Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56725)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi lopettaa itseni kiusaaminen täällä. Mitä se auttaa pitää haavetta yllä kaipaamalla kun mitään konkreettista en kuitenkaan asioiden eteen tee?
Siinä tapauksessa kannattaakin lopettaa, jos ei mitään konkreettista halua.
No olisi ollut paljonkin halua...
Ja se näkyi miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hyvässä piilossa.
Eikö kukaan muistanut tulla etsimään?
Ei. Edelleen täällä kivenkolossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän missä olet. Haluaisin olla siellä sun kanssa. Sun kanssa sade ei haittaisi yhtään.
No, missä?
Pihalla sateessa paikassa johon en pääse.
Tarvii aikaa, että asiat selvitetään ja seuraavana päivänä ei aio tehdä asioille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän missä olet. Haluaisin olla siellä sun kanssa. Sun kanssa sade ei haittaisi yhtään.
No, missä?
Pihalla sateessa paikassa johon en pääse.
Ok, en sit minä ainakaan, koska olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Säännöt: Kaipausketjussa kuuluu kirjoittaa vain vaaleanpunaisella ja mieluiten ohi aiheen. Ei saa kirjoittaa mitään tosielämästä. Mikä tärkeintä, täytyy muistaa itsepetos, koska muuten tulee kaipureille hirmu paha mieli.
Älä selitä. Näiden katkerien negailijoiden tarkoitus on vain aiheuttaa mielipahaa. Tervejärkinen kaipaa ihmistä positiivisessa mielessä jos kaipaa, eikä lässytä negatiivista paskaa kaipausketjussa. Otsikko on hyvin yksiselitteinen mutta yksiselitteistä ei ole trollukoiden luetun ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hyvässä piilossa.
Eikö kukaan muistanut tulla etsimään?
Ei. Edelleen täällä kivenkolossa.
Sun kesäpaikan nimi on vissiin Kivenkolo.
Jooh.. tää on niin nähty. moro. Heppatyty ollaan yhteyksissä jotenkin joskus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöt: Kaipausketjussa kuuluu kirjoittaa vain vaaleanpunaisella ja mieluiten ohi aiheen. Ei saa kirjoittaa mitään tosielämästä. Mikä tärkeintä, täytyy muistaa itsepetos, koska muuten tulee kaipureille hirmu paha mieli.
Älä selitä. Näiden katkerien negailijoiden tarkoitus on vain aiheuttaa mielipahaa. Tervejärkinen kaipaa ihmistä positiivisessa mielessä jos kaipaa, eikä lässytä negatiivista paskaa kaipausketjussa. Otsikko on hyvin yksiselitteinen mutta yksiselitteistä ei ole trollukoiden luetun ymmärtäminen.
🤦🏽
Ois ollut kiva tutustua, mutta eipä siinä mittään. Paremmalla ajalla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦🏽
🤷🤷itselles
Vierailija kirjoitti:
Ois ollut kiva tutustua, mutta eipä siinä mittään. Paremmalla ajalla sitten.
Et sä täällä keneenkään tutustu. :D Huono yritys.
Vierailija kirjoitti:
Kyrvänsyyliä ei kaivata
Kannattaa hoidattaa, on miellyttävämpi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei laitetaanpas nyt sellasia suloisia/ ihania kaipausviestäjä, näin sateisena la- iltana. 💕
Mulla on kuuma eikä haittais jos kaivattu kuumentais vähän lisää
Ulos vaan tuonne sateeseen,vilvoittaa kummasti. 🤣
Jos hän tulee mun kanssa, ohut valkoinen paita päällä mielellään ;)
Just se paita joka mulla on päällä nyt! Mut vesisade puuttuu. Jää kaivatun harteille kastella mut. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Tarvii aikaa, että asiat selvitetään ja seuraavana päivänä ei aio tehdä asioille mitään.
Härregyyd so much harhat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi lopettaa itseni kiusaaminen täällä. Mitä se auttaa pitää haavetta yllä kaipaamalla kun mitään konkreettista en kuitenkaan asioiden eteen tee?
Siinä tapauksessa kannattaakin lopettaa, jos ei mitään konkreettista halua.
No olisi ollut paljonkin halua...
Ja se näkyi miten?
Telepaattisina aaltoina joita lähetin. 😌
Vierailija kirjoitti:
Et sää kettää muuta kiusais?
Jos hän tulee mun kanssa, ohut valkoinen paita päällä mielellään ;)