Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (64)
Lounastauko. Ajattelen taas hetken sinua.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteinen negaholisti kyykæærme seuraa mua joka paikkaan piikikkään kateuspeukkunsa kanssa.. Ei pääse nilviäisestä eroon.
x
Peukkupirkko ei vissiin hyväksy omaa menopaussia ja ohenevaa harmaata haiventa ja ei voi sietää sinnuu vaikka syytön hänen menopaussiin olet. Älä välitä.
Kaipaan MUNAA, tule ja täytä minut.
Terveiset myös Petelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis. Täällä on ainakin 3 aktiivista kaipausketjua. En tykkää tästä.
Mikä se kolmas on?
On kaksi uutta ja sitten se vanha, jota moni alkoi käyttää eli "lähetä terveiset tositarkoituksella kaipaamallesi" tms
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan MUNAA, tule ja täytä minut.
Terveiset myös Petelle.
Nää lapselliset ja huomionhakuiset trollaukset tukkii koko palstan. Voitko lopettaa.
Vi**u että olette tyhmiä kaipausketjujenne kanssa
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteinen negaholisti kyykæærme seuraa mua joka paikkaan piikikkään kateuspeukkunsa kanssa.. Ei pääse nilviäisestä eroon.
x
Voin työntää peukkuni peppureikääsi ja antaa sormipyllyä niin kyllä kaikki muut ovat sitten kateudesta vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
x
Voin työntää peukkuni peppureikääsi ja antaa sormipyllyä niin kyllä kaikki muut ovat sitten kateudesta vihreitä.
Luulisi tommosen umpihintin hakevan fantasioihinsa vastetta oikeasta elämästä, eikä haaveilla nettipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
x
Luulisi tommosen umpihintin hakevan fantasioihinsa vastetta oikeasta elämästä, eikä haaveilla nettipalstalla.
Haluatko sinäkin kokeilla sormipyllyä?
En tykkää minäkään, jos on kolme ketjua. Ei ole aikaa käydä niissä kaikissa. Mun tuurilla kaivattu eksyy siihen väärään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis. Täällä on ainakin 3 aktiivista kaipausketjua. En tykkää tästä.
Mikä se kolmas on?
On kaksi uutta ja sitten se vanha, jota moni alkoi käyttää eli "lähetä terveiset tositarkoituksella kaipaamallesi" tms
Laitapa linkit uusiin
Jos pysyttäisiin täällä? Se yksi oli vanha muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vi**u että olette tyhmiä kaipausketjujenne kanssa
Haukkuisitko vielä...
...surkimukseksi?😍
Hyvää yötä tutulle tyypille.