Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (50127)
Vierailija kirjoitti:
Sun viesti vähän jopa lohdutti. Sillai että et ole ainut työtön tässä maassa. Tämä tilanne pitää vaan kestää.
Voi että, ilo olla tukena edes sillä tavalla että mua huonommin ei voi mennä kellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun viesti vähän jopa lohdutti. Sillai että et ole ainut työtön tässä maassa. Tämä tilanne pitää vaan kestää.
Voi että, ilo olla tukena edes sillä tavalla että mua huonommin ei voi mennä kellään.
😁😁
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi pitänyt tapahtua / pitäisi tapahtua, että meistä tulisi ne? Konkreettisesti.
Yhdyntä muutaman kerran.
Sulla ei ole haluja sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Moni pellästyy ihastustaan ja koittaa työntää toisen kauemmas. Ihan normaalia ja aika yleistäkin.
Ehkei se ole ihastusta, tai ainakaan molemminpuolista jos työntää pois. Näitäkin voi iltapuhteina pohdiskella, realiteetteja, onko koskaan edes ollut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
__
Ymmärrän. 🤍🖤
Älköön kukaan meistä
toivoaan menettäkö. 🐼
E
__
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi pitänyt tapahtua / pitäisi tapahtua, että meistä tulisi ne? Konkreettisesti.
Jos nyt alkuun tutustuttais ihan rauhassa paremmin. :)
Sulla ei ole haluja siihenkään.
*Tulin sivulta edelliseen. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti oli törkeä, vaikka en ole sitä nähnytkään. Itse kertoi. Suren. Olet niin hyväsydäminen ja herttainen.
Vierailija kirjoitti:
*Tulin sivulta edelliseen. E
#067 lankaan. Tarkennus. E
Vierailija kirjoitti:
Haista E
V I T T U
Aika moni haluaa haistella. Täällä miehet ja monet naiset.
Mun kaivatulle terveiset, että haista ripulinen reisille levinnyt pska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei julksuudella ole muuta merkitystä, mutta jos sinulle on aina kerrottu, mikä sinussa on vikana ja pielessä, ja kuitenkin harvoille antavat maailmantähdet haluavat sinut sänkyynsä, se vaikuttaa. Tiedän ja olen keskustellut heidän kanssaan, enkä kuvittele turhia, mutta eivät hekään jokaiseen luota ja jokaista halua. Kun minua on niin paljon haluttu latistaa ja samaan aikaan monien haluamat naiset itse kiskovat minua sänkyyn, on sillä elvyttävä vaikutus.
Miten niin harvoille antavat maailmantähdet? Kyllä ne panevat niin paljon kuin sielu sietää, helppo seksiseura ei niiltä lopu.
Jos joku heistä tulee vuosittain Suomeen ja ilmoittavat siitä aina etukäteen sillä ajatuksella, että haluavat sen ajam viettää kanssasi, eikö silloin saa jo ajatella, että olen lopulta ihan ok?
Olet varmasti ihan ok. Mutta se, jos joku maailmantähti haluaakin sua panna, ei tarkoita sitä, että ihan kuka tahansa muukin haluaisi. Tuolla seksihistorialla ei myöskään tehdä vaikutusta kehenkään järkevään, ei edes panomielessä. Siksi en oikein ymmärrä, miksi mainostat sitä niin kovasti.
Lakkaa määrittelemästä itseäsi kaikkien muiden ihmisten kautta. Itse en keksi ensimmäistäkään maailmantähteä, jonka huolisin sänkyyni, ja sun heittosi ketjulaisten rantapojista oli pelkästään loukkaava. Täysin turhaan.
Kannattaa kehittää itsessä luonnetta. Et tällä hetkellä vaikuta kovin mukavalta tyypiltä.
Sivusta
Kaipaan kauttaaltaan haisevaa juustomunaa 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti oli törkeä, vaikka en ole sitä nähnytkään. Itse kertoi. Suren. Olet niin hyväsydäminen ja herttainen.
Tuo viesti ei liity aloitukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten empatia taas näytillä tässä ketjussa.
Ei naiset etsi ketään hoidettavia vaan tasavahvuista seuraa. Jos sinulla on kaikki kunnossa niin miksi sietäisit jotain valittavaa riippakiveä.
Tämä!!! Sen suhteen täytyy tuoda itselle ja omaan elämään jotakin positiivista lisää, eihän parisuhde ole mikään hyväntekeväisyysprojekti.
Saa olla herkkä, saa olla haavoittanut, kaikki me pohjimmiltaan ollaan. Mutta itsestä pitää ottaa vastuu ja pitää hoitaa niitä omia ongelmia, eikä vain kuormittaa niillä muita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta. Laita iskän puhelin pois ja mene ulos tekemään hiekkakakkuja. Nyt tulee hyviä kakkuja, kun on satanut.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah oletpa hauska.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kauttaaltaan haisevaa juustomunaa 🤮
🙋 Arto
Soma laulu. Muistan Merja Rantamäen hyvin, vuosien takaa.