Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako opiskella kampaajaksi? Onko alalla ongelmia?

Vierailija
11.11.2025 |

Oon työkyvyttömyyseläkkeellä ja aloitin opiskelut. En voi tienata kuin 1100/kk eläkkeen lisäksi. Onko mahdollista 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä joutuu moni työskentelemään tai vuokratuolisysteemillä. Paljon ei jää siitä käteen sekä aineet allergisoivat ja jatkuva käsien koholla pitäminen voi aiheuttaa kiputiloja. 

Vierailija
2/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjänä joutuu moni työskentelemään tai vuokratuolisysteemillä. Paljon ei jää siitä käteen sekä aineet allergisoivat ja jatkuva käsien koholla pitäminen voi aiheuttaa kiputiloja. 

Mä en yrittäjäksi voi ruveta eläkkeen takia. Enkä varmaan vuokratuolisystermilläkään. Eikö sekin ole yrittäjyyttä. Onkohan mun järkeä jatkaa opintoja jos en työllisty edes

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratuoliyrittäjä. PYksityisyrittäjän sinnikkyyttä ja riskinottoa vaaditaan. Olet töissä, kun muut vapaalla. Illat ja viikonloput parasta työaikaa (ostoskeskus).

Vierailija
4/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yrittäjäksi voi ruveta eläkkeen takia. Enkä varmaan vuokratuolisystermilläkään. Eikö sekin ole yrittäjyyttä. Onkohan mun järkeä jatkaa opintoja jos en työllisty edes

Ap

Pakottaako joku sut olemaan siellä eläkkeellä? 

Vierailija
5/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pakottaako joku sut olemaan siellä eläkkeellä? 

Aika riski lopettaa eläke ja mennä kokonaan töihin jos tulotkin kampaajana vaihtelee. Eläke kuitenkin tulee säännöllisesti. Ei mulla ole omaa asiakaskuntaa edes jos ei perhettä lasketa. Ala kiinnostaa mutta mietityttää oma tilanne

AP

Vierailija
6/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jos luova sosiaalinen ja varsinkin oma yrittäminen kiinnostaa. Töitä riittää sopivasti omaan tahtiin.

Vierailija
7/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jos luova sosiaalinen ja varsinkin oma yrittäminen kiinnostaa. Töitä riittää sopivasti omaan tahtiin.

En ole kovin sosiaalinen. Luokkani hiljaisimpia. Ja yrittäjäksi en varmaan voi ruveta eläkkeen takia. Tätä mä oon koko opiskelujeni miettinyt. Onko mun järkeä opiskella ja sovellunko alalle.

Ap

Vierailija
8/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up