Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunit luonnonkiharat hiukset ja välillä nuttura. Usein lyhyehkö ponnari.
Iltahalaus sinulle 🤗
Hän ei käy täällä.
Miten voit tietää?
Jokainen järkevä tietää ettei täällä käy kuin kaipaajat. Harvan kaivattu kaipaa takaisin, muutenhan ei tarvis olla täällä.
Eri
Suuri arvostus ihmisille, jotka eivät netissä esiinny toisena henkilönä eivätkä pyri kontrolloimaan muita.
"Viestinnän onnistuminen joka tapauksessa on viestijän vastuulla, paitsi Savossa."
Viestintä on vuorovaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Panosta parisuhteeseen.
Tarkoitatko, että parisuhteeseen kannattaa panostaa erilaisin mentaliteetein, toimin ja teoin
vai että parisuhde alkaa panolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole minulle mitään annettavaa. Ei mitään, joka kuuluu ihmiselle, josta välittää. Ja vaikka olisikin, et halua antaa. Kitsautesi on vitsautesi.
Pitäisi saada jotakin myös takaisin. Kukaan ei ole omasta tahdostaan pelkkä antaja.
Sinä itse et anna antaa. Haluat vain saada.
Oksymoron. Silti annettavan pitää olla sitä. mille on kysyntää.
Ärsyttää toi sana. Siitä tulee mieleen Oxynorm-opioidi. :(
Mua taas huvitti kun kuulin ekaa kertaa Oxynormista lapsen jouduttua tapaturman talia sairaalaan. Onpa mahdoton lääke, mietin.
Niin me tullaan eri maailmoista ja opitaan asioita eri järjestyksessä.
Ikinä mistään oxynormista kuullutkaan. Oksymoron on ihan peruskäyttösanastoa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosta parisuhteeseen.
Tarkoitatko, että parisuhteeseen kannattaa panostaa erilaisin mentaliteetein, toimin ja teoin
Fingerpori
Miksi laihoja naisia pidetään suuremmassa arvossa kuin pulleita?
Aikaikkuna sulkeutui. Olen parisuhteessa. 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en ymmärrä: kun nykyisin helppoa seuraa saa.. ..no, helposti, alkaen ihan lähikuppilasta ja monesta muustakin paikasta, niin miksi oi miksi sellaisen seuran etsijät eivät etsi sieltä, vaan pahoittavat mielensä sen ei-helpon naisen toiminnasta?? Miksi juuri se nainen niin kiinnostaa, jos kerran helppo mies ei hänen toimintaansa arvosta.
Mä ymmärrän hyvin miksi joku tietty nainen kliinnostaa enempi kuin muut, mut en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin, tai saa pakit.
Mut tänhän takia sitä maltetaankin hetken aikaa. Jos mies repii siitä prseensä ja lähtee kävelemään, selviää hyvin, millainen olisi ollut hänen pettymyksensietokykynsä suhteessakin. Kuusivuotiaan lapsen tasolla oleva tunne-elämä harvoin kiehtoo aikuisia naisia.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onnea! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.
Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.
Kuulostat vaikealta, äkkiväärältä luonteelta, ei jatkoon. Tuollaiset tyypit, jotka eivät hyväksy toisen tahtia, ja vetävät siitä väärät johtopäätökset tyyliin en ole tarpeeksi haluttava, ilman muuta hylkyyn. Kertoo jo niin huonosta itsetunnostakin että huh. 😬
Öö okei sulle kelpaa vaan semmoinen ylipaisuneen egon mädättämä casanova joka aidosti kuvittelee että JOKAINEN nainen haluaa häntä? Good luck.
Kai ymmärrät, että normaalisti ihminen ei koe suurinta osaa toisista ihmisistä haluttavana varsinkaan parisuhdekandidaattina. On siis ihan normaali ja tervehenkinen oletus, että jos tulee jarrua ja torjuntaa, kyse on odotusarvo mukaisesta tilanteesta. Se on tilastomatematiikkaa, ei mikään itsetuntokysynys.
Sivusta.Nyt ei puhuttu torjunnasta, josta sä puhut vaan hitaasti ETENEMISESTÄ.
Nää ei kato koskaan malta lukea kuin viimeisen viestin kun on kiire päästä keksimään mukanokkelia sivalluksia. Eri
"There's things I wanna say to you
But I'll just let you live
Like if you hold me without hurting me
You'll be the first who ever did"
Vierailija kirjoitti:
Miksi laihoja naisia pidetään suuremmassa arvossa kuin pulleita?
Eiköhän toi oo mieltymyksistä kiinni? -M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosta parisuhteeseen.
Omalla kohdalla molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en ymmärrä: kun nykyisin helppoa seuraa saa.. ..no, helposti, alkaen ihan lähikuppilasta ja monesta muustakin paikasta, niin miksi oi miksi sellaisen seuran etsijät eivät etsi sieltä, vaan pahoittavat mielensä sen ei-helpon naisen toiminnasta?? Miksi juuri se nainen niin kiinnostaa, jos kerran helppo mies ei hänen toimintaansa arvosta.
Mä ymmärrän hyvin miksi joku tietty nainen kliinnostaa enempi kuin muut, mut en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin, tai saa pakit.
Mut tänhän takia sitä maltetaankin hetken aikaa. Jos mies repii siitä prseensä ja lähtee kävelemään, selviää hyvin, millainen olisi ollut hänen pettymyksensietokykynsä suhteessakin. Kuusivuotiaan lapsen tasolla oleva tunne-elämä harvoin kiehtoo aikuisia naisia.
Sivusta
Jestas mitä kyökkipsykaa täällä taas harjoitetaan.
Mut jos nyt tuot asetelmaa jalostetaan eteenpäin, niin mikäli etsit suhteeseen ensi sijassa seksuaalista turhautumista sietävää miestä, aikomuksena tuottaa sillä saralla paljon pettymyksiä, niin varmaan oiva metodi. Muista sitten vaan viiden vuoden kuluttua että itse tätä suodatinta käytit. Mies joko on haluton ja flegmaattinen tai hakee tarvitsemansa muualta. Toivottavasti osui siihen kategoriaan joka on sulle mieleinen.
Sivu.
Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)
Aivan ja eritoten siitä, että toisen hidas eteneminen voi tuntua toisesta torjunnalta jos haluaisi nopeampaa tahtia. Sitähän alkuperäinen kysely juuri kartoitti, että A vai B.