Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82536)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä hieman nössö, but I like 😅
Oon sängyssä huomioiva, hellä ja taitava.
Sinne saakka tuskin päästään 👍😅
No olen sitä myös keittiön pöydällä tai tuulikaapissa.
Millainen on taitava sängyssä? Noi muut ymmärrän, mut ei se nyt kovin vaikeeta ole. -Sivusta ohi
Taitavuus on aina vaikeaa osaamattomalle ja kömpelölle. Oletko päätynyt vastaavanlaisiin ihmettelyihin jos taidemaalaria tai kuljettajaa on kehuttu taitavaksi, että eihän se nyt vaikeaa ole. Kaikessa voi olla enemmän tai vähemmän taitava. Taitavalle taitavuus on helppoa, muille hyvin vaikeaa.
Mulla on takana yli 26 vuotta kestäny suhde mitä seksi piti kasassa, niin kokemusta on ihan reilusti ja ns. kaiken olen kokenut, mut en vaan ymmärrä miksi aina puhutaan taidosta. Siksi kysyin, mut ei enempää tästä, kun ei tänne kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä sängyssä, siellä varmasti on sitten tapahtumaa usein.
Onpas taas omituinen logiikka. Eihän noilla asioilla välttmättä ole mitään yhteyttä. Voi olla vaikka hyvä laulaja mutta pitää suun kiinni vuosia.
Ladys und gentlemen we have a JANK for wednesday evening 👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan puulla päällä lyöty siitä mitä suunnittelet. Voisin sanoa yllättyneeni
Valehtelija oot etkä mikään yllättynyt. Kusetukset ei enää uppoa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on sellainen totaalisen hiljaisuuden ja näkymättömyyden taktiikka. 😂
Oliko muuta mielessä?
Vierailija kirjoitti:
H:lle hyvää yötä. Jeesukselta myötä. Enkelit kuiskutteli, notta oot siunatussa tilassa. Elä toista äitisi polkua, vaan vaali kaiken kestävää rakkautta.
😂
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan puulla päällä lyöty siitä mitä suunnittelet. Voisin sanoa yllättyneeni
No johan on terveiset. Kiinnostaa jo ihan sivustakin. Minkälaista.. anna pieni vihje. :P
Vierailija kirjoitti:
Olen jo alkanut miettimään miten esittelen sinut vanhemmilleni jos tilanne vaatii
Hölmö minä, tiedän
Ei oo yhtään hölmöä vaan tosi söpöä
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole ikinä osannu vastaa tohon taito kysymykseen. :(
Kääntää kylkeä,ettei heteekka pidä ääntä ja kuorsaa maski päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on taitava sängyssä? Noi muut ymmärrän, mut ei se nyt kovin vaikeeta ole. -Sivusta ohi
Taitavuus on aina vaikeaa osaamattomalle ja kömpelölle. Oletko päätynyt vastaavanlaisiin ihmettelyihin jos taidemaalaria tai kuljettajaa on kehuttu taitavaksi, että eihän se nyt vaikeaa ole. Kaikessa voi olla enemmän tai vähemmän taitava. Taitavalle taitavuus on helppoa, muille hyvin vaikeaa.
Mulla on takana yli 26 vuotta kestäny suhde mitä seksi piti kasassa, niin kokemusta on ihan reilusti ja ns. kaiken olen kokenut, mut en vaan ymmärrä miksi aina puhutaan taidosta. Siksi kysyin, mut ei enempää tästä, kun ei tänne kuulu.
Blablaablaa palstalaisten taito on oraalit ensin plus työntö veto työntö ja savuke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan on terveiset. Kiinnostaa jo ihan sivustakin. Minkälaista.. anna pieni vihje. :P
En voi juoruta julkisella palstalla sen enempää
Vierailija kirjoitti:
Olen jo alkanut miettimään miten esittelen sinut vanhemmilleni jos tilanne vaatii
Hölmö minä, tiedän
Parempi mennä varmaan kasvotusten käymään ja puhua ääneen. Ei ainakaan netin kautta.🙄
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut mahdollisuus. Montakin.
En ole huomannut kosintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että voisimme halata pitkään?
Ainoa ketä oon elämäni aikana halannut pitkään on ollut aina sen aikainen seurustelu -kumppani. Eli aika hitosti pitäis tapahtua :D
Mulla on sellain kaveri olkapää hali kaikille muille ihmisille varattuna (yleensä vastaan haliin vain yhdellä kädellä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö minä, tiedän
Parempi mennä varmaan kasvotusten käymään ja puhua ääneen. Ei ainakaan netin kautta.🙄
Annoitko minulle juuri neuvoja miten esitellä kaivattu vanhemmilleni olettaen että kyseessä on realistinen tilanne ja että tekisin sen netin kautta ilman apuasi
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on sellainen totaalisen hiljaisuuden ja näkymättömyyden taktiikka. 😂
Mutta lämmin sydän, joka odottaa toisen kohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blablaablaa palstalaisten taito on oraalit ensin plus työntö veto työntö ja savuke
Siltä se kuulostaa kun aina puhutaan, mut ei osata tarkentaa.
Vierailija kirjoitti:
Heli, kaunein, terkkuja
Onko Heli tumma vai vaalea? Minkä väriset silmät? Pitkä vai lyhyt?
Voisivatpa kirjat ja sarjat korvata ihmisen kaipuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö minä, tiedän
Annoitko minulle juuri neuvoja miten esitellä kaivattu vanhemmilleni olettaen että kyseessä on realistinen tilanne ja että tekisin sen netin kautta ilman apuasi
Reps. Sori.
Leikkiäkin voi olla kiva, yhdessä. Vaisto ylikompensoida tiettyjä asioita on sen verran vaistonvaraista että vaikuttaa muuhunkin jo. :D