Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (71473)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pointti on siinä, että ihmisnaiset harjoittavat sänkypuuhia vielä lisääntymisiän jälkeenkin. Osaa se jopa kiinnostaa vielä silloinkin. Siksikö, että miehet eivät karkaisi nuorempien perään?
Ei vaan siksi, että seksissä saa orgasmeja ja orgasmit tuntuu hyvältä.
Toki, mutta miksi ihmisellä on sellainen systeemi? Eläinmaailmassa astutaan, että saadaan poikasia.
On niitä eläinlajejakin, jotka vain huvittelevat parittelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pointti on siinä, että ihmisnaiset harjoittavat sänkypuuhia vielä lisääntymisiän jälkeenkin. Osaa se jopa kiinnostaa vielä silloinkin. Siksikö, että miehet eivät karkaisi nuorempien perään?
Yleensä parasta seksiä saa +40 naisilta, kun ne jo tietää mitä haluavat ja on itsevarmoja siinä. :)
Turha tuolle on selittää, ei ole koskaan naista alasti nähnyt.
Ihan näkyy, kun katson saunan jälkeen peilistä. 🤣 On teillä iso ymmärrys biologiasta. T. Ap
Olet nainen inkkelin aivoilla. Kaikenlaisia sekasikiöitä syntyy.
En ollenkaan. Biologian taju vain on lukijalla kehno.
Vierailija kirjoitti:
Mulle seksi on vain bonus. Kaivatun kanssa eniten haluaisin vaan viettää aikaa ja tutustua
Ei siitä plussapisteitä taida saada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se olis, kun kaiken tämän palstailun yms. jälkeen koko homma kaatuis siihen, et seksi ei vaan toimi. :/
On sulla ennenaikaiset murheet valmiina.
Paljastaa ehkä, minkätyyppisestä kaipauksesta on kyse. sivu
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin ärsyttää sellainen seksi, jossa minä en saa orgasmia, mut mies saa..Vielä pahempi, jos jatkuu pitkään..
Aika yleistä. Pääasia, että mies saa ja on taas jonkin aikaa hyväntuulinen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin ärsyttää sellainen seksi, jossa minä en saa orgasmia, mut mies saa..Vielä pahempi, jos jatkuu pitkään..
Miks jatkuu jos sä et nauti? Keskeytät sen tietysti jos et ole saamassa.
Tuo yksi naiseksi tekeytynyt trollukka vain kirjoittaa lämpimikseen ja koittaa saada reaktioita. Resskukan päivän kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä ärsyttäisi tuollainen seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä parasta seksiä saa +40 naisilta, kun ne jo tietää mitä haluavat ja on itsevarmoja siinä. :)
Rummojen cope
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollut taas paljon tänään viestejä, jotka voisivat kuulostaa lähettämiltäni. En yleensä lue sunnuntaisin.
Sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siksi, että seksissä saa orgasmeja ja orgasmit tuntuu hyvältä.
Toki, mutta miksi ihmisellä on sellainen systeemi? Eläinmaailmassa astutaan, että saadaan poikasia.
On niitä eläinlajejakin, jotka vain huvittelevat parittelemalla.
Naisille se ei ole aina kovin luontaista vaihdevuosien jälkeen eli siinä mielessä biologia määrittää aika paljon.
Ei ärsytä muu kuin itsekkyys. Siihen taitaa miehet syyllistyä kammarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tuolle on selittää, ei ole koskaan naista alasti nähnyt.
Ihan näkyy, kun katson saunan jälkeen peilistä. 🤣 On teillä iso ymmärrys biologiasta. T. Ap
Olet nainen inkkelin aivoilla. Kaikenlaisia sekasikiöitä syntyy.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.