Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2012 nähdylle naiselle terkut: Paneskellaan kun tavataan. Ei tässä iässä kannata jättää tilaisuuksia käyttämättä.
Missäs me muuten nähtiin? En nimittäin ollut silloin aivan varma oliko se omia houreitani vai näinkö sut oikeesti
Hautuumaalla.
Joo ei. Lopeta trollaaminen muiden tunnisteilla 😙
Vierailija kirjoitti:
Mun hermot ei kaivattuun menisi. Mutta kaivattu vois kyllästyä siihen miten pehmeeks meen.🐑
Lampaat on ihania 🐑😘
Onko tää nyt sitten kohtaan oikein että elän täydessä selibaatissa kun haluan vain sua. Sua mä en saa, näen tosiasiat. Mä en pysty, mä en pysty haluamaan ketään muuta ja mua vaan sattuisi kun antaisin miehille (vonkaajille) periksi. Oon hukassa. Kunpa joku korkeampi voima ottaisi tunteeni pois sua kohtaan. Tää on hemmetin vaikeeta elämää näin.
Naiselta naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hermot ei kaivattuun menisi. Mutta kaivattu vois kyllästyä siihen miten pehmeeks meen.🐑
Lampaat on ihania 🐑😘
Me takas navettaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten nähtiin
Missä?
Sähän voit kertoo paikan jos oot viikko sitten nähnyt jonkun! Vai kalasteletko vain?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaat on ihania 🐑😘
Me takas navettaan!
Kutittaako sinua pään sisällä, et pysty raapimaan, mutta kutittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tussu tuhero mikä vaan hellästi silti
Sanahelinää.
Gallup: sun ja kaivattusi horoskooppimerkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tussu tuhero mikä vaan hellästi silti
Olis erikoista kutsua paljasta tuheroksi. Eikä kyllä minuakaan tuo tussu ihan hirveästi sytyttele. Jotenkin liian setämiesslangia.
Paljas on pillu, tuhero/tussu on naturel. Pimppi on lapsen tai kiltin naisen elin. Kuvastaa viattomuutta. Riemurasia on nymfomaanin soitin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sama?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten nähtiin
Missä?
Sähän voit kertoo paikan jos oot viikko sitten nähnyt jonkun! Vai kalasteletko vain?
Sivusta
Tuo "viikko sitten nähtiin" kertoo sen että molemmat tietää nähneensä! (luetun ymmärtäminen).
-sivusta turhaa puuttua
Vierailija kirjoitti:
En ole kaivatusta varma, koska en ole varma hänen syntymäpäivästä. Mutta hän on vaaka tai kaksonen. Mä olen härkä.
Vierailija kirjoitti:
Luoja oon väsyny
Lääkäriin
Kaivattu on leijona, omaani en uskalla kertoa… 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja oon väsyny
Lääkäriin
Lopeta se lääkärin tuputtaminen, tiedän mitä yrität.
Hautuumaalla.