Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58030)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ 10 cm pituutta joka jätkälle
Mihin kohtaan?
Tukkaan
Hyi ui, kaljut häpee nyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaunokainen. Joo, mun piti pysyy täältä pois, mut hankalaa se on kun sä et poistu mun päästä. 🌞🥰
Sekin on hankalaa kun ei tiedä, ketä kaunokaista ikävöit?
T. Yks kaunokainen täältä länsisuunnasta
Hänelle on täällä monia nimiä ja on joskus jo tunnistanut itsensä.
Älä nimittele toista joshänei itse nimittele itseään.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kun on ikävä sua ja tää on tällästä, oot liian kaukanakin
Kuulostat siltä että tarvit halin. Ajattele että on vain positiivista jos sattuu kohtaamaan ihmisen josta pitää.
Asiat järjestyy ajallaan aina jotenkin. Jos oisin siellä et ehtisi surra mitään 😊
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon kaukana, mutta oot silti lähellä ajatuksissani, vaikka ikävöin myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat muuttaa tilannetta tiedät mitä pitää tehdä. Itse oon jo yrittänyt edistää mutta siihen tarvii kaksi. Laita viestiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ottaa yhteyttä, kun en vieläkään tiedä edes nimeä.
Mikset ikinä kysynyt?
Odotin, et hän olis kysynyt.
Omaa nimeään? 😅 eri
Halaisin mun miespuolista kaveria kaverillisesti ja taputtaisin samalla selkään. :)
Sua nainen halaisin niin että sulaisin sun syliin ja olisin niin kiinni että hengittäisin iholllani lämpöäsi ja läheisyyttäsi...
T. Nainen joka on rakastunut naiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat muuttaa tilannetta tiedät mitä pitää tehdä. Itse oon jo yrittänyt edistää mutta siihen tarvii kaksi. Laita viestiä!
Mä en tiedä mitä tehdä, muuta kuin mennä makoilemaan kaivatun ikkunan alle
Vierailija kirjoitti:
Halaisin mun miespuolista kaveria kaverillisesti ja taputtaisin samalla selkään. :)
Sua nainen halaisin niin että sulaisin sun syliin ja olisin niin kiinni että hengittäisin iholllani lämpöäsi ja läheisyyttäsi...
Sinäkö se olet? -Mies :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte varmaan meni ohi. Oon niin väsynyt tähän kun en tiedä onko mitään tapahtumassa koskaan. Olkoon sitten siellä missä on. Varmaan on niin paljon muita kiinnostavia hänellä että ei välitä lähestyä.
Pitää osata unohtaa oikeat asiat vaan. Inspiroitua leikkimielisyydestä ja asioiden näennnäisestä nurinkurisuudesta. Siinä mielessä voin värittää kyllä, mutta vaatii kyllä vielä aikaa ja etäisyyttä asioihin. Mutta näen että se on siellä. Tuloillaan. Ihanaa päivänjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Pitää osata unohtaa oikeat asiat vaan. Inspiroitua leikkimielisyydestä ja asioiden näennnäisestä nurinkurisuudesta. Siinä mielessä voin värittää kyllä, mutta vaatii kyllä vielä aikaa ja etäisyyttä asioihin. Mutta näen että se on siellä. Tuloillaan. Ihanaa päivänjatkoa!
Mitähän tuokin tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte varmaan meni ohi. Oon niin väsynyt tähän kun en tiedä onko mitään tapahtumassa koskaan. Olkoon sitten siellä missä on. Varmaan on niin paljon muita kiinnostavia hänellä että ei välitä lähestyä.
Mun ikkuna on jopa auki joten kaivattua voisi onnistaa jos sen alla makoilisi. Eri
No, oikeasti en tiedä minkä ikkunan alle mennä, muuten menisinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuokin tarkoittaa?
Mielenrauhaa ja anteeksiantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olet? -Mies :)
Minäpä minä!
-Nainen :)
Vierailija kirjoitti:
No, oikeasti en tiedä minkä ikkunan alle mennä, muuten menisinkin
Joo ehkä koordinaattien panttaus on lopetettava 😄
Ensi viikolla varmaan.