Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (91020)

Vierailija
47941/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitas ottaa yhteinen koiranpentu 

Oon tosi allerginen koirille(kin). Musta tuntuu kurjalta, kun luulen, et kaivattukin haluaisi koiran. Mun kanssa ei sais mitään.. 😢 Sivusta varmaan

100% varmasti sivusta.

Vierailija
47942/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47943/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua oikeasti koiraa vaan ihmisen vierelle elämää jakamaan, koiraa vois jossain tilanteessa harkita 

Vierailija
47944/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt kaivatulle pahaa, jos olet hänet menettänyt. Eikö vinksahtaneisiin aivoihisi mahdu se pahan määrä, mitä toiselle olet tuottanut. Yritätkö uskotella toiselle, että siihen on hyvä syy. Se toinen ei ole yhtä tyhmä kuin itse olet. Hän tietää kyllä ja siksi ei ole elämässäsi. Voit aivan hyvin näytellä jollekin korvikkeelle loppuelämäksi tunteita. Ne ovat kuitenkin kulissia, näytelmää. Tyhjää ja valheellista. Merkityksetöntä. Olet paikkasi ansainnut.

Vierailija
47945/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun vuoro, komea mies. Mitä aiot?

Ottaa selvää sinusta irl.

Vierailija
47946/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt kaivatulle pahaa, jos olet hänet menettänyt. Eikö vinksahtaneisiin aivoihisi mahdu se pahan määrä, mitä toiselle olet tuottanut. Yritätkö uskotella toiselle, että siihen on hyvä syy. Se toinen ei ole yhtä tyhmä kuin itse olet. Hän tietää kyllä ja siksi ei ole elämässäsi. Voit aivan hyvin näytellä jollekin korvikkeelle loppuelämäksi tunteita. Ne ovat kuitenkin kulissia, näytelmää. Tyhjää ja valheellista. Merkityksetöntä. Olet paikkasi ansainnut.

Kaivattunsa voi menettää muillakin tavoin. :)

Vierailija
47947/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon katkeria ihmisiä. Miten se on niin vaikeeta hyväksyä ettei toisen tunteet kohtaa? Kaivattunnekin varmaan syttyy kun lukee noita tilityksiä. 🙄

Vierailija
47948/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon katkeria ihmisiä. Miten se on niin vaikeeta hyväksyä ettei toisen tunteet kohtaa? Kaivattunnekin varmaan syttyy kun lukee noita tilityksiä. 🙄

Miks luulet että lukis jotain kaipauspalstaa? Ketä se muka kaipais?

Vierailija
47949/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin pelkään menettäväni kaivattuni lopullisesti. Se tunne vaan tulee jostain ja en saa sitä pois mielestä. 😕

Vierailija
47950/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen pikkariesi reunaan pienen söpön rusetin. Tuntisin sen sormillani, mutten juuri huomaisi. Keskittyisin pujottamaan käteni housujesi sisäpuolelle samalla kun painautuisin tiiviimmin selkääsi vasten ja huomaisit varmasti paineen kasvavan, eritoten peppua vasten. Toinen käteni tunnustelisi juuri paljastuneita rintojasi ja tutkisi kehosi kaaria. Voisin suukotella niskaasi, kaulasi sivuja, tuoksutella hiuksiasi. Tekisin sen kaiken, koska voin. Pitkän haaveilun ja odotuksen jälkeen olisin lopulta siinä asemassa. Olisit minut siihen valinnut. Valitsimme toisemme. Juuri onnellisempia emme sillä hetkellä voisi olla. Tulossa olisi kuitenkin monia hetkiä ja erilaisia, suurempiakin tuntemuksia. Kun käteni liukuisi viimeisiä senttimetrejä alemmas housuissasi, keskittyisin jännittyneenä siihen, mitä saisin tuntea. Sileää ihoa, nihkeää sänkeä, pehmeää villaa, niukan halkeaman, runsaasti rönsyilevää kosketuspintaa… niin monia vaihtoehtoja, mutta tiedän jo ennalta, että kohtaamani olisi paras maailmassa, sinun, tärkeän.

Vierailija
47951/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitas ottaa yhteinen koiranpentu 

Ei koiraa ikimaailmassa. Oon kissaihminen.

Vierailija
47952/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa, miltä kuulostat. Pahantahtoiselta ja pahalta. Miksi ihmeessä latelet tätä ilosanomaasi vähän väliä, parahin päivänsäde?

Vierailija
47953/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päivää sulle pupu! Oot tosi söpö ja seksikäs! 🧡

Vierailija
47954/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks luulet että lukis jotain kaipauspalstaa? Ketä se muka kaipais?

Joo siksi itekkin kirjottelen täällä, kun tiedän ettei lue. Tää on vaan terapiaa, mut en silti ymmärrä noita tilityksiä...

Vierailija
47955/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin ja suren sinua.

Miksi suret?

Siksi ettei meitä tule.

Miksei tule?

Koska hän ei halua.

Onko hän sanonut niin?

Miksi asia sinua kiinnostaa?

Vierailija
47956/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on pupu?

Vierailija
47957/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin pelkään menettäväni kaivattuni lopullisesti. Se tunne vaan tulee jostain ja en saa sitä pois mielestä. 😕

Mulle kävi jo noin. Tosin saan syyttää vain itseäni, kun en ottanut selvää asioista. Ehkä se siksi jäikin vaivaamaan niin pitkäksi aikaa.

Vierailija
47958/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen pikkariesi reunaan pienen söpön rusetin. Tuntisin sen sormillani, mutten juuri huomaisi. Keskittyisin pujottamaan käteni housujesi sisäpuolelle samalla kun painautuisin tiiviimmin selkääsi vasten ja huomaisit varmasti paineen kasvavan, eritoten peppua vasten. Toinen käteni tunnustelisi juuri paljastuneita rintojasi ja tutkisi kehosi kaaria. Voisin suukotella niskaasi, kaulasi sivuja, tuoksutella hiuksiasi. Tekisin sen kaiken, koska voin. Pitkän haaveilun ja odotuksen jälkeen olisin lopulta siinä asemassa. Olisit minut siihen valinnut. Valitsimme toisemme. Juuri onnellisempia emme sillä hetkellä voisi olla. Tulossa olisi kuitenkin monia hetkiä ja erilaisia, suurempiakin tuntemuksia. Kun käteni liukuisi viimeisiä senttimetrejä alemmas housuissasi, keskittyisin jännittyneenä siihen, mitä saisin tuntea. Sileää ihoa, nihkeää sänkeä, pehmeää villaa, niukan halkeaman, runsaasti rönsyilevää kosketuspintaa… niin monia vaihtoehtoja, mutta tiedän jo ennalta, että kohtaamani olisi paras maailmassa, sinun, tärkeän.

Olisi onnellista.

Vierailija
47959/91020 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on pupu?

Maailman kainein nainen! 🧡

Vierailija
47960/91020 |