Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1599)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on olla kiero?
Kerro. Sulla lienee pitkällinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutuminen tapahtuu hyvinkin sukkelaan, kun on haluja molemmin puolin.
Onko näin? Paitsi jos jompikumpi tai molemmat esim. ujostelee tai on varovaisia luonteita
Luonto tikanpojan puuhun ajaa. Jos on esteitä, ne ovat sitten suurempia kuin halu eli haluja ei ole tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää vuosia minun nokkimiseeni, niin mun on pakko olla jotenkin ylivoipa olento.
Se ei ole pohdinta. Tää ei ole eka kerta.
Itse påätyisin hieman toisenlaiseen päätelmään. Jos minua kritisoidaan, katson itseeni ja mietin, missä menee metsään ja miten voisin toimia paremmin. Mutta kukin tyylillään. Eri asia sitten, miten eri tavat vievät siihen, johon halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kihis on muu Ee.
Mä 2024 kesällä tullut.
..
Olen eteerisempi eksentrikko.
Olen
fellinimäinen fantasiaprojektio.
Asun miehen alitajunnassa.
X
Minä sitä, minä tätä. Minä siellä, minä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Paitsi jos jompikumpi tai molemmat esim. ujostelee tai on varovaisia luonteita
Luonto tikanpojan puuhun ajaa. Jos on esteitä, ne ovat sitten suurempia kuin halu eli haluja ei ole tarpeeksi.
Mikä sun kohdalla olisi selitys?
Et eilen edes huomannut mun olevan siellä. Tai ehkä huomasit, mutta et halunnut katsoa.
Vierailija kirjoitti:
💗💗💗
💙💙💙💙💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että hän torjui minut ja ilmoitti, ettei halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa "en halua ikinä nähdä sinua" -jutuissa kannattaa aina arvioida kontekstia. Jos se on sanottu kiukustuneena, niin totuushan voi olla aivan päinvastainen. Sama juttu, jos tilanne on ollut sellainen, että on itselle edullista esittää asian olevan niin, että haluaa vaan lähteä menemään ja jättää toisen rauhaan jne. Tilanteita on monenlaisia, eikä hetkessä heitetty huudahdus ole mikään kiveen hakattu totuus, joka rajoittaa asioita ikuisesti. Hetken tunnekuohut pitää nähdä sellaisina kuin ne ovatkin: hetkellisinä reaktioina, jotka eivät tarkoita mitään sen kummempaa. Suomalaiset aina takertuvat menneisyyteen tyyliin "mut ku sä sanoit silloin viis vuotta sitten ettet halua ikinä enää nähdä mua". Dude, se piti paikkansa ehkä viisitoista minuuttia tai viisi päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoja yleistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa "en halua ikinä nähdä sinua" -jutuissa kannattaa aina arvioida kontekstia. Jos se on sanottu kiukustuneena, niin totuushan voi olla aivan päinvastainen. Sama juttu, jos tilanne on ollut sellainen, että on itselle edullista esittää asian olevan niin, että haluaa vaan lähteä menemään ja jättää toisen rauhaan jne. Tilanteita on monenlaisia, eikä hetkessä heitetty huudahdus ole mikään kiveen hakattu totuus, joka rajoittaa asioita ikuisesti. Hetken tunnekuohut pitää nähdä sellaisina kuin ne ovatkin: hetkellisinä reaktioina, jotka eivät tarkoita mitään sen kummempaa. Suomalaiset aina takertuvat menneisyyteen tyyliin "mut ku sä sanoit silloin viis vuotta sitten ettet halua ikinä enää nähdä mua". Dude, se piti paikkansa ehkä viisitoista minuuttia tai viisi päivää.
Jos on noin sanonut ja on itsensä kanssa eri mieltä, korjaaminen on tietenkin sanojan tehtävä. Jos ei siihen kykene, ei voi odottaa torjutunkaan uskaltavan lähestyä. Nykymaailmassa voi pian huomata, että on käräjillä häirinnästä tai vainoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää vuosia minun nokkimiseeni, niin mun on pakko olla jotenkin ylivoipa olento.
Se ei ole pohdinta. Tää ei ole eka kerta.
Itse påätyisin hieman toisenlaiseen päätelmään. Jos minua kritisoidaan, katson itseeni ja mietin, missä menee metsään ja miten voisin toimia paremmin. Mutta kukin tyylillään. Eri asia sitten, miten eri tavat vievät siihen, johon halutaan.
Ei minulta.
..
Varmana tietona:
on joukko julkisuudesta
tuttuja nimekkäitä naisia,
jotka eivät voi sietää minua,
Mustaa Hevosta.
Sillä noudatan
täysin uutta formulaa.
He rakastavat vihân kaavussa.
Nimiään en paljasta milloinkaan.
X
Vierailija kirjoitti:
Tai riittää että toisella on haluja ja toista viedään kuin pässiä narussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai riittää että toisella on haluja ja toista viedään kuin pässiä narussa!
Juu, jotkut haluavatkin vain pitää narussa.
En juokse luoksesi, jotta saisit torjua minut taas.
Miten sun puoliso sai sut nakitettua nalkl
kiin? Et ainakaan näytä tyytyväiseltä teidän suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Miten sun puoliso sai sut nakitettua nalkl
kiin? Et ainakaan näytä tyytyväiseltä teidän suhteessa
Liikuttiin samoissa porukoissa ja samoilla luennoilla.
En ole pokaaleja tavoitellut. Kukin vastaa omien halujensa ilmaisemisesta eikä voi odottaa toiselta sellaista, jota ei itse kykene tekemään.