Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82601)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät viritettiin samaan säveleen.
Varmaan autotune.
Jotain monimutkaisempaa, varmaan progea. Sellainen hullutus tämä on ollut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä hieman nössö, but I like 😅
Oon sängyssä huomioiva, hellä ja taitava.
Sinne saakka tuskin päästään 👍😅
No olen sitä myös keittiön pöydällä tai tuulikaapissa.
Millainen on taitava sängyssä? Noi muut ymmärrän, mut ei se nyt kovin vaikeeta ole. -Sivusta ohi
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, vaikutin ehkä asialliselta mutta olin koko ajan housut märkinä :) eipä mulla ole ennen käynyt noin ihan vaan jutellessa.. tänne kehtaan asian paljastaa hih
nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, vaikutin ehkä asialliselta mutta olin koko ajan housut märkinä :) eipä mulla ole ennen käynyt noin ihan vaan jutellessa.. tänne kehtaan asian paljastaa hih
nn?
Eips
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me päästä.
Sivusta ei pääse kyllä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjaton kaipaus rakkauden yhteyteen. Sinulla on sellainen, vuosikymmenien mittainen, ikuinen side, joka jatkuu seuraavissa polvissa. Minä en sellaista voi enää saada, se on iäti ulottumattomissa. Voin silti toivoa kahden välistä sidettä, jos elämä löytymättömän kanssa yhdistää.
Sellainen kahdenvälinen side on yksi kauneimmista asioista, koska se on täysin vapaaehtoinen. Ei perustu vereen.
Ei tietenkään, mutta lapset liittävät yhteen entistä tiukemmin, kun on rakkas. Kaksi ihmistä kytkeytyy toisiinsa ja sukupolvien jatkumoon.
Juu, siihen ei parane mennä väliin hääräämään. Terveisin vapaa lintunen sivusta
Vierailija kirjoitti:
oon vihanen sulle
Mistä hyvästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nn?
Eips
Höh :(
Kukaan ei ole ikinä osannu vastaa tohon taito kysymykseen. :(
En ole leikkinyt sekuntiakaan. Jos niin luulet, että ymmärrä minusta juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
oon vihanen sulle
Oikeasti olet vihainen itsellesi, kuten minäkin itselleni.
-m to n.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko tämä parkkipaikalla?
Kivaa kun on paljon ihmisiä elämässä. Mutta jotain puuttuu. Sinä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ajatus ei näköjään ole niin uniikki etteikö joku ajattelisi vähintään saman suuntaista samoihin aikoihin. Minulla on ollut jo muutaman vuoden moottoripyöräkuume. En kylläkään ole koskaan edes mopoa ajanut, joten tänään päädyin haaveilemaan edes kyydissä olemisesta.
Vielä enemmän haaveilin kuinka osaisin itse ajaa ja blondi mies olisi kyydissä, kätensä lantioillani...
Tuota noin... Siis... 😳
Siis öh, tulin siihen tulokseen että näihin uupumisoireisiin terapian sijaan auttaisi 1. blondi mies, 2. moottoripyöräily ja kolmantena että olisi liikaa ylimääräistä rahaa että voisi palkata apua tiettyihin juttuihin tai tekemään ne kun itse olisin moottoripyörällä ajelemassa.
Nähtäisiinpä jo blondi mies! 💕💋
Millon pääsen opettamaan? ;)
Kunhan ensin onnistuisimme näkemään että tuollaisesta voisi sopia.
30 000 askelta tänään ja tekisi mieli lähteä juoksemaan vielä. Kuuroa miestä ehdottanut ehdotti tällä kertaa että lähtisin metsään juoksemaan kunnes nukahdan jonnekin sinne, luottaa että olisin jossain vaiheessa kotonani taas.
Kauniita unia blondi mies 💋💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen sitä myös keittiön pöydällä tai tuulikaapissa.
Millainen on taitava sängyssä? Noi muut ymmärrän, mut ei se nyt kovin vaikeeta ole. -Sivusta ohi
Toisen huomioonottava. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon vihanen sulle
Oikeasti olet vihainen itsellesi, kuten minäkin itselleni.
-m to n.
Mitähän keittiöpsykologiaa tämä ny on?
Kyllä kuules voi vihanen olla ja monestakin syystä.
Olisi ollut mahdollisuus. Montakin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole ikinä osannu vastaa tohon taito kysymykseen. :(
Et siis ole koskaan saanut hyvää seksiä.