Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80892)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun sun kanssa oikein pitäis tehdä
Viivyttele vielä muutama vuosi kaikilla silmänkääntötempuilla, niin eiköhän se ollu sitte siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parannus.
Ai luopua romantillisista haaveista sun suhteen? En tiedä pystynkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivyttele vielä muutama vuosi kaikilla silmänkääntötempuilla, niin eiköhän se ollu sitte siinä.
En ole viivytellyt, yritin yhdessä vaiheessa pontevasti saada sua tapaamaan jos muistat
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät katseet, sä oot jotenkin ihana.
🥰😍
Upea mies harmaassa Gantin paidassa. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole viivytellyt, yritin yhdessä vaiheessa pontevasti saada sua tapaamaan jos muistat
Selitä mitä haluat, ei kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parannus.
Sivusta vaan, mutta hyvä huomio siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta heppatyttö. Milloin hyvästellään toisemme kasvotusten..?
Tallilla tällä viikolla?
Laita joku tunniste, niin mullle käy vaikka ke, to ja pe
Laita ite tunniste
Hän tietää aloituksessa olevan. ;)
En tiedä, oliko sulla hankala päivä muuten vai johtuiko se minusta ja näistä viesteistä täällä, mutta rakastan sua ja tarkoitan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Upea mies harmaassa Gantin paidassa. Olet rakas.
No et sinä kyllä helpoksi tätä luottamista tee…
Joku alkoi kaivata heppatyttöä sen jälkeen kun pari kertaa mainitsin ratsastuksesta jotain. Kivat hälle, mutta nuo useimmiten ei oo multa emmekä näe samalla tallilla.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun ottaa yhteyttä ja sitten vähän pusuja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, oliko sulla hankala päivä muuten vai johtuiko se minusta ja näistä viesteistä täällä, mutta rakastan sua ja tarkoitan sitä.
Meinaat että hän on täällä? Lukee ja kirjoittelee sulle?
Vierailija kirjoitti:
Voi miten mieltä lämmittää, että joku ”kirjoitan vaan piilosta ja salaa vauvapalstalle, nolaan ja häpäisen tahallaan ja järjestän sulle vielä kimppakivaa kesäöihin näillä koskaan itse kohteelle perillesaapumattomilla terveisillä” sanoo välittävänsä. Ihan todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parannus.
Jos sä haluat mun kanssa vaan platonisen yhteyden niin alahan laittaa viestiä sitten. Siinä tapauksessa voidaan olla yhteydessä kuten normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin johonkin ihanaan paikkaan hyvästelemään sua rauhassa🥰😍😘
Voisin vuokraa meille viikonlopuksi jonkin kivan mökin rantasaunalla, niin voitaisiin hyvästellä kunnolla takkatulen loisteessa, ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joku alkoi kaivata heppatyttöä sen jälkeen kun pari kertaa mainitsin ratsastuksesta jotain. Kivat hälle, mutta nuo useimmiten ei oo multa emmekä näe samalla tallilla.
Sama juttu kun mainitsin pari kertaa minun ja kaivatun nimikirjaimet, niin nyt joku hokee niitä täällä lähes päivittäin.
Mä en kehtaa mitään enää ehdottaa, joten sun kontolle jää.
Samaa mieltä