Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (72146)
Jos kristinusko olisi äärimmäisen seksikeskeistä, Jeesus ei olisi puhunut näin ankarasti jopa väärästä katseesta.
”28Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. 29Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois.”
Kyllä se on niin, että ihmisen on tarkoitus hallita seksuaalisuutta, eikä seksuaalisuuden ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulleen saa täällä kirjoittaa juuri mitä haluaa mistä aiheesta vaan vaikka se ateisteja tietysti ärsyttää. Täällä on sanan ja uskonnon vapaus.
Senkun, mutta tarkoitus on lähettää viesti ,ei sivu tolkulla.Toi ikuinen vapauteen vetoaminen alkaa ärsyttää.
Hyvää yötä rakas. Rakastan sinua. Naiselle 🤎
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävelimme yhdessä ja joku luuli meitä pariksi. Olin niin ylpeä mutten voinut näyttää siltä..
Se oli m0lemminpu0lista. Muistan illan kauan sitten. Vaikutit kyllä ynseältä.
Vierailija kirjoitti:
On suuret luulot jos kuvittelee katseensa aiheuttaneen jotain suurta. Sitten tulee vielä tänne saakka siitä kertomaan ja kirjoittaa viestin lähetä viesti kaipaamallesi-ketjuun.
Se saattaa ärsyttää sinua.
Nähtäispä toisenki kerran tällä viikolla
Olet niin pinnallinen! En usko hetkeäkään sinun minua kaipaavan. Haluat vain jotenkin hyötyä.
Välillä tuntuu, että trol lukat yrittävät saada minut uskomaan, että eräs nainen kaipaa minua, jotta laittaisin hänelle viestiä tms., ja hän suuttuisi, jotta trol lukat saisivat viihdettä surkeaan elämäänsä, onnistumisen ilon manipuloinnistaan ja nauraa kustannuksellani.
Vierailija kirjoitti:
En kirjoita kaivatulle terveisiä, koska se ärsyttää muita.
Se ei ärsytä. Sehän on mitä otsikossa toivotaan.
Uskistelu pitäis kieltää jo aloitusviestissä, laitetaan muistiin seuraavaa ketjua varten. Kieltää uskonnon aiheena niin tehkööt oman kaipausketjunsa kuten tosikaipaajatkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kristinusko olisi äärimmäisen seksikeskeistä, Jeesus ei olisi puhunut näin ankarasti jopa väärästä katseesta.
”28Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. 29Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois.”
Kyllä se on niin, että ihmisen on tarkoitus hallita seksuaalisuutta, eikä seksuaalisuuden ihmistä.
Totta kai, ihan samoin kun ihmisen pitäisi hillitä vaikka ylensyömistä. Molemmat asiat ovat lähtökohtaisesti hyviä, kun niihin suhtaudutaan oikein. Sekä seksistä että ruuasta voi kehittää riippuvuuden, mikä ei palvele kokonaishyvinvointia.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluun sun syliin. Saisit oikein paljon haleja ja pusuja. 🥰
Olit muuten niin hellyttävän suloinen silloin joskus kun tulit ottamaan sen kuuman vesikupin mikrosta pois. 😍
Mieti mun sillä serkkutytöllä on sua 3 vuotta nuorempi mies. 😂 Taitaa olla sukuvika. 🤣
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei tule mitään, et tule tuumaakaan vastaan, en ymmärrä miten voisin tän muka ratkaista.
Tiedät miksi en tule ja minä tiedän ettet voi ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin väsyny, tähän ja aivan kaikkeen.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi sai sinut lumoihinsa?
Näyttämällä ujosti että sekin pitää mua kuumana
nn?
Empatiakyvytön ihminen on vastenmielinen. En enää kaipaa sua.
Kaipaan sinua pylly paljaana. Tämän halusit kuulla. 😃
Olet pinnallinen! En usko hetkeäkään sinun kaipaavan minua. Haluat vain jotenkin minusta hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi sai sinut lumoihinsa?
Tuijotteli silmiin ihan liian kiivaasti ja pitkään.
Se oli erehdys.
Miksi?
Aiheutin kai ongelmia. Vahingossa.
Et aihettanu mitään, ne oli jo ennestään
😘
T. Olen sivusta
Se ei ärsytä. Sehän on mitä otsikossa toivotaan.
Uskistelu pitäis kieltää jo aloitusviestissä, laitetaan muistiin seuraavaa ketjua varten. Kieltää uskonnon aiheena niin tehkööt oman kaipausketjunsa kuten tosikaipaajatkin.