Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39237)
Oikeastaan en ottaisi miestä kuitenkaan esimerkiksi vain pituuden takia vaikka komeakin olisi.
Että ei sinänsä haittane.
Jumala tietänee nämä asiat minua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin nuoruuden rakkauttani komeimmaksi mieheksi mutta sitten sinä tulit ja veit pokaalin.
Luulin nuoruudessa olevani rakastunut. Sitten tuli hän, ja koen mitä on aidoimmillaan olla rakastunut.
Hyvää juhannusta kaikille muillekin jotka viettävät sitä yksin ja/tai ilman kaivattuaan <3
Tuntuu muutenkin et oon ihan tuuliajolla, elämä vaan heittelee vailla suuntaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut viestiä mies? Rohkaistu nyt! Ootko maisemissa?
Yritän niin kovin.
Tsemppiä nyt vaan! Rohkeasti laitat! Oon ihan yksin. Tavattaisko jos oot täälläpäin?
Ootko tansseissa?
Ei kuulu harrastuksiini joten ohi män
Sittenpä ei taidakaan olla enää ketään mielessä. Vain minä ja mun ajatukset.
Urjala taisi olla huijaus. Mäntsälä kävi myöhemmin mielessäni ja se oli nyt lehdessä. Haluan olla rehellinen siitä kuinka kaikki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin nuoruuden rakkauttani komeimmaksi mieheksi mutta sitten sinä tulit ja veit pokaalin.
Luulin nuoruudessa olevani rakastunut. Sitten tuli hän, ja koen mitä on aidoimmillaan olla rakastunut.
Minä olin oikeastikin rakastunut nuoruuden ihastukseeni. Hän oli erilainen mies. Mutta kyllä näistä aina toipuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin oikeastikin rakastunut nuoruuden ihastukseeni. Hän oli erilainen mies. Mutta kyllä näistä aina toipuu.
Niin.. joskus pitää tavata sellainen, joka todella saa sinut tuntemaan jotain mitä et ikinä ole tuntenut ennen. En usko, että toivun ilman häntä.
Oon kotona minäkin. Ja kaipailen sinua kuten aina. Toivottavasti olet onnellinen siellä missä ikinä ootkin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan.
Tauski baby 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän siis ei tykännyt minusta lopulta kuitenkaan, hän halusi laihemman naisen. En voinut ruumiinrakenteelleni mitään. Uskon että hän ei myöskään ymmärtänyt minua ihmisenä. Muutenhan tilanne olisi varmasti ollut erilaisempi. Hoikistuin vielä sitten myöhemmin. En siis kuitenkaan ollut lihava. Niin ja minulla on kyllä pienet rinnat, sekin saattoi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain, yksin muutit maailmain.
Just nyt en kaipaa turpaan, kiitti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oon kotona minäkin. Ja kaipailen sinua kuten aina. Toivottavasti olet onnellinen siellä missä ikinä ootkin. 🙂
Olisin onnellinen jos saisin kaipaamaltani mieheltä lähestymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.. joskus pitää tavata sellainen, joka todella saa sinut tuntemaan jotain mitä et ikinä ole tuntenut ennen. En usko, että toivun ilman häntä.
En vertaile, tapasin sitten seuraavan kyllä ja tarina on taas erilainen tunteineen.
Nyt on poikaystäväpäiväkirja kiinni ja sulatkin on heitetty mäelle. Seuraavassa elämässä keskitytään ihan muihin asioihin.
Onpa ihanaa kaipausta täällä! Oispa joku näistä kaivatultani! 😍
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan.
Ja sinäkin. Huomiseen ja siitäkin eteenpäin, kun tiedän sinun olevan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän siis ei tykännyt minusta lopulta kuitenkaan, hän halusi laihemman naisen. En voinut ruumiinrakenteelleni mitään. Uskon että hän ei myöskään ymmärtänyt minua ihmisenä. Muutenhan tilanne olisi varmasti ollut erilaisempi. Hoikistuin vielä sitten myöhemmin. En siis kuitenkaan ollut lihava. Niin ja minulla on kyllä pienet rinnat, sekin saattoi vaikuttaa.
Hassua, kuvailit juuri kaivattuani. Uskomattoman upea nainen. -Sivusta
Iloista juhannusta Tiinalle.