Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Parasta on kun ei tarvitse mitään keneltäkään.
Niin eihän suhteiden siihen pitäisikään perustua, että tarvitsee joltakin jotakin, vaan vapaaehtoisuuteen ja siihen että toisen kanssa on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia..-A😘
Hyviä unia myös Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tietäisi, kannattaako sinua enää edes miettiä.
Ketään ei ole pakko miettiä, jos ei halua.
Ei ole nyt kyse siitä. Kyse on siitä, onko tämä enää yksipuolista.
Ei ole.
Odottakaa te muut Jeesusta, minä odotan jotakin ihan muuta henkeä. Täten odotan mahdollisuuteni olevan korkeampi tavoitteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, mietin todennäköisyyttä voisiko olla molemminpuolista.
Kyllä, mutta teen sen salaa, koska se ei voi nyt realisoitua.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaa te muut Jeesusta, minä odotan jotakin ihan muuta henkeä. Täten odotan mahdollisuuteni olevan korkeampi tavoitteellisesti.
Jeesus on mun viimeinen rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan uupunut tähän ku en tiedä näenkö sua koskaan. Ja miksi reagoit siihen viimeisimpään niin tylysti. Toisaalta jos käyt läpi raskaita asioita niin ymmärrän että ei ollut ehkä sopivin hetki. Sydän on ihan sykkyrällä ikävästä ja surusta. Ja rakastan silti. Ja ei, en katoa minnekään vaikka välillä uhoan. Tiedät miten muhun saa yhteyden jos sitä tahdot. Tää on vaan niin raskasta ja vie välillä voimat ihan totaalisesti.
Älä jää odottamaan, uutta kohden.
Ei kiinnosta uudet. Hän vei sydämeni kauan sitten. Haluan vain hänet. Kukaan ei korvaa häntä.
Tämä on oikea asenne ja modus operandi. Ei pidä luovuttaa. Rakastan sua.
Kunpa näin olisikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussalla on E-bileet 😉
Käynnistin sen. T. E
Tulit sivusta kolmantena!
Tulin jostain keskeltä sivusta. Tai sitten olin neljäs 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan uupunut tähän ku en tiedä näenkö sua koskaan. Ja miksi reagoit siihen viimeisimpään niin tylysti. Toisaalta jos käyt läpi raskaita asioita niin ymmärrän että ei ollut ehkä sopivin hetki. Sydän on ihan sykkyrällä ikävästä ja surusta. Ja rakastan silti. Ja ei, en katoa minnekään vaikka välillä uhoan. Tiedät miten muhun saa yhteyden jos sitä tahdot. Tää on vaan niin raskasta ja vie välillä voimat ihan totaalisesti.
Mihin viimeisimpään?
Hän tietää.
Täällä useampi vastaa samoihin viesteihin niin voi aiheuttaa harhoja.yksi kysyyyhtä toinen toista ja sitten kolmas yhdistää asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtaisit nainen kokea tilanteessa, jossa olisit kumppanin kanssa visailussa ja sinun pitäisi kuunnella musiikkia kuulokkeilla sekä olla katsomatta sen aikaa kun kumppani ensin vastaa kysymyksiin.
Ottaisin erotiikkaa
Tunnistaisin sut vaikka sokkona.
En olisi muuten päässyt sinusta irti, mutta yks pikkulesbo veti mua just niistä naruista, joista sytyn. Toki sama tilanne kuin kanssasi aikoinaan, liian nuori. Mutta halleluja, nautin niistä kohtaamisista. blush
Sairas maailma. Liikaa roinaa ja joo ei saisi sanoa, mutta ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin viimeisimpään?
Hän tietää.
Täällä useampi vastaa samoihin viesteihin niin voi aiheuttaa harhoja.yksi kysyyyhtä toinen toista ja sitten kolmas yhdistää asiat.
Viimeisimpään irl..
Vierailija kirjoitti:
En kehdannut suoraan kirjoittaa saamaani ajatusta: Odottakaa te muut Jeesusta, minä odotan (nimi).
Oletan että nimen julkaisemalla olisin saanut häpeällisen ryöpytyksen.
Muuten olisin kehdannut mutta maailma on liian kiihoittunut tietyistä nimistä.
Välillä tuntuu siltä että olen vaiennut liiaksi. Pelkään että sanat alkavat vain elämään kauttani miten itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
En olisi muuten päässyt sinusta irti, mutta yks pikkulesbo veti mua just niistä naruista, joista sytyn. Toki sama tilanne kuin kanssasi aikoinaan, liian nuori. Mutta halleluja, nautin niistä kohtaamisista. blush
Tuli pari päivää sitten vastaan auton rekkari LSB, aattelin vaan et sinäkin universumi herjaat.😂
Vierailija kirjoitti:
Ei saata nähdä, kipinät lentelee liikaa. ;)
Mitä se haittaa? Antaa lennellä
Vierailija kirjoitti:
Sä niin oot täällä.
Tell me about it Or you did I remember