Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91301)
Vierailija kirjoitti:
Taisit tajuta vasta torstaina, että oon kiinnostunu susta.
Mitä torstaina tapahtui?
Nyt mitataan kenen kestävyys riittää ja karsitaan jyvät (a)kanoista 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä reilu viikko sitten olisin toivottanut rakkaat terkut hänelle, mut en voi enää. Se sattuu. Ja olo tuntuu ihan idiootilta..
Miksi et voi? Onko tullut esteitä?
Se on eri asia laitella täällä rakkaita terkkuja ihmiselle, joka on huonossa suhteessa ja vaikka esim. asumuserossa kuin sellaiselle, joka rakentaa aktiivisesti suhdettaan puolisoonsa ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. Jälkimmäiseen liittyen vosuilu on huono vaihtoehto, varsinkin, jos vielä on saanut suorat pakit..
J?
Ei
Vierailija kirjoitti:
E koodi
Ahaa. Kiitos.
Hats off, bro.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä torstaina tapahtui?
Toinen ihminen taisi tajuta, että oon kiinnostunu.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin,kun kerroit.. mut se oli kyllä tiistai.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat kaivattusi pillua niin anna olla. Hän löytää paremman miehen muualta, sellaisen jolle muutkin yhteiset asiat ovat tärkeitä. Jos taas kaipaat kaivattusi ihanaa persoonaa, on hän kaipauksesi ansainnut ja sinä jonkinlaisen suhteen hänen kanssaan. Yhdessä kaivattusi kanssa määrittelette, mikä suhteenne tulee olemaan 😚
No nyt on katkeraa tilitystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**** Tapiolle
rakkautta, rakkautta vaan.
***** Johanna
Juha Tapiolla on jo vaimo.
ja Kari Tapio on kuallut.Rauha hänen sielulleen.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihan
saatanan paska ylläpito.
Minä olen
palstan kuningatar. E
Joku muu kirjoitti. E
Älä valehtele
En ollut minä.
Älä syytä asiattomasti,
kateellinen nolla.
Minulla on tukijoita
fiksujen joukossa,
nimenomaan siellä. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä torstaina tapahtui?
Toinen ihminen taisi tajuta, että oon kiinnostunu.
Juu, ehkä. Kiva olis saada osviittaa tähän, koska torstaina tosiaan tapahtui meidänkin välillä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Trolli se vaan on.
Jep. Eikö ne aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat kaivattusi pillua niin anna olla. Hän löytää paremman miehen muualta, sellaisen jolle muutkin yhteiset asiat ovat tärkeitä. Jos taas kaipaat kaivattusi ihanaa persoonaa, on hän kaipauksesi ansainnut ja sinä jonkinlaisen suhteen hänen kanssaan. Yhdessä kaivattusi kanssa määrittelette, mikä suhteenne tulee olemaan 😚
No nyt on katkeraa tilitystä...
Ei mielestäni, vaan erittäin asiallinen ja positiivisella energialla varustettu viesti. Tuo erottaa jyvät ja huonot miehet toisistaan. Kuten myös erottaa himon ja tunteen.
Juuri noinhan se menee 🎯
Vierailija kirjoitti:
Alan tottua siihen, että en saa sinua elämääni. Se ei tunnu enää maailmanlopulta, kuten pitkään tuntui ja siksi toivoin aina vain.
😥
Vierailija kirjoitti:
Jonnako
Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivatustasi tekee juuri sinulle ihanan?
En ole ketään rakastanut näin paljon ja syvästi romanttisessa mielessä elämäni aikana. Oli mitä vaan hänessä, en usko, että on mitään, minkä kanssa en tulisi toimeen.
Onko n-n
Ulkoa päin varmasti näyttää että olen syvästi rakastunut puolisooni. Todellisuudessa etsin omaa asuntoa ja muutan heti kun budjettiin sopiva löytyy.