Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80993)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeastaan tullu tulokseen, et en ihastunut sinuun, vaan olet niin samanlainen kuin aiempi ihastukseni, et herätit ne tunteet uudelleen eloon. Kiitos.
Maito on varmaan punaista jo tuon nykimisen kanssa. :0
Mikä nykiminen? Tää oli paras oivallus, ku nyt pääsen tänään pois täältä. Mulla on tän edellisen numero;)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on uusi kampaus.
Vaihtelu virkistää, toivottavasti muitakin 😅
Vierailija kirjoitti:
Kun käy muissa paikoissa niin tajuaa, että meidän tapaamisessa ei ollut mitään normaalia.
Vuorelle.
Olet ollut koko ajan ihan oma lukusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei ole sellasta irti Anteista vertaistukiryhmää 😍😜🙏
Onhan. Kerrasta poikki. Toimii joka kerta. Muuhunkin. 8)
Joo, olin ennen kerrasta poikki ihminen. Antti muutti sen asian. Miten sais takaisin tuon asenteen. Oon ihan nössö sen kanssa, se saa sikailla mitä vaan ja ei tunnu missään 😍😜 onko tämä rakkautta, kaiken se peittää, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii, kaikessa uskoo tmv ja siis siedän siltä mitä vaan sikailua 🤯🤐 koko ikäni oon lempannut ihan pikkiriikkisistä ja mitättömistäkin jutuista miehiä. Tämä vaan ei hetkauta sikailuillaan
Tarkoitin että on kyllä tapa saada tuo jauhaminen loppumaan kerrasta. :P
No ei se jauhaminen lopu jos Antti kuviossa kokoajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeastaan tullu tulokseen, et en ihastunut sinuun, vaan olet niin samanlainen kuin aiempi ihastukseni, et herätit ne tunteet uudelleen eloon. Kiitos.
Maito on varmaan punaista jo tuon nykimisen kanssa. :0
Mikä nykiminen? Tää oli paras oivallus, ku nyt pääsen tänään pois täältä. Mulla on tän edellisen numero;)
Siis lypsämisen. Olet saanut nyt viikkotolkulla näitä oivalluksia ja lähestynyt ovea etanallisella tahdilla.
Tottakai näen. Olisi vähän hankalaa muuten.. no, duh. =)
Sanoin taas jotain tyhmää. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä musiikkia suosittelisit kaivatullesi?
Beethovenin säveltämä:Für Elise
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei ole sellasta irti Anteista vertaistukiryhmää 😍😜🙏
Onhan. Kerrasta poikki. Toimii joka kerta. Muuhunkin. 8)
Joo, olin ennen kerrasta poikki ihminen. Antti muutti sen asian. Miten sais takaisin tuon asenteen. Oon ihan nössö sen kanssa, se saa sikailla mitä vaan ja ei tunnu missään 😍😜 onko tämä rakkautta, kaiken se peittää, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii, kaikessa uskoo tmv ja siis siedän siltä mitä vaan sikailua 🤯🤐 koko ikäni oon lempannut ihan pikkiriikkisistä ja mitättömistäkin jutuista miehiä. Tämä vaan ei hetkauta sikailuillaan
Tarkoitin että on kyllä tapa saada tuo jauhaminen loppumaan kerrasta. :P
No ei se jauhaminen lopu jos Antti kuviossa kokoajan
No jos Antti löytää käyttöä sitä seuraavalle, mitäpä siihen voi lisätä. Hiljaista joka tapauksessa. Vähän squish-squish saattaa kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan?
Ei hän ole yhtä kaunis kuin sinä, mut muuten lähes identtinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan?
Ei mitään. 💚
Vierailija kirjoitti:
mä oon vähän sadisti.
palan.
Kaipaan valmiimpaa elämää. Tämä liiallinen asioiden keskeneräisyys uuvuttaa. Vilkaisin tänään työuupumusta kartoittavaa kyselylomaketta ja hälyttävältä näytti.
Kaipaan sinua blondi mies 💕💋
Tanssiin suosittelisin kappaletta" You Never Can Tell"
Sunshine and Happiness. '10
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on uusi kampaus.
😂 Mahdollisuudet ovatkin monenlaiset, kun päässä on yksi hius oikealla ja toinen vasemmalla.
Tuu vaan 😍😜😘