Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, haluatko tulla vähän jumppaamaan kanssani?💚
Mä tulen :)
Oikein kuola valuu suustani.
Enkä enää ikinä enkä ikuna..
Enkä enää kinä yhdenkään h.uoraksi ala.
- Min(n)a/Dina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos. Oon vanha ja jäykkä, en jaksa enää jumppailla.
Liike on lääke. Jumpatessa sitä vanhakin vertyy👍sivust
Vierailija kirjoitti:
Laitoin saunan päälle. Ja olutta on. Minä tarjoan!
mm?
Oon aina hellittelytuulella, kun häntä ajattelen
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on lääke
Rakkaus on lääke
Hellyys hoitoaine
Vierailija kirjoitti:
Muruttelen sua salaa.
Olispa tää mulle💕
Onko ihan pakko trollata täällä joka helvetin päivä?
Mitähän sinun viikonloppuusi kuuluu? Mietin miltä tuntuisi nukahtaa sun viereen. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänsopeutustehtävä on ilmeisesti valmis. Tuntuu kuin en olisi ollutkaan erossa lapsestani. Hän on vain hieman kasvanut, minua enää noin 37cm lyhyempi. Kuinka tämä on mahdollista? Hän on vasta pieni koululainen.
Voiko se ikinä valmistua? Oudon haikea mutta samalla onnellinen tunne kun oma lapsi voittaa kädenväännössä tai kasvaa niin isoksi että voi lainata hänen vaatteitaan
Kaikilla draamankaarilla on myös loppunsa. Kun menee rikki ja elämä myllätään perinpohjaisesti, on tärkeää saada kaikki balanssiin. Tämä ei nyt suoranaisesti lapseen liittynyt mutta kyllä se lapsen kasvu ja kehitys on jokaisessa kohdassa onnellista ja lapsethan kasvavat huimaa vauhtia.
Kiitos kaikista tunteista mitä tarjosit ja tarjoilet edelleen.. En pysty enää tähän palstailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänsopeutustehtävä on ilmeisesti valmis. Tuntuu kuin en olisi ollutkaan erossa lapsestani. Hän on vain hieman kasvanut, minua enää noin 37cm lyhyempi. Kuinka tämä on mahdollista? Hän on vasta pieni koululainen.
Voiko se ikinä valmistua? Oudon haikea mutta samalla onnellinen tunne kun oma lapsi voittaa kädenväännössä tai kasvaa niin isoksi että voi lainata hänen vaatteitaan
Minulle taas kun lapsi on yllättäen 30cm itseäni pidempi ja nyt hän antaa ylempien hyllyjen tavarat minulle vain kättä ojentamalla.
Mapsikeskustelut erikseen, isoin evvk-aihe ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas kun lapsi on yllättäen 30cm itseäni pidempi ja nyt hän antaa ylempien hyllyjen tavarat minulle vain kättä ojentamalla.
Mapsikeskustelut erikseen, isoin evvk-aihe ikinä
*lapsikeskustelut
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei. Olen aika notkeakin. Jumppaan yksikseni joka ilta, olis kiva saada kaverikin siihen mukaan.
Olin hellittelytuulella