Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (83258)
Mulla ainakin sattuu hieronta niin paljon, että ei se eroottista olisi. Paitsi jos nyt omassa kotona joku ihastus hieroisi hellästi.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin rikki💔 Nyt täytyy vain pysytellä kaukana sinusta että saisin nämä tunteet pois.
Jos hän ajattelisi noin, niin teen parhaani, ettei nähdä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisen pitää selostaa tai trollata kaipausketjussa eikä ole edes ketään kaipauksen kohdetta mielessä, niin eiköhän silloin ole vähän isompi vika kyseessä. Terveisiä kaivatulle!
Juu. Yleensä tuo vika näkyy siinä että aletaan rääpiä toisten kaipausta ja toisia kaipaajia. Jos jokainen keskittyisi vain omaansa, ei olisi juuri ongelmia.
Missähän sitä vois näyttäytyä kaivatulle... Kai se on aktivoiduttava, tietäis vaan missä häneen vois todennäköisimmin törmätä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisen pitää selostaa tai trollata kaipausketjussa eikä ole edes ketään kaipauksen kohdetta mielessä, niin eiköhän silloin ole vähän isompi vika kyseessä. Terveisiä kaivatulle!
Erikoinen kaivattu sulla.
Vierailija kirjoitti:
En koe hierontaa missään mielessä eroottisena. Se on maksimissaan hellyyttä, ei erotiikkaa.
Ok. No minäpä tuun täysin platonisesti hieromaan. 😌
Vierailija kirjoitti:
Missähän sitä vois näyttäytyä kaivatulle... Kai se on aktivoiduttava, tietäis vaan missä häneen vois todennäköisimmin törmätä.
Ajamalla motarin väärää puolta aamulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta siinä tapauksessa että se kaivattusi välttelee sinua.
Vierailija kirjoitti:
Liikun ympäri Suomea ja ulkomaita. Parhaiten tavoittaa töistä, kun liikkujani on muuten mahdotonta ennustaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähden tästä itkemään
Voit tulla mun syliin ja kuivata sun kyyneleet mun paitaan
Kyllä rakastamansa ihmisen pystyy jättämään taakseen, jos on pakko. Tosin on sillä ihmisellä silti aina erityinen paikka sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloo viestillä kertoo ihastumisestaan
Sehän olisi söpöä.
Ei ole kuin noloa, älä tee itsestäsi cringeä, älä kerro viestillä mitään tunteitasi. Se on lapsellista ja me aikuiset saadaan siitä hyvät naurut.
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeesti yritin, sä et edes vastannut, vaikka olisit voinut. Mä lähden nyt, laita yksityisviestiä jos vielä tahdot yhteyttä. Olit/ olet mulle rakas. Miehelle.
Jep, usein kun on viestitelty, sitä jatketaan täällä ihan vaan sen tehokkuuden vuoksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden tästä itkemään
Voit tulla mun syliin ja kuivata sun kyyneleet mun paitaan
Rakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi söpöä.
Ei ole kuin noloa, älä tee itsestäsi cringeä, älä kerro viestillä mitään tunteitasi. Se on lapsellista ja me aikuiset saadaan siitä hyvät naurut.
Höpö höpö. Ihan hyvin voi viestillä kertoa, niin toisellekin jää aikaa reagoida ja miettiä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi söpöä.
Et ole aikuinen. Nuo nolot, cringet ja yleinen heikko itsetunto on just nimenomaan keskenkasvuisia teinioireita. Aikuinen ei häpeile itseään ja mieti mitä joku muiden mielestä on.
T. aikuinen
"tehdä liikkuja" on tämän vuosituhannen oksettavin sanonta, tsori, ei vaan pysty eikä kestä!! Täytyy varmaan tehdä semmonen liikku että poistuu täältä ketjusta. Kiitos sinulle joka viljelet sanontaa ja edesautat irtipääsemistä!
Moro! 😘