Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (527)
Pitääkin vaihtaa sen jälkeen, kun ajattelen kaipaamaani. 😍
Ei täällä ole kuin kolme järkevää tyyppiä E, X ja OGe. Jään pois T.
Kuulisinpa susta mies vappuna tai mielellään jo ennen sitä niin voitais järjestää tapaaminen. Mutta varaudu siihen että haluan sulta kaiken läheisyyden näiden vuosien edestä.
Kaikilla riittää vientiä, kunhan tason laskee tarpeeksi alas. Tai tasoa ei ole ollenkaan. 😆
Mun lärvini on kaikinpuolin
erittäin sopusuhtainen ja
totally sculptured, kiitos
lukuisien erilaisten pehmytkudos/
bone structure harjoitteiden,
joita olen parikymppisestä asti
pioneerina opiskellut ja itselleni
suorittanut. En peilikuvalleni sylje.
x
Vierailija kirjoitti:
Oon sun takia joka päivä sydän syrjällään, tosissaan kun tuulen riepoteltavana, sulla aika paljon valtaa tässä..
Huono ajatus. Vain sinulla on valta, kuinka paljon annat toisen ihmisen tekemisten sinuun vaikuttaa. Luot itse itsellesi tuon illuusion.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kuin kolme järkevää tyyppiä E, X ja OGe. Jään pois T.
Hei kiitos Rakas.
Tää kosketti.
Gracefully received. x
Vierailija kirjoitti:
Kuulisinpa susta mies vappuna tai mielellään jo ennen sitä niin voitais järjestää tapaaminen. Mutta varaudu siihen että haluan sulta kaiken läheisyyden näiden vuosien edestä.
Kuulisinpa? Voithan sä itsekin olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sun takia joka päivä sydän syrjällään, tosissaan kun tuulen riepoteltavana, sulla aika paljon valtaa tässä..
Huono ajatus. Vain sinulla on valta, kuinka paljon annat toisen ihmisen tekemisten sinuun vaikuttaa. Luot itse itsellesi tuon illuusion.
Tavallaan totta, ihminen ei kuitenkaan voi saavuttaa neutraalia asennetta tärkeäksi kokemaansa asiaa kohtaan, muutenhan se ei olisi tärkeä
Vierailija kirjoitti:
Jos ja jos kaivattuni kävelisikin yhtäkkiä vastaan, voisin antaakin hälle pienen arastelevan pusun.
Pitääkin olla varovainen kun lähtee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain vientiä riittää niin palstalaiset on kimpussa. Ja luoja auttakoon jos se joku vielä harrastaa seksiä 😅
Tokkopa. Taitaa enemmän olla kyse siitä, että tarinasi eivät kuulu ketjuun, eivätkä muutenkaan ole lainkaan uskottavia. Vaikuttaa huomionhakuiselta performanssilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulisinpa? Voithan sä itsekin olla yhteydessä.
No meillä se menee niin ja hän tietää miks
Vierailija kirjoitti:
Mitä on bääni?
🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista.
Mahdottomasta voi tulla mahdollinen, olen sen ymmärtänyt. Kunpa asiat etenisivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan totta, ihminen ei kuitenkaan voi saavuttaa neutraalia asennetta tärkeäksi kokemaansa asiaa kohtaan, muutenhan se ei olisi tärkeä
Joo, ei varmasti täysin ja tokihan toisen ihmisen tekesilläkin on vaikutuksensa, mutta isossa kuvassa noin. Itse välttelen herkästi ihmisiä, joihin minulla on vahva vaikutus. Jos teen ja toimin ilman minkäänlaista heihin liittyvää motiivia, on kiusallista huomata ne vaikutukset. Hyväntahtoisella sisimmällä sitä alkaa turhaan ottamaan huomioon heitä, eikä siitä itselle seuraa aina hyvää. Vahvempien kanssa on helpompi olla.
Pöksyt vaan vaihtoon,
perunanenu-senoritat. 🙃 x