Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50807)
Vierailija kirjoitti:
Eivät sitten halua meidän ikinä olevan mitään. Kirjoitin kauniin viestin joka poistettiin heti. Ihan sama. <3
Ota taas joku sielullisesti ruma.
- Mina.
Mutta tätähän ne mulle kaikki aina tekee. Kaikin tavoin. Pilaavat ja vievät multa pois kaiken. Ja vielä naureskelecat ja laittavat jotkut randomit naureskelemaan päälle.
Että vihaan olla elävä.
Vihaan Suomea.
- Mina.
On rankkaa katsoa kuinka idiootit pilaavat elämää. Muista suojella itseäsi ja omaisuuttasi. Pyydä Jumalalta apua, hän tietää mikä on milloinkin parhaaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen en ole unohtanut sinua, en vaan jaksa enää kirjoitella juurikaan. 💕🌞
Oonkin miettinyt minne oot kadonnut, vai etkö enää välitäkään 🥺
En mä voi hyvin eikä täällä fantasiointi auta voimaan yhtään sen paremmin. Kuka tän pystyy muka ottamaan jotenkin kevyesti?
Miksi säästäisin rahaa jota koko ajan himoitaan? Jos realiteetti on se ettei säästämisessä kohdallani ole järkeä, miksi tekisin niin?
Vierailija kirjoitti:
On rankkaa katsoa kuinka idiootit pilaavat elämää. Muista suojella itseäsi ja omaisuuttasi. Pyydä Jumalalta apua, hän tietää mikä on milloinkin parhaaksesi.
Sinun turha uudisuskontosi EI kiinnosta pätkän vertaa.
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Se asia ei täällä korjaannu.
Kiitos muistutuksesta😎
Mihin tarviit mustia laseja?
Tuli pipi silmään harkoissa.
Ai turpaan? Vai tenniksessä?
Punnitse ja säästä. Elä elämäsi ja kaikesta lopustakin irti päästä.
Kun säästät koko elämäsi muita varten, miltä voisi tuntua kun joku hassaa kaiken hetkessä kun et ole järkeilemässä?
Kannattaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan kaikki hyvin. 😙
Olosuhteisiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun turha uudisuskontosi EI kiinnosta pätkän vertaa.
- Mina.
Rehellisyyskö? Olen huomannut tämän. Puhun kuitenkin yhdessä Jumalan sanansaattajien kanssa. Nyt ymmärrän entistä elämäänikin paremmin, minähän olen aina toiminut juuri kuten kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
En mä voi hyvin eikä täällä fantasiointi auta voimaan yhtään sen paremmin. Kuka tän pystyy muka ottamaan jotenkin kevyesti?
Mikä tai mitkä asiat sinut saisi voimaan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen en ole unohtanut sinua, en vaan jaksa enää kirjoitella juurikaan. 💕🌞
Miksi et jaksa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et jaksa ?
Kun et ole täällä.
Eksältäni, siskoltani ja äidiltänikin voi kysyä kuinka raivostuttava on rehellinen järkevä ihminen. He tietävät ja ovat mananneet rehellisyyttäni aika paljon. Olen silti tietoinen että he myös ovat sitä arvostaneet. Rehellisyys ja järkevyys ennen kaikkea muuta. Pysytään rentoina.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan kaikki hyvin. 😙
Jos niin sanot. 🥲
Kaipaan sinua, vaikka kannattaisi.
Voi kun joku upeus jostakin löytäisi vaan mut ja veisi pois. Kun ihmiset kuitenkin tietää.
- Mina.
Nonni, tili tyhjeni. Hauskaa ja rentoa iltaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Se asia ei täällä korjaannu.
Kiitos muistutuksesta😎
Mihin tarviit mustia laseja?
Tuli pipi silmään harkoissa.
Ai turpaan? Vai tenniksessä?
Oma peukalo taisi nujutessa osua silmäkulmaan.
On tehty paljon typeriä päätöksiä jotta me näkisimme mitä tapahtuu. Jumala huolehtii että riittävä määrä opetuksia tulee suoritettua.
Oletko sinä koskaan kuullut kenenkään sanovan esimerkiksi että minä en koskaan halua olla kuin oma äitini/isäni/joku muu?