Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät niin hyvältä nyt kun oot saanut vähän painoa lisää. Kaikki muodot kohdillaan entistä enemmän 🤤 Se kuivan kesän orava -look ei oikein sytytä mua.
Läski.
Oletko 3-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo ryöppy naurattikin, jälkeen päin tulee itku. Rakkaus on suuri illuusio.
Ei ole mitään rakkautta missään.
Huomaan. Nytkö vuosien jälkeen ajattelit lopettaa valehtelemisen?
Kaikki muu on illuusiota, vain rakkaus on todellista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät niin hyvältä nyt kun oot saanut vähän painoa lisää. Kaikki muodot kohdillaan entistä enemmän 🤤 Se kuivan kesän orava -look ei oikein sytytä mua.
Läski.
Oletko 3-vuotias?
Nimenomaan. Sen ikäisenä joku rikkoi tuon ihmisen. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Itse tosin en pidä tästä, kun vaatteet eivät mahdu päälle. En ole koko aikuisikäni normiaikoina ollut tämän kokoinen eikä tunnu itseltä.
Miksi rikotun täytyy rikkoa toisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski.
Oletko 3-vuotias?
Henkisesti joo. Bääbääbuubuu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäydyt niin oudosti?
Tutustu niin saat vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Ujo kysymys: haluisitko joskus nähdä? Ei tarvi päättää heti.Olis vaan kiva jutella asiasta.
Toivottavasti pääset juttelemaan kaivattusi kanssa. Minun kaipaamani ei halua fantasiointia kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski.
Oletko 3-vuotias?
3-vuotiaat on ihania. Tuo haukkuja ei ole ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu on illuusiota, vain rakkaus on todellista
Rakkautta ei ole olemassa, olet keksinyt koko jutun omassa harhaisessa päässäs. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän seksiä?
Paraikaa yes. Töitä pitäisi tehdä, mutta panettaa. Ei ole edes ovulaatio meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski.
Oletko 3-vuotias?
Kiitos! Viimein niitä totuuksia! Teidän ihanistanne. Hyi mikä panetteleva pösilö hän onkaan!
Vierailija kirjoitti:
Emily on vtun ärsyttävä, kun ei poistu päästä. Lurjus.
Mulla jää aina jotain ärsyttävästi mielen päälle, jos on jotain tekemätöntä tehtävää vielä tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Sinä et päätä, mitä minä olen ansainnut. En vain ymmärrä, että jos itselle on oltu pahoja, miksi itse pitää olla sitä toisille. Tai ymmärrän, kun nuppi on nurin.
Vierailija kirjoitti:
Ujo kysymys: haluisitko joskus nähdä? Ei tarvi päättää heti.Olis vaan kiva jutella asiasta.
No todellakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski.
Oletko 3-vuotias?
Tuo kuulostaa siltä miltä 3-vuotias suuttuessaan.
Kyllä haluaisin, olen odottanut näkemistä pitkään.