Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksen pitäisi olla 100.
Se on sata
Ei se ole. Se vaivaakin
Kyllä se on ja olen sen hänelle myös sanonut irl.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että sinulla on välttelevä kiintymystyyli? Mitä tunnetta olet yrittänyt vältellä ja unohtaa eniten?
Mulla vai? Onko? Millä perusteella
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että sinulla on välttelevä kiintymystyyli? Mitä tunnetta olet yrittänyt vältellä ja unohtaa eniten?
Tottakai tiedän. En välttele tunteita, en luota ihmisiin kovin nopeasti. Sitä voi kutsua kiintymystyyliksi tai hyödylliseksi elämänopiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen ja rakastumisen tunteita piilottaa. Pelon tunnetta yrittänyt unohtaa.
Hankalaa on.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa, kun ihailu alkaa vaihtumaan himoon, on syytäkin ruveta välttelemään, jos sitä ei hyvästä syystä halua toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V-
Niin?
Oletko paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa, kun ihailu alkaa vaihtumaan himoon, on syytäkin ruveta välttelemään, jos sitä ei hyvästä syystä halua toteuttaa.
🥵
Vierailija kirjoitti:
Tunnut välillä parhaalta ystävältä. Jos tietäisit, en tiedä liikuttaisiko vai säälittäisikö.
On surullista, jos yhteydenpito on tämä täällä eikä ole oikean elämän kontaktia parhaan ystävänkään kanssa. Liikuttaisi tietenkin, mutta vaikka noin olisi, en saa sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnut välillä parhaalta ystävältä. Jos tietäisit, en tiedä liikuttaisiko vai säälittäisikö.
Jos tietäisin, niin saisit raavaan miehen kyyneliin.
Lemmikki koppaan tuhisemaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole välttelevä kiintymystyyli vaan kiintymykseni osoitukset on tyrmätty ja kielletty.
Vierailija kirjoitti:
? E
Vierailija kirjoitti:
Se, joka tekee kiepin lakanoihin?
Oon ominu täältä tänään kaiken. On vähän itku kurkussa. Tänäänkin.
minulla ei ole kiintymyshäiriötä pelkästään vaan välttelevä luonne. kieltäydyn kategorisesti spontaanista sosiaalisuudesta netin ja lähipiirin ulkopuolella.
Liikkakerhon vetäjälle pusu.
Eipä mitään erityistä..