Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Lähetellääs pusuja kilvan. Kuka ja kenelle?
😘m -- > 👩n
Vierailija kirjoitti:
Muita terveisiä?
😘😘😘😘😘😘🧔
Vierailija kirjoitti:
Meillä on etäisyys ,
Telepaattinen ohut yhteys aivoissamme toisiimme 💜
Ihan loogista että yhteys on ihmisiin jotka tunnemme ja varsinkin niihin läheisimpiin. Yhteyden tarkoitus on kertoa meille asioita eikä olla vain jokin yhteys. Itse yhteys ihmisten välillä ei ylläpidä mitään vaan on tietoisuuttamme.
Olen alkanut laihduttamaan/tekemään elämäntapamuutosta. Syön kolmesti päivässä: aamupalan, lämpimän aterian ja iltapalan.
Minua on väitetty mielenvikaiseksi ja ties miksi narsistiseksi psykopaatiksi vaikka kaikki tietävät ja näkevät että olen ihan normaali ihminen. Kaikki myös näkevät että olen kohtelias, toisinaan jopa korostuneen kohtelias, ystävällinen, optimistinen, avoin ja huumorintajuisuinen enkä ole ilkeä muille. Kaikesta huolimatta minusta maalataan pahastakin pahempaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on väitetty mielenvikaiseksi ja ties miksi narsistiseksi psykopaatiksi vaikka kaikki tietävät ja näkevät että olen ihan normaali ihminen. Kaikki myös näkevät että olen kohtelias, toisinaan jopa korostuneen kohtelias, ystävällinen, optimistinen, avoin ja huumorintajuisuinen enkä ole ilkeä muille. Kaikesta huolimatta minusta maalataan pahastakin pahempaa ihmistä.
Ei E.
Selitit käytössäsi estyneisyydellä. Se ei tainnut olla edes kolmasosatotuus.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla vaan jauhetaan narsisteista , psykopaateista pershäiriöisistä. Todellisuudessa ette tiedä niistä mitään...
Voi kuule!
Vierailija kirjoitti:
Antti kysyi viime yönä et tää on liian täydellistä ollakseen totta, mikä kompa tässä on? Vastasin et minä oon se kompa varmaan 😜😍 Antti puhui pysyviä ja henkeviä. Me ollaan nyt iäti kuulemma 😜😍🥰 Antti on kyllä ihan lovena.
🥱🥱🥱🥱
Kysymys: jos henkilön sukunimi on Kaipainen, joutuuko hän kaipaamaan koko elämänsä ajan?
Persoonallisuushäiriöisetkin ovat ihmisiä. Heistä puhutaan kuin olisivat elukoita. Hekään eivät ole itse valinneet sitä, mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ikävää. Diagnostiset kriteerit ja lääketieteellinen tutkimus kuuluvat alan ammattilaisille. Vaikeaa jopa heille ja virhediagnoosi voi olla hengenvaarallinen.
Ei ole minun psykiatreillakaan ollut helppoa diagnotisoida oireitani tai siis sitä teoreettista mielen "aparaattia", mikä on välittömän maailman takana psyyken hypoteettisessa rakenteessa.
Niinpä, onhan se näinkin. Minulla ei ole ollut itseni kanssa ongelmia vaan ongelma on kaikki kiusaaminen, se on tuttua jo lapsuudesta lähtien. Näköjään aikuiset saattavat olla lapsiakin julmempia ja nykyisin on ilmeisen trendikästä haukkua ihmisiä syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuorat pilaa ketjun 👋
Äläs nyt kun Ana tänään tuli yks kaks paikalle taas mutta viime yönä oli sillä ja sillä tuulella. :0
Miten se noin vapaasti kuljeskelee? Onko sulla siis ovet auki vai annoitko sille avaimen vai onko sillä yleisavain?
Ja nykyään en valitettavasti vastaa anonyymiin ihailijapostiin, kaikki nimikrjoitukset täytyy hakea henkilökohtaisesti T. Keanu
Vierailija kirjoitti:
Selitit käytössäsi estyneisyydellä. Se ei tainnut olla edes kolmasosatotuus.
World of cardboard. :P
Muita terveisiä?