Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (63272)
Vierailija kirjoitti:
**** milloin lopetetaan tämä leikki?
En tiedä miten tämä lopetetaan…?
Miksi sun piti pilata kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan uutta suuntaa, uusia tuulia ja irtiottoa vanhasta. Olisiko sinusta mukaanlähtijäksi?
Edelleen.
Oho, ai että, eihän tiellesi tule mitään esteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Sinun ja kaivattusi koulutustausta?
Minun on lukio. Martinlaakson lukio vuodelta 2012. Luonnontieteiden erikoistumislinja. Kaikkien aineiden keskiarvo on 9,11. Biologiasta ja maantieteestä kirjoitin eximiat. Vuonna 2013 pääsin opiskelemaan farmasiaa Helsingin yliopistoon. Sitten, vielä diagnotisoimattomasta estyneisyydestä johtuen, opinnot keskeytyivät samana jouluna. Battlefield on parempaa kuin puiseva farmakokinetiikka. :)
Tulevaisuudessa olen suunnitellut kouluttauvani ammattikoulusta kirjastovirkailijaksi merkonomilinjalta.
Kaivattuni tausta on tuntematon.
Varaudu työttömyyteen, sillä kirjastoalalla on huonosti töitä, ainakin jos sulla ei ole alalta aiempaa työkekemusta.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä niin ihan hilkulla jotta olin laittamassa viestiä sulle (irl). Mutta ei, nyt ei laitella. Saattaahan sulla olla jo niitä uusia viritelmiä, niin jotta tuskinpa olisit edes avannut viestiäni.
Höpöä. Et aikonutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä niin ihan hilkulla jotta olin laittamassa viestiä sulle (irl). Mutta ei, nyt ei laitella. Saattaahan sulla olla jo niitä uusia viritelmiä, niin jotta tuskinpa olisit edes avannut viestiäni.
Höpöä. Et aikonutkaan.
Tottakai aikoi, täällä nyt kaikki aikoo kokoajan tosissaan hilkulla jotain t. Tosikko trolli metsästä.
Vierailija kirjoitti:
Muitten vika. Tosin ei olisi pitänyt kertoa mitään kenellekään. Ei ihmisillä ole ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun asiat ei taida olla kovin hyvin
Taidan olla just löytäny pohjan. Sikäli asiat on hyvin, että suunta on pakosta ylöspäin.
Minkä pohjan? Kengänpohjan?
Mikä kenkä?
Maakenkä. Mikä maa?
Isänmaa. Mikä isä?
Taivaan isä. Mikä taivas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**** milloin lopetetaan tämä leikki?
En tiedä miten tämä lopetetaan…?
Tavataan irl, niin ei tarvetta tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan uutta suuntaa, uusia tuulia ja irtiottoa vanhasta. Olisiko sinusta mukaanlähtijäksi?
Edelleen.
Oho, ai että, eihän tiellesi tule mitään esteitä?
Eiköhän ne ole takana päin.
Kaivattu ei laita mulle viestiä eikä soita tai ota muutoinkaan yhteyttä minkään välineen kautta. Ainut mahdollinen reitti on vahingossa tavata jossakin, ja toivoa, että hän pysähtyy kohdalle. Ainut vain, että häntä ei näe missään sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä mitään tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos on valinnut raivostuttavan puolison, onko itsekin raivostuttava?
Kyse on kahden ihmisen välisestä dynamiikasta. Vaikka yhden kanssa ei toimisi, tousen kanssa voi.
Tiettyyn rajaan asti. Silti ihmettelen, että erään naisen ilmeiset mielenterveydelliset haasteet eivät soittaneet mitään hälytyskelloja. Tosin nykyinen kumppaninsa piti toisten rikkomisesta ja naureskeli vaimonsa haavoittuvuutta ääneen muidenkin kuullen. Tavallaan vakka löysi kantensa, vaikka kuinka kumpaakin nyt vtuttaisi. Pahanteko sitoo pahat sielut yhteen, ja minkä pahuus on yhdistänyt, sitä ei hyvyys pysty enää rikkomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla just löytäny pohjan. Sikäli asiat on hyvin, että suunta on pakosta ylöspäin.
Mikä kenkä?
Maakenkä. Mikä maa?
Isänmaa. Mikä isä?
Taivaan isä. Mikä taivas?
Taivaspaikka.Mikä paikka?
Pitää käydä ostaa ne kumihanskat ja lähtee sinne Mikkeliin tjsp. pitämään kerholainen tyytyväisenä. Silläkin pääsis täältä pois...
ootko muijas talutushihnassa?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei laita mulle viestiä eikä soita tai ota muutoinkaan yhteyttä minkään välineen kautta. Ainut mahdollinen reitti on vahingossa tavata jossakin, ja toivoa, että hän pysähtyy kohdalle. Ainut vain, että häntä ei näe missään sattumalta.
Heh, vähän vaikeaa kun en välttämättä tunnista häntä enää kasvoista olen pienesti kasvo sokea, kaipaan ehkä enemmän hänen luonnettaan, minkälainen oli minua kohtaan😅
Vierailija kirjoitti:
Koska en luottanut siihen, että puhuit totta yhtään mistään missään vaiheessa, halusit vain pelastaa oman nahkasi mahdollisimman halvalla. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kenkä? Puolikenkä.
Mikä puoli? Takapuoli.
Näin se oikeesti menee kun sikaa pestään.
Auttaiskohan tää oikeasti?