Sebastian Tynkkynen ja Alan-rakas haluavat lapsen. Haluaisitko synnyttää heille sellaisen?
Kommentit (26)
Häirikkönarsistille kakara. How about no.
Lapsi sais näyttää ylpeenä kavereilleen kuinka parrakkaan äitin CV on vihapuhe ja televisiossa housuihin paskominen.
Mun kohtu on jo hommansa tehnyt, 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta en kyllä synnyttäisi lasta heteroparillekaan.
Eikö kohdunvuokraus ole Suomessa laitonta?
Mutta kumppanuusvanhemmuus on laillista.
Ei ne halua ketään kolmatta siihen. Sun täytyy antaa lapsi heille.
Miksi noin ajattelet?
Kumppanuusvanhemmuus on oikein hyvä juttu ja sitähän voi asua lähekkäin, että osallistuminen lapsen hoitoon sujuu mutkattomasti.
Jos vanhemmat ovat kypsiä, he asettavat aina lapsen edun ensimmäiseksi.
Ei tuossa ylen jutussa Tynkkynen ole vaan joku muu. Hyvin harvalle sopii kumppanuusvanhemmuus. Yleensä miesten mielestä se olisi hyvä järjestel
En kai minä väittänytkään, että se on Tynkkynen, mutta tuo perhemalli voi olla parempi kuin itsellinen lapsen hankkiminen.
Siinä olisi kuitenkin koko ajan toinen vanhempi (tai pariskunta) auttamassa. Ja eiköhän se kuitenkin ole niin, että vauva-ajan lasta hoitaa (imetys! ) äiti.
Hassusti nää palstapersut ulisee jostain Sanna Marinin itsekkyydestä ja mediatyrkkyilystä kun Sebu on Suomen pahin poliittinen arvopohjistaan mädättynyt Tyrkkynen ja pissis-uhriutuja.
Ja tarvitsee jo nyt (36 -vuotiaana) 10 avustajaa ja Alanin selvitäkseen arjestaan ;D
-winner-
Et ymmärrä. Ne joustaa rasismissaan jos itse hyötyvät (monella kansanedustajapersulla on ulkomaalainen puoliso).