Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91853)
Vierailija kirjoitti:
sivusta kyllä mä silti pelastan sut sivusta
Eipä ole näkynyt.
Ajoitus on näissä hommissa kaiken a ja o.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmisen ei tarvitse olla valmis ihmisenä ollakseen rakkauden arvoinen.
Välillä mietin, oliko kaivattu yhden viestin takana viime vuonna. Harhaahan se.
Ohistelijoiden orgiat taas käynnissä 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmisen ei tarvitse olla valmis ihmisenä ollakseen rakkauden arvoinen.
Ei tietenkään, ei liity tuohon. Miten kukaan koskaan edes olis ihmisenä "valmis".
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatun pillu ja koko keho haisee tietylle tuoksulle. Se saa mun pään ihan sekasin.
Tuoksu on mun nenään hyvä. Ei se ehkä kaikille toimi.
Jep, sekaisin olon huomaa kylläkin viestistäsi!
Miksi kirjoitatte törkyä. Olkaa asiallisia yleisellä palstalla. Siten voitte ainakin vaikuttaa fiksuilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitatte törkyä. Olkaa asiallisia yleisellä palstalla. Siten voitte ainakin vaikuttaa fiksuilta.
EI tarvi vaikuttaa fiksulta, kaipaus on mielenhäiriö, ainakin mulla.
Ei taida olla menestystä luvassa kaivatun kanssa, jos ei edes ymmärrä millaiset jutut sopii tälle palstalle ja mitkä kuuluu jonnekin "alapää-alan sivustolle". Moukkia harva kaipailee...
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatun pillu ja koko keho haisee tietylle tuoksulle. Se saa mun pään ihan sekasin.
Tuoksu on mun nenään hyvä. Ei se ehkä kaikille toimi.
Kiviäkin kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
En oikein nyt usko että voin tehdä fiksun vaikutelman kirjoittamalla tänne. Noin niinkuin lähtökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pillun tuoksussa ole mitään törkyä.
Ei tuo nyt niin kamalaa ollut. On luonnollista viehättyä kultansa tuoksusta, taitaa olla jopa edellytys. Tosin en kyllä itse tänne ilmoittelisi moisista.
Miksi livistit niin vikkelään? En edes ehtinyt kertoa häpyhuulivitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Yhdet ajoittavat suhteen aloittamisen huomiseen, toiset siihen, kun puoliso on pois kuvioista ja kolmannet oman kuolemansa jälkeiseen aikaan.
Oon kattonu sivusilmällä ja suoraan ja etupuolelta ja takapuolelta sekä sivusta niin paljon että verkkokalvot soi. 💫