Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11829)
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kaikki kaipaajat kadonneet?
Kesä on saapunut, ei kai sitä kukaan jaksa missään netissä roikkua. On aika olla ulkona ja tavata ihmisiä, joita sitten syksyn pimeässä voi kaivata täällä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
E
Tulee vaan mieleen biisi
Huge L
Aineita
Toi E on kirjain on
E coodia
Jaahas.
Taas mennään.
E
Olen yli sen ajattelemisesta, miten nukahtaisin sinun viereesi ilman painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kolmen K-kaupungin haamu. Näkymätön hahmo, menneisyyden virtaus. Haluaisin tutustua, mutta tiedän, että ystävyyteen en kykenisi, kun on ollut näitä tunteita.
Eli Kuopio, Kuopio ja Kuopio
Kolme eri kaupunkia eikä yksikään lähellä Kuopiota
Kerava, Kouvola, Kotka.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Olen kirjoittanut sinulle tuhansia viestejä; rakkaudellisia, ikävöiviä, toiveikkaita, haaveellisia, hauskoja, halukkaita, kutsuvia, kysyviä, asiallisia, kiusoittelevia, turhautuneita, pisteliäitä, suoria, katkeria, vihaisia, haastavia, hiljaisia, toivottomia, varovaisia, tunnustelevia. Enkä vain täällä. Niitä kaikkia yhdistää yksi asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kaikki kaipaajat kadonneet?
Kesä on saapunut, ei kai sitä kukaan jaksa missään netissä roikkua. On aika olla ulkona ja tavata ihmisiä, joita sitten syksyn pimeässä voi kaivata täällä ketjussa.
Tämä valaistus on kyllä vähän turhan räikeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut sinulle tuhansia viestejä; rakkaudellisia, ikävöiviä, toiveikkaita, haaveellisia, hauskoja, halukkaita, kutsuvia, kysyviä, asiallisia, kiusoittelevia, turhautuneita, pisteliäitä, suoria, katkeria, vihaisia, haastavia, hiljaisia, toivottomia, varovaisia, tunnustelevia. Enkä vain täällä. Niitä kaikkia yhdistää yksi asia.
Se, että et ole lähettänyt niitä suoraan minulle irl.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli sen ajattelemisesta, miten nukahtaisin sinun viereesi ilman painajaisia.
Mitä tämä tarkoittaa? Että et enää pelkää painajaisia hänen vierellään vai että et enää odota hänen vieressään rauhassa nukkumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että et ole lähettänyt niitä suoraan minulle irl.
Väärä vastaus. Olen kirjoittanut myös hänelle suoraan, kuten viestissä lukee.
Voithan itse laittaa viestit suoraan minulle, niin päästään alkuun. Ai niin, mutta kun et halua.
Vierailija kirjoitti:
Voithan itse laittaa viestit suoraan minulle, niin päästään alkuun. Ai niin, mutta kun et halua.
Haluun mut liian vaikeaa.
Mikä nyt on niin arkaluonteista Instassa, että tarina pitää piilottaa?
Odotan, että hän laittaa viestin, koska pyysi, etten kysele vointia.
Tuplavälejä ei minulta. E