Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11580)
Mitä niissä mustikkaviesteissä sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Psykopaateilta puuttuu kyky myötäkärsimykseen. Ei-psykopaateille tulee esimerkiksi halu auttaa, mutta psykopaatti ei reagoi mitenkään.
Oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin mustikkaviestejä.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn koiran ja muutkin lemmikit, mutta en halua niitä sänkyyn tai sohvalle. Eläimillä pitää olla oma koppa tai paikka nukkua.
Mä en hyväksy koiraa, mutta varmaan kaikki muut lemmikit menee. Kissat on ihan parasta ja todellakin tulevat sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘💙T.
Millon nähdään?
Milloin nähtiin viimeksi?
Siitä on jo aikaa
Vierailija kirjoitti:
Älä kato
Mitä
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö ripsillenne ja kulmillenne mitään, ainakaan kauneusihanteiden vuoksi. Erilaisuus on todella kaunista ja viehättävää. t. se jolla ne on oikeasti tuuheat
Tehdään jos halutaan, ei kuulu sinulle mitenkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin mustikkaviestejä.
Ne oli jotenkin ihania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘💙T.
Millon nähdään?
Milloin nähtiin viimeksi?
Siitä on jo aikaa
Eli ei osu. Me nähtiin vapunaattona.
Vierailija kirjoitti:
Sami Setä tästä viel puuttuski
Ain tarvitsemme juontajan kaikelle kokoonpanolle
Nyt tää palstaa sekos niin pahasti taas, et pitäis kirjotella wa... Tosin se on nyt hankalaa.. Vastaa jotain siihen mun kommenttiin somessasi merkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mustikkaviestit kauan sitten, tulipa mieleen
Täällä vai tuolla?
Täällä
Ootko lukenu, ne tuolta toisesta?
Vanhaa ketjua meinasin, en tiedä mitä sinä
Mitäs nyt suu pannaan? Nämä 4x - ?
Päiviltäkö vai keltä
Annan lahjaksi koiranpennun eetu
Mieti kaks kertaa. Joko se tai uusi. Väistämätöntä tämä nyt. Tykkäisin siitä mielummin.
Tänään kohtaamisessa oli jotain erilaista aikaisempaan verrattuna. Terveisiä kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö ripsillenne ja kulmillenne mitään, ainakaan kauneusihanteiden vuoksi. Erilaisuus on todella kaunista ja viehättävää. t. se jolla ne on oikeasti tuuheat
Myöhäistä sanoa koska nypimme ne ysärillä ja nollarilla. Mutta elämä ei ole pelkät kulmakarvat jotka jokainen osaa piirtää.
Uuden kaksostutkimuksen mukaan narsismi periytyy vanhemmilta lapsille pääosin geenien kautta.
Yli 6 000 kaksosperheisiin kuuluvaa ihmistä kattaneessa tutkimuksessa havaittiin, että narsistiset piirteet selittyvät puoliksi geeneillä.
Kasvatustyyli tai perheen sosioekonominen asema eivät juuri vaikuttaneet narsismin kehittymiseen.
Tutkimus julkaistiin Social Psychological and Personality Science -tiedelehdessä.
HS 6.3.2026
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhäistä sanoa koska nypimme ne ysärillä ja nollarilla. Mutta elämä ei ole pelkät kulmakarvat jotka jokainen osaa piirtää.
Kunhan et tatuoi sellaisia mitkä mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mulla niiden kasvua mitenkään lopettanut. Ihan tuuheat kulmat mulla on edelleen, siksi sillä kosmetologilla käynkin ne kolmen viikon välein laittamassa kuosiin.
No mitäs muuta? Keskisormea lamppuun xD
Hemmetti tääl ei voi kirjoittaa ku suomea ja englantia.
Mä Sua kyllä Daa Daa🥰