Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84937)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin cute girl and toxic ettet voi vastustaa mua koskaan.
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Kaikki tykkää söpöistä, myrkyllisistä tytöistä/naisista. Miehet ainakin. Vähän kun heittää huumoria jonkun naisen kustannuksella niin kyllä miehet tykkää ja saan ylistystä hyvästä huumorista.
White trash-piireissä tuollainen voi olla kuumaa kamaa. Muissa piireissä hillitty, hallittu käytös kiinnostaa miehiä enemmän. Jos nainen on tutkinut itseään ja kipukohtiaan, ei tarvitse kiukutella tai manipuloida. Sivu
Pudottaisin epäröimättä elämästäni ihmisen joka päästäisi suustaan tuon wt:n.
Enkä hänkään ei erityisesti jäisi kaipaamaan wt-seuraa?
Miten määrittelet wt:n? Mikä sinusta tekee paremman? Ihmisenä luokittelijat vaikuttaa yleensä aika yksinkertaisilta, niin en niitä halua elämääni.
Triggeröidyit, joten tuskin olet akateeminen, sinulla on tatuointeja ja blondatut hiukset. Kiroilet. Sanot tiukasti ja todennäköisesti huutamalla mielipiteesi, koska sinulla on oikeus. Lapsillesi todennäköisesti jokin nepsy-diagnoosi. Vóila!
Tämän kirjoittaja lienee aika vanha.
Muuten tietäisi, ettei blondatut hiukset ja tatuoinnit ole mitenkään tavattomia akateemisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Kaikki tykkää söpöistä, myrkyllisistä tytöistä/naisista. Miehet ainakin. Vähän kun heittää huumoria jonkun naisen kustannuksella niin kyllä miehet tykkää ja saan ylistystä hyvästä huumorista.
White trash-piireissä tuollainen voi olla kuumaa kamaa. Muissa piireissä hillitty, hallittu käytös kiinnostaa miehiä enemmän. Jos nainen on tutkinut itseään ja kipukohtiaan, ei tarvitse kiukutella tai manipuloida. Sivu
Miten määrittelet wt:n? Mikä sinusta tekee paremman? Ihmisenä luokittelijat vaikuttaa yleensä aika yksinkertaisilta, niin en niitä halua elämääni.
Triggeröidyit, joten tuskin olet akateeminen, sinulla on tatuointeja ja blondatut hiukset. Kiroilet. Sanot tiukasti ja todennäköisesti huutamalla mielipiteesi, koska sinulla on oikeus. Lapsillesi todennäköisesti jokin nepsy-diagnoosi. Vóila!
Muuten tietäisi, ettei blondatut hiukset ja tatuoinnit ole mitenkään tavattomia akateemisilla.
Jos on akateeminen wt, olisiko mahdollista. Tunnen aika monta. eri
Saatkohan kotona riittävästi arvostusta?
Vierailija kirjoitti:
Niin, jostain pitäisi löytää sellainen nuori, hedelmällinen, 6000€ kuussa tienaava, seksipositiivinen kaunotar vaimoksi kuolemaan asti.
Miksi juurikin myös hyvätuloinen?
Vierailija kirjoitti:
Saatkohän sinä, yhtään mitään, vai mistä tuli mieleen.
Terveiset suloiselle naapuritalon naiselle🤗
Vierailija kirjoitti:
Sivusta noihin aiempiin, näimme keskiviikkona, emme to/pe. Hänen autonsa kuitenkin näin. Emme vaan osuneet kohdakkain. Tummat silmät ja tukka hänellä, itsellä vaaleammat. On ikävä, olisi kiva jutella kahdestaan.
Oliko viestisi
M->N
N-> M
Joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jostain pitäisi löytää sellainen nuori, hedelmällinen, 6000€ kuussa tienaava, seksipositiivinen kaunotar vaimoksi kuolemaan asti.
Miksi juurikin myös hyvätuloinen?
Ei tuosta jää kuin vajaa 4000. Ei vielä linnoissa juhlita, ehkä jossain perähikiällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää puolisoa. Arvostusta ei ole näkynyt eikä kuulunut aikoihin, kun ei ole kunnioitustakaan.
Vierailija kirjoitti:
En saa puolisolta sitä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Muuten tietäisi, ettei blondatut hiukset ja tatuoinnit ole mitenkään tavattomia akateemisilla.Jos on akateeminen wt, olisiko mahdollista. Tunnen aika monta. eri
Niinpä. Wt-kodista lähtenyt voi opiskella akateemisen tutkinnon. Eli ihninen voi ikään kuin lähteä wt:sta - mutta wt ei niin vain lähdekään ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa puolisolta sitä lainkaan.
Miten se ilmenee?
Kai jotenkin arvostaa, mutta koska asiat meni, kuten meni, mitään arvostavaa viestiä ei tule. Eipä sitä ennenkään juuri tullut. Itse olen kehunut edelleen aina, kun on ollut syytä, myös muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko minua? Minä lähetin vain viestin kaipaamalleni ja sinä tulit siihen kettuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko minua? Minä lähetin vain viestin kaipaamalleni ja sinä tulit siihen kettuilemaan.
Tämä oli vastaus kysymykseesi, vai luulitko saavasi tähän vastauksen yksinomaan kaivatultasi.
Kaipaan sinua. En ole saanut sulta pariin päivään viestiä, jonka olisin tunnistanut olevan mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐆💘🐅
Toni tiikerille monta viestiä tullut lyhyessä ajassa 💕 tämä on jo tosirakkautta
Anna Tonin ja hänen kumppaninsa höpsötellä toistensa kanssa rauhassa. Ei se liity yhtään millään pienimmälläkään tavalla mitenkään sinuun. Sivullinen harhojen poistaja.
I bow down to pray, trying to make the worse seem better...
Minä. Hänellä joka oli mielessä ei ole mun osoitettani.