Miki Kuusi maksoi veroja viime vuonna 39 743 224 euroa
Kiitos hänelle siitä. Ei ole paennut suomalaista verottajaa halvemman verotuksen maihin.
Kommentit (40)
Kenenkähöhän kurjien selkänahasta ne on revitty.
Vierailija kirjoitti:
Miljonääriksi maahanmuuttajalähettejä riistämällä.
Vierailija kirjoitti:
Mporukka saa sillä oleskeluluvan ja ehkä jopa perheensä Suomeen. Ovathan he yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkisijoittajien! Emoyhtiö doordash rahoittaa kaiken.
Siis oikeasti, täällä idiootit juhlii kun joku on tienannut paljon enemmän kuin yhdenkään ihmisen tarvitsisi tienata ja tehnyt sen vielä jättämällä maksamatta reilun korvauksen niille, jotka työn oikeasti tekevät. Ei paljon veronmaksu tuollaista pelasta, täysin moraalitonta kuraa tällainen sukupolvi.
Vierailija kirjoitti:
Eikä hän vingu mediassa veroistaan, vaan maksaa niitä iloisesti, että voi jakaa hyvästä muillekin ja rahoittaa tärkeitä yhteiskunnan palveluita kaikkien käyttöön. Helvetin köyhää jokaiselta varakkaalta marista veroistaan, kun he ei näe päivittäin nälkää tai joudu vaihtamaan lääkkeitään ruokaan.
Tästä hatunnosto Supercell-porukalle!
Näinkin voi asiat hoitaa. Kaikki ovat onnellisia heidän menestyksestään, ja harva kadehtii, koska he pistävät reilusti kortensa kekoon, vaikka olisi varmasti mahdollisuuksia verosuunnitteluun ja -kiertoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen logiikalla Woltilla tienaa? Miten saa Suomen suurimmat tulot siitä, että joku valmistaa ruuan ja joku toinen kuljettaa sen ja itse on välimiehenä rahastamassa?
Ei mikään ihme, että köyhät pysyy köyhinä, jos ruuat tilataan Woltilla. Keskituloisena haen aina itse ruokani.
En ole koskaan tilannut woltin kautta mitään enkä tule tilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös asuin kaupunki kiittää, pääomatuloina hänen ei olisi tarvinnut maksaa kunta veroa lainkaan.
Todella poikkeuksellista, että otti palkkatuloina yli 70 miljoonaa ja pääomatuloina vain vähän yli 7 miljoonaa. Toisinpäin olisi ollut hänelle verotuksellisesti tuottoisampi. Olisihan siitä pelkästä pääomaverotulostakin siinä tapauksessa muodostunut todella iso potti.
Olisi mutta kunta ei olisi saanut senttiäkään, käyttää kuitenkin kaupungin palveluita jossain määrin.
Ei maksa enää ensi vuonna kun muutti englantiin, joten osa veroista jää suomelta saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen logiikalla Woltilla tienaa? Miten saa Suomen suurimmat tulot siitä, että joku valmistaa ruuan ja joku toinen kuljettaa sen ja itse on välimiehenä rahastamassa?
Ei mikään ihme, että köyhät pysyy köyhinä, jos ruuat tilataan Woltilla. Keskituloisena haen aina itse ruokani.
Wolt on teknologiayritys
Todellakin!!!!!! Duunareitten selkänahasta vedetty hynät. Säälittää katella pyöränsä kanssa puskevia lähettejä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin!!!!!! Duunareitten selkänahasta vedetty hynät. Säälittää katella pyöränsä kanssa puskevia lähettejä.
Emoyhtiö Doordash näille wolttilaisille on maksaneet ne hynät. Eli sijoittajat! Niillä on laajentumisstrategia useampaan maahan ja todella kova palkkaus siellä johdossa. Hesarissa oli iso juttu tästä muutama kuukausi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kotipaikkakunnallani noita woltin jättimäisiä selkälaatikoita kuskailee kovin tummahipiäiset maahanmuuttajat ritsoilla kiinalaisilla halpissähköpyörillään. Siellä ne on nytkin pakkasessa värjöttelemässä odottelemassa toimeksiantoja. Wolt on pahimmanlaatuinen riistäjä ja kaikista suurimmat tuloerot on juuri Woltin pomojen ja heidän riistettyjen työntekijöidensä välillä, en pysty millään käsittämään miten jotkut voi hehkuttaa etenkin vasemmalta laidalta Woltin pomoja vaikka paljon veroja maksaisivatkin.
No mjaa. Ehkä näkisin mielummin voittojen jakautuvan reilummin Woltin orjatyöläisille, jotka rämpivät tuolla räntäsateessa 4 euron tuntipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös asuin kaupunki kiittää, pääomatuloina hänen ei olisi tarvinnut maksaa kunta veroa lainkaan.
Todella poikkeuksellista, että otti palkkatuloina yli 70 miljoonaa ja pääomatuloina vain vähän yli 7 miljoonaa. Toisinpäin olisi ollut hänelle verotuksellisesti tuottoisampi. Olisihan siitä pelkästä pääomaverotulostakin siinä tapauksessa muodostunut todella iso potti.
Eipä hän varmaan täysin yksin sitä pystynyt valitsemaan. En toki tiedä. Mutta maksajallakin on sananvaltaa siihen, mitä tulolajia haluaa maksaa, koska se vaikuttaa maksajankin verotukseen.
Miki elättää valtavan määrän kelaloissaatanoita.
Woltin kuskit itse ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että meillä on tällaisia iloisia veronmaksajia. Asettuu Wahlroosin ja kumppanien ininät oikeisiin mittasuhteisiin.
Näin. Mielestäni olisi myös hyvä muistaa se, että björn on perintörikas. Nolla yritystä perustettuna. Nollavientiä.
Miki Kuusi myi jenkkiyhtiälle Suomen ovikoodit! Mun laiska naapuri wolttasi ekaan kerrokseen koronavuosina. Kytän tytär.