Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (65133)
Oot ilmeisesti valmistunut kesällä. Miksi et jo anna kuulua itestäs? Odotanko turhaan?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin ja missä näit kaivattusi viimeksi?
23.6 2021 koulussamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna uudet mahkut
Ei oo koska lopetan. Niin kyllästynyt tähän.
Huomiseen 👋
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sinä olla noin törppö..?
Ihan just tulin tänne, aikamoinen vastaanotto. Mutta joo, törppö olen vain sun seurassa.
Uskoisin, että molemmat mokasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin ja missä näit kaivattusi viimeksi?
Taisi olla liikenteessä, kumpikin autossa. En tiedä näkikö minua. Siitä on jo aikaa, kun ollaan kunnolla nähty.
Voisi sopia. Nähtiin joskus kesällä. Istuit tuolloin etupenkillä? Sivu
Ja onnittelut siitä! En tajua mistä löydät tuon kaiken energian.
..tahtoisin olla sun
(harha lähellä yhdestä aiemmasta, ymmärtänet..)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kokeillut peppuseksiä. Ei mitään sitä vastaan, mutta ei vaan nyt ole niin paljon kiinnostanut. Eli nuo peppureikätröllykät ovat joko jotain homppeleita tai muuten vain siihen osastoon fiksoituneita. Itse edustan sitä kantaa, että pimppi on pippelin koti.
Mikä siitä tekee homoa, jos harrastaa peppuleikkejä vain naisen kanssa? Trolli tai ei, mut en vaan ymmärrä kuinka tyhmiä ihmiä voi olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kokeillut peppuseksiä. Ei mitään sitä vastaan, mutta ei vaan nyt ole niin paljon kiinnostanut. Eli nuo peppureikätröllykät ovat joko jotain homppeleita tai muuten vain siihen osastoon fiksoituneita. Itse edustan sitä kantaa, että pimppi on pippelin koti.
En minäkään sinne mitään halua työntää mutta katsomiseen ja nuolemiseen sorrun jos on pinkki unelma!
Tajusin just etten kelpaa hänelle vaikka meillä olisi sama inversio.
nainen, mun pitää ehd pitää taukoa purkautumisesta jos meille tulee paikkoja nähdä. saat sitten halutessasi nauttia runsaasta määrästä sitä joko suukkiin, sisälle tai päälle. nyt oli ollut taukoa ja kun tulin niin se määrä ja taju meinasi lähteä nautinnosta. rakastan. vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lomalla?
Ilmeisesti pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
..tahtoisin olla sun
(harha lähellä yhdestä aiemmasta, ymmärtänet..)
Ole vaan. Reitti on auki.
Avaimet palautettu, jei, nyt tässä sitten ollaan taas kodittomia, kind of…
Hauska puheenaihe täällä tänään, on ainakin saanut viihdykettä ilmaiseksi.
Menikö se trollaus niin pahasti tunteisiin, että kostat sitä muiden viesteihin? Hae apua. Sivu