Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79485)
Vierailija kirjoitti:
Pikkusen hämärää touhua. Ällötys.
Hienoa kaipausta siellä, ruikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöä? Katso peiliin.
Oon peilini katsonut kauan sitten. Pidän mielummin puhtaan omantunnon kuin likaisen peilin.
Puhdas omatunto, kun kirjoitat himokkaita seksiviestejä kaivatulle? -sivu
Yhdelle kerrallaan. Ei paljoa voi siitä puhdistaa. Luovun edellisestä ennen kun siirryn eteenpäin. Oon nopea luopuja, vaikken nopea siirtojen tekijä.
Yhdelle kirjoitat, toisen kanssa elät.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin mennä kylpylään tms.
Huhhuh. 🥵
Ikävä. Usein mietin, miten helppoa ja luontevaa kanssasi useimmiten on. Usein intressit on siinä määrin samat, että kaikki yhdessä tekeminen soljuu aika vaivatta. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Jaa, on elämistä ja elämistä. Meillä on vähän niinkuin solukämppä.
Kaipaan sinua. Olisitpa olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝💘💘💘💘
Ostan vokaalin i.
Niin mutta kun loppuun käy myös a, h tai e. Tietäjät tietää.
Iltaa mammoille. Mammat on vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu mies syömään mun kanssa vadelmia. 🥰💕
Käsittämätöntä ettei vadelmat kelpaa. Sivusta
Ne on pelkkiä palstavadelmia 😄 Vielä enemmän sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jari sen keksi ja nyt te tolvanat hypitte tulisilla hiilillä.Rauhaa ja rakkautta.
Suottaapi kaatua koko sivu tätä tahtia, ketjusta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan oppia että naimisissa ja jopa onnellisessa liitossa olevat miehet ovat mahdottomia. Heillä todella on verkot vesillä. Toivottavasti heidän vaimoillaankin on, vähintään käsitys siitä missä mennään. Pelkäänpä ettei näin ole.
Viehättävät ihmiset pariutuvat keskenään, joten usein molemmilla on, eikä elämää oteta turhan vakavasti. Ymmärtää toista kun itselläkin olisi vientiä koka lähtöön.
Haluan kans koka lähdön.
Näppäilyvirheet on yleisiä täällä kun useimmat kirjoittaa kännykällä ja monesti vähän kiireellä muiden asioiden lomassa, eikä niihin pikku virheisiin yleensä kukaan kiinnitä huomiota. Itsekään en jaksa korjailla tekstejäni, luotan siihen että yleensä ihmiset joistain näppäilyvirheistä huolimatta ymmärtävät lukemansa.
Sinä kuitenkin tartuit juuri kirjoitusvirheeseen. Triggeröikö jokin tuossa tekstissä sinua ja purit sen noin?Et sitten ole vielä törmännyt pilkun nus.....häntä häiritsee kaikki,välit merkit, sanat jne.
sivusta
Olen kyllä törmännyt, mutta täällä harvemmin. Suurin osa täällä on sujuvia kirjoittajia ja sitä myötä myös sujuvia lukijoita, jotka ei niin helposti takerru sivuseikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kylpylät ei tee hyvää iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvii enää toivoa mitään tästä.
Etkös sinä ole lähtenyt täältä joka päivä useamman viikon nyt, dramaattisesti ovet paukkuen? Sitten vähän pohdit näitä ÄÄNEEN vielä. Sanopa oikeaan suuntaan mutta älä noita vaan se alkuperäinen asiasi, tiekkönä? Ilman moista toivomisesi on yhtä turhaa kuin tähän asti. Ei enempää, ei vähempään. =I
Ainoastaan sinä olet dramaattinen. En ole lähtenyt kertaakaan, mutta sinä jaksat tarttua koulukiusaajan mentaliteetilla jatkuvasti. Ole hyvä ja tule sanomaan asiasi minulle kasvotusten, niin katsotaan, miten suu pannaan. Ai niin, pelkuri ei uskalla muuta kuin netissä aukoa päätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝💘💘💘💘
Ostan vokaalin i.
Niin mutta kun loppuun käy myös a, h tai e. Tietäjät tietää.
Minun ilmo, minun kaipaus. Ei käy ahe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä on. Ajatus on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylpylät ei tee hyvää iholle.
Kerrankos sitä.
Siellä on muutakin puuhaa kuin lilliä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvii enää toivoa mitään tästä.
Etkös sinä ole lähtenyt täältä joka päivä useamman viikon nyt, dramaattisesti ovet paukkuen? Sitten vähän pohdit näitä ÄÄNEEN vielä. Sanopa oikeaan suuntaan mutta älä noita vaan se alkuperäinen asiasi, tiekkönä? Ilman moista toivomisesi on yhtä turhaa kuin tähän asti. Ei enempää, ei vähempään. =I
Ainoastaan sinä olet dramaattinen. En ole lähtenyt kertaakaan, mutta sinä jaksat tarttua koulukiusaajan mentaliteetilla jatkuvasti. Ole hyvä ja tule sanomaan asiasi minulle kasvotusten, niin katsotaan, miten suu pannaan. Ai niin, pelkuri ei uskalla muuta kuin netissä aukoa päätään.
Anonyymipalstalla kasvotusten keskustelu on aika haastavaa. Ette todennäköisesti tunne toisianne.
Ihansivuhuomiovain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä on. Ajatus on tärkein.
Sanat on kevyitä tekojen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: