Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (81947)
Hengen ravintoa. Täydellistä.🥰🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä Janne kaipaa?
Mua. Intuitio kertoo.
Jumala huijaa sua taas, etkö jo opi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan kauemmaksi ja kauemmaksi vaan mennään toisistamme. Se on varmaankin sitte tarkoitus ja hyvä niin. Aika tekee tehtävänsä ja ikäväkin laimenee ja laimenee.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilylle pusut, vaikken tiedä mitä fakkia.
??
Mitä pitäisi tietää?
Sain oudon viestin.
Kerro, millaisen?
Jaajaa, Levi's. Piste.
En ole ehtinyt ketjuun, tämä levis tuli sivusta. Se tuntui olevan häneltä, mutta oli niin outo, että jäin miettimään. Ap
Aaaaaa joo, mä kirjoitin tänään sen yhden oudon palstaviestin. Oon outo. Yritän pitää outouteni vähän aisoissa ettei se näkyis niin pahasti
Juu ei. Puhun ihan puhelimeen kilahtaneesta viestistä anonyyminä. Emily ei ole täällä. Mutta sydämessäni aina vain. Ei enää aina, mutta vähintään viikottain. <3
Vierailija kirjoitti:
Jos ikinä laitat nyt mulle viestiä, vastaan joka viestiin error.
Oletko miettinyt omaa käytöstäsi?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kaivattua sänkyyni! Tänään nukkumaan huomenna suukottelemaan ja halimaan! 😊
Sopii, jos sängyssä on vapautunut paikka. 🤗
Olin tänään piikitettävänä. Punnittiin. Pudotusta 2,6 kg.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla? No joskus, harvakseltaan. Yleensä aika köykäiseksi jää nuo eväät. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä Janne kaipaa?
Mua. Intuitio kertoo.
Älä rienaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan kauemmaksi ja kauemmaksi vaan mennään toisistamme. Se on varmaankin sitte tarkoitus ja hyvä niin. Aika tekee tehtävänsä ja ikäväkin laimenee ja laimenee.
Ei tunteet pysy pelkkien kuvitelmien varassa. Ne pysyvät yhteisen tekemisen, näkemisen ja kokemisen kautta. Ei ihme, ettei kaivattuni enää edes muista minua. Ja itsellänikin alkaa himmetä muistot, ja samalla tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään piikitettävänä. Punnittiin. Pudotusta 2,6 kg.
Juuri tilasin ajan labraan muutaman päivän päähän. Ei punnitusta, leppoista olla possu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep
Noup sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä Janne kaipaa?
Mua. Intuitio kertoo.
Minulle riittää usko itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Person you are trying to reach has block you out.
Voisko Suomessa puhua suomea. Ärsyttää.
Se on vähä-älyisyyden merkki, ettei kykene ilmaisemaan itseään kielellisesti, vaan postaa muiden sanoja sen sijaan että itse sanoittaisi ajatuksensa ja tunteensa. Engelskan käyttö ja elokuvasitaatit ym. ovat osa tätä. Ihmiskunta tyhmistyy, ja teinit eivät kykene enää muodostamaan kokonaisia virkkeitä omalla äidinkielellään. Kommentit ovat sitten sellaisia äääääh, ooo, mit vit, eiiii -tyyppisiä aivottomuuksia.
Ei sun tarvitse vastata mitään. Kiinnostusta voi teeskennellä vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä Janne kaipaa?
Mua. Intuitio kertoo.
Jumala ei huijaa, mutta muut henget kyllä. Siihen tottuu. Mut edellinen trollaaja tuskin tulee ikinä huijatuksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattusi puhelinnumeron numerot yhteenlaskettuna, ilman operaattoritunnusta?
Jos sulla on kaivatun numero niin miksi helvetissä viestin laittamisen sijaan levittelet liian tarkkoja vihjeitä täällä
Esiintyäkseen sun kaivattunasi ja syöttääkseen masennusta sulle.
Voisko Suomessa puhua suomea. Ärsyttää.