Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84559)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan nainen luotiin miehen kylkiluusta ja miestä varten.
Katsopa tuosta, ketkä tukivat Jeesusta ja opetuslapsia taloudellisesti ja mahdollistivat heidän toimintansa. 😉
https://rll.fi/2012/02/naisten-varallisuudesta-jeesuksen-aikaan/
Eiköhän se ollut jumala joka kaiken mahdollisti.
Tietysti se oli Jumala. Mutta ei hän luonut naista miehen pilkattavaksi ja alistettavaksi. Jos sellaista kuvittelee, on pahasti hakoteillä.
Vierailija kirjoitti:
BonVoyage kokemus tästä.
Kerro lisää!
Vanha sydän ei millään jaksaisi enää mennä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaan. Mitä teette tänään kaivattunne eteen?
Pidättäydyn häiritsemästä.
Ei ole tekemistä vaan vastuun välttely
Kyllä tämä on hyvin vastuullista.
Sivusta, mut täällä on niin mustavalkoista porukkaa osa, että päähän mahtuu tasan yksi manuaali ja tietysti minäminäminä. Helmiä sioille, jos yrittää jotain syvällisempää kertoilla. Hukkaan menee niin että heilahtaa.
Katsos mussukka kun tämä lanka on terveisille. Ei syvällisille lätinöillä ja lässytyksille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin kirjoittaa muutaman viestin ja lähettää ajatuksen voimalla hyvää energiaa hänen päivään. Katsotaan sitten illemmalla mihin mun supervoimat vielä riittää.
Olet siis ihminen joka ei pysty mihinkään?
Mitä sinä tiedät minun tilanteesta? Meinasitko, että pitäisi lähteä härkkimään parisuhteessa olevan ihmisen elämää? Tuskin hän edes muistaa minua.
Ketjutradition mukaisesti sinun pitää mennä kysymään siltä varatulta, mikä hänen suhteensa tila on. Vaikka olisi nähtävästi varattu, ei sitä koskaan tiedä ja eihän se mitään maksa kysyä! Helppoa!
Tämä siis sarkasmia.
Minkä ihmeen takia noita tarvii laittaa aina heti kun oon kirjoittanut jotain. Vähemmästäkin tajuan. Voi hyvin, moikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin cute girl and toxic ettet voi vastustaa mua koskaan.
Ei mä.
Mää olen.
Et ole edes tyttö
Kaikki tykkää söpöistä, myrkyllisistä tytöistä/naisista. Miehet ainakin. Vähän kun heittää huumoria jonkun naisen kustannuksella niin kyllä miehet tykkää ja saan ylistystä hyvästä huumorista.
Ja mitä kauniimpi sen parempi, saan heittää vähän julmempaakin huumoria. Jos mies kertoisi samoja vitsejä niin se sais naisvihaajan leiman otsaan.
Kannattaa viettää joskus aikaa vähän laadukkaampien miesten kanssa.
Nehän ne just, ovien takana kuules on vaikka mitä puhetta ja naurua. Ei nyt ihan tyhmäillä.
No ei todellakaan.
Huom: se, että jollain juntilla on rahaa, pelit ja rensselit tai vaikka ylempi kauppatieteiden tutkinto, ei tee kenestäkään laadukasta.
Laatu kulkee sisältä ulos, ei koskaan pelkkien ulkoisten asioiden perusteella.
Terveet aivot on ihmisen tärkein elin.Ajattelin muistuttaa tästä
Vierailija kirjoitti:
Terveet aivot on ihmisen tärkein elin.Ajattelin muistuttaa tästä
Ei ole. Sydäntä ilman delaa.
Kuka laittoi ranskankielisiä viestejä? Tuli mieleen muisto: aloitin aikoinaan kaivatun innoittamana ranskan opinnot.😅 Ajattelin, että voisin tehdä vaikutuksen, jos osaisi edes vähän rakkauden kieltä. Mitäpä korviaan myöten ihastunut ei tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia noita tarvii laittaa aina heti kun oon kirjoittanut jotain. Vähemmästäkin tajuan. Voi hyvin, moikka.
Harhat much
Vierailija kirjoitti:
Kuka laittoi ranskankielisiä viestejä? Tuli mieleen muisto: aloitin aikoinaan kaivatun innoittamana ranskan opinnot.😅 Ajattelin, että voisin tehdä vaikutuksen, jos osaisi edes vähän rakkauden kieltä. Mitäpä korviaan myöten ihastunut ei tekisi?
Laitan välillä, mut en tiedä mitä viestejä meinaat. Laitan siis vaan koska ne on helppo bongata muusta virrasta jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat much
Voipi olla. Toisella puolella. Mukava toimia inspiraationa toki.
Vierailija kirjoitti:
BonVoyage kokemus tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Miksi välttelet kaivattuasi?
En välttele vaan pyrin pääsemään lähemmäs. Jos siihen vastataan välttelemällä, se on turn-off.
Tulkitsin välttelyn olevan hänen toiveensa. Sivusta.
Sanoiko niin?
Onko tulkintasi osunut oikeaan? Ja onko se tietämys?
Jos hän olisikin halunnut juuri muuta, lähemmäksi tulemista ja kontaktia?
ihan vaan pohdintana
Ei sanonut vaan osoitti käytöksellään. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidättäydyn häiritsemästä.
Silläkö tilanne parantuu?
Jos auttaa unohtamaan kun ei näe? Sivusta vain.
Vierailija kirjoitti:
Meen sinn.e.
Nähdään
Mitä sinä tiedät minun tilanteesta? Meinasitko, että pitäisi lähteä härkkimään parisuhteessa olevan ihmisen elämää? Tuskin hän edes muistaa minua.