Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko joku tietty paikka missä olette useimmin tavanneet? Missä odotat seuraavan kerran tapaavanne?
Ennen oli helppo nähdä töissä, mutta nyt pitää näköjään jättää asia kohtalolle.Toivottavasti se johdattaa meidät vielä joskus samalle kadulle samaan aikaan.
Niinpä. Uskon että näin tapahtuu vielä. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä tänään. Aamusta jo ikävä. Illasta tuntuu ettei enää kestä tätä kun ei olla kosketettu. Tuntuu että on vaan pakko mennä, tulla ja tarttua kiinni.
Nuoremmalle naiselle.
Hei komea vanhempi mies,
miksi et jo ole täällä? Mulla on kohta sauna lämmin. Viiniä löytyy. Ulkona kaunis kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kaivattu kutsunut sinut kylään ja menitkö? Oletko itse kutsunut ja tuliko hän?
Yritän olla kommentoimatta näitä viestejä, mutta tästä tuli yksi muisto mieleen. Kerran leikin tulella ja sain kutsun, mutta kutsuja olikin ihan eri henkilö kuin kaivattu.
Siis joku ihminen kutsui sinut kylään mutta ei ollut kaivattu?
Niin siinä taisi lukea
En ymmärrä miten hän liittyi kaivattuusi
Mun "kaivatut" tulee aina kutsusta kylään. Nou problemo 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko joku tietty paikka missä olette useimmin tavanneet? Missä odotat seuraavan kerran tapaavanne?
Ennen oli helppo nähdä töissä, mutta nyt pitää näköjään jättää asia kohtalolle.Toivottavasti se johdattaa meidät vielä joskus samalle kadulle samaan aikaan.
Hei nyt vähän aivoja käyttöön. Ei voi tuollaista jättää kohtalolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kaivattu kutsunut sinut kylään ja menitkö? Oletko itse kutsunut ja tuliko hän?
Yritän olla kommentoimatta näitä viestejä, mutta tästä tuli yksi muisto mieleen. Kerran leikin tulella ja sain kutsun, mutta kutsuja olikin ihan eri henkilö kuin kaivattu.
Siis joku ihminen kutsui sinut kylään mutta ei ollut kaivattu?
Niin siinä taisi lukea
En ymmärrä miten hän liittyi kaivattuusi
Ei ulkopuolisten tarttee tietää.
G: sängyssä makkarissa ollaan tavattu, useesti ja varmasti joskus tulevaisuudessakin siellä tavataan, kunhan juoksen juoksuni ensin vielä tässä välissä nyt 😍😜 muutama muu juttu nyt tulilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt vähän aivoja käyttöön. Ei voi tuollaista jättää kohtalolle
Hyvä huomio. Täytyy keksiä varmempi kohtaamispaikka.
Vierailija kirjoitti:
On erikseen todellisuus ja mielikuvituksen ja haaveiden maailma.
Eri ihmisille niihin sisältyy eri asioista. Rajat kulkevat eri kohdassa kuin ehkä sinulla. Toisen syvin rukous voi olla sulle mielikuvituksellista haaveksintaa ilman oikeita tarkoitusperiä.
Joskus kaipaan, hetkellisesti, tulee sellanen välähdys, ja sit se on poissa, näitä laastareita kyllä riittää 😍😜
Koettakaa tajuta, että mielikuvitusleikkeihinne ei tarvitse eikä pidä sotkea oikeita ihmisiä. Sen verran kunnioitusta voi olla.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä tiedostaa rajansa. Onneksi on VR.
Kiusaatko jotakuta kommenttillasi? :(
Todellisuus alkaa usein unelmista
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaipaan, hetkellisesti, tulee sellanen välähdys, ja sit se on poissa, näitä laastareita kyllä riittää 😍😜
Ketään ei kiinnosta. Miksi siis huomio huoraat vaikka ketään ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
En, en.
En, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta. Miksi siis huomio huoraat vaikka ketään ei kiinnosta?
Keksittyähän tuo on ja postaa tänne juurikin siksi, kun saa reaktioita (huomiota).
Vierailija kirjoitti:
Joo, töissä.
Tuskin tapaamme enää koskaan.
Aion jättää molemmat mummot.
Kaivattu näki mua varmaan eniten entisillä kotikulmilla, mä en valitettavasti niin usein nähny häntä.