Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tehdä palveluksen, jos oikein kauniisti pyydän?
Mistä on kyse?
Rakkauden osoittamisesta
Miten
Tavalla, joka tuntuu sinusta sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu pakenee kriittisellä hetkellä, koska tykkää nimenomaan siitä. Ensin saa koukkuun ja toisen kuvittelemaan, että nyt tapahtuu ja sitten tyypistä näkyykin enää perävalot ihan konkreettisesti. Sivu
Eikä mikään sinun toiminnassasi aiheuttanut pakenemista?
Äläs nyt kun se olis just kohta meinannut harkita tavallaan tekevänsä jotain vielä joskus, ehkä. Kehtaskin mennä. :I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, hyvää kesää, syksyä ja itsenäisyyspäivää! Myös toivotan lämmintä kesää ja ihanaa loppuelämää.
En tule tänne enää. Oikeasti. Tämä palsta on myrkkymalja, jonka siemailun lopetan nyt.
Ketä kaipasit?
Ei kai tänne kukaan nimiä laita???
Mun täytyy vaan nyt oma elämänhistoriaa työstää ja tämä paikka ei tee hyvää. Se mitä täältä olen etsinyt ei ole oikeaa rakkautta. Ei mustään suunnasta. Täältä saa nopeita dopamiiniannoksia, mutta niitä saa myös terveellisemmistä jutuista.
Voikaa hyvin!
Vuoteesees mä hiljaa hiivin..
Kaikki kynnelle kykenevät, jättäkää ketju. Täällä ei ole järkeä viettää minuuttiakaan päivästään.
Kuuminta on se, kun mietit jotain ja siristät silmiäs. Melkein tulen jo ilosta katsella. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit aika lapsellinen, etkä ottanut huomioon toisen tilannetta.
Yleensä terveisissä voidaan kertoa omista kuvioista tai tunnelmista. Ei niinkään luulla tietävän toisista tai mussuttavan asioita täysin sokeana omalle touhulle.
Vaikka niinhän se toki menee täällä, enkä tarkoita nyt palstaa niinkään. =D
Mitäs sinä siinä sivusta mussutat, kun et tuosta tilanteesta mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vuoteesees mä hiljaa hiivin..
raotan jo peittoa.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Kuuminta on se, kun mietit jotain ja siristät silmiäs. Melkein tulen jo ilosta katsella. 😘
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Huomiselle pikkulesbolle.
Vierailija kirjoitti:
Näytänks mä siltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit aika lapsellinen, etkä ottanut huomioon toisen tilannetta.
Yleensä terveisissä voidaan kertoa omista kuvioista tai tunnelmista. Ei niinkään luulla tietävän toisista tai mussuttavan asioita täysin sokeana omalle touhulle.
Vaikka niinhän se toki menee täällä, enkä tarkoita nyt palstaa niinkään. =D
Mitäs sinä siinä sivusta mussutat, kun et tuosta tilanteesta mitään tiedä.
Opetti sulle käytöstapoja. Toinen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytänks mä siltä?
Näytät huumaavan kuumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, hyvää kesää, syksyä ja itsenäisyyspäivää! Myös toivotan lämmintä kesää ja ihanaa loppuelämää.
En tule tänne enää. Oikeasti. Tämä palsta on myrkkymalja, jonka siemailun lopetan nyt.
Trolliko muka pysyisi poissa. Paskat.
No, sinä varmasti kerkiät niitä täällä jahtaamaan aamusta iltaan 😂
Sama
En ole.