Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun nimessä on ura
Oon luvannut etten enää kirjoita tänne.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari samaa.
Onko myös sama pari?
Kyllä, samat tavut. Kaipaan.
Osui. Kaipaan myös, ikuisesti.
Ikuisesti? Onko "ohimennyttä" muutoin?
Vierailija kirjoitti:
Oisko siitä kohta kuukausi kun nähtiin. Näytit edelleen hyvältä. Ihana poikamainen hymy, vaikka et poikanen enää olekaan. Ne silmät ja se katse. Sun pehmeä ääni. Olet vaan niin ihana tyyppi, teet mun maailmasta paljon paremman. Ja edelleen saat mun sydämen tykyttämään💗
Ihan oikeasti, kirjoitatko itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari samaa.
Onko myös sama pari?
Kyllä, samat tavut. Kaipaan.
Osui. Kaipaan myös, ikuisesti.
Ikuisesti? Onko "ohimennyttä" muutoin?
Toi edellinen oli sivusta, mutta ei meidänkään realiteetit kovin ruusuiset ole yhteisen tulevaisuuden näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja ihanaa yötä rakkaalle M(n).
Hyvää yötä. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin näit hänet viimeksi?
Kauden sisällä näin viimeksi. Terkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko siitä kohta kuukausi kun nähtiin. Näytit edelleen hyvältä. Ihana poikamainen hymy, vaikka et poikanen enää olekaan. Ne silmät ja se katse. Sun pehmeä ääni. Olet vaan niin ihana tyyppi, teet mun maailmasta paljon paremman. Ja edelleen saat mun sydämen tykyttämään💗
Ehkä hän kirjoittaa mulle. Mä olen just tuollainen.
Odottavalla kannalla. Valmiina hyppäämään syliisi. Toki täytyis eka sun laittaa se viesti. Ja sopia niin että et oo missään satojen kilometrien päässä...
En tiedä muuta miestä, joka olisi kirjoittanut yhtä hienosti ja kauniisti kuin sinä. Kaikesta huolimatta.
Juttelin vanhan ystäväni kanssa sinusta. Hän piti minua luonnollisesti hulluna. Mutta lyhyen hetken todella rakastin sinua. Haluan uskoa, että hetken se oli sinullekin jotain aitoa, vaikka vaihdoitkin minut nopeasti toiseen. Toivottavasti löysit onnesi. Tiedän että kohtaan vielä omani. Hän on varmasti jo aivan nurkan takana. Jossain jo uneksimassa rakkaudesta. Tietämättään, odottamassa meidän yhteistä elämää. Ja kun aamu vihdoin tulee, rakastan häntä niin kuin hetken rakastin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kirjoittaa mulle. Mä olen just tuollainen.
Ehkä 💗