,niin pitäiskö alkaa ajattelemaan jotain muuta?
Kyllä, joka hetki voi valita mitä ajattelee ja miten toimii. Emme ole ohjelmoituja robotteja vaan meillä on oma tahto ja vapaa valinta päättää, miten toimimme. Huijaamme itseämme alistumalla olosuhteisiin. Elämä ei ole vankila, vaikka aika moni tuntuu niin välillä uskovan.
Jos olet sopinut jonkun kanssa meneväsi jonnekin, niin sitten menet vaikka ei huvittaisi. Ensi kerralla mietit tarkemmin mitä sovit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sairas, ainoastaan väsynyt. Ja introvertti joka ei ole hetkeen liikkunut oikeastaan työpaikkaa ja ruokakauppaa lukuunottamatta julkisilla paikoilla, luultavasti vastahakoisuus johtuu eniten siitä.
ap
Älä soimaa itseäsi. Älä mene, jos ei huvita.
Nyt on marraskuu ja marraskuun malliin eletään.
Relaa.
Mun pitäis lähtee kauppaan eikä huvita. Sama taistelu päässä.
Et ole yksin.
Girl power💪 Yhteisössä on voimaa! 💪
Kannattaa mennä. Jos et piristy tapahtuman aikana, voit aina lähteä aikaisemmin!
Miksi kirjoitat kaiken tänne. Mene sinne tapahtumaan ja juttele välillä ihmisille Kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde vaan. Yritä ajatella, että sulla sentään on kiva juttu tulossa, kaikilla meillä ei ole.
Puhu omasta puolestasi vaan.
Miksi halusit vastata ilkeästi? Mitä tarvetta se sinulla täyttää? Ja toisekseen, sana minä viittaa yhteen ihmiseen, puhujaan, ja sanaliitto kaikki me koko joukkoon. Kumpaan minä mielestäsi viittasin?
Minkälainen tapahtuma. Menisin messuille, mutta melukonserttiin en. Pinnallisiin juttuihin en menisi.
Mulla on ollut monesti niin että ei millään jaksaisi mutta kun on mennyt niin ollut tosi hyvä olo jälkeenpäin että tuli lähdettyä. Eikä sitä itseään tartte duunata viimisen päälle; jos on likanen tukka niin ponnarille, pesee hampaat, tekee osapesun ja vaihtaa vaatteet.
Ei kannata sitten täällä vänistä kuinka kukaan ei kutsu minnekään 😄 Kyllä vähän hymyilyttää miten äärimmäinen flegmaattisuus normaaleissa asioissa on joku kehumisen aihe nykyään
Nerokasta.