Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (39237)

Vierailija
38841/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista juhannusta Tiinalle.

Vierailija
38842/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan en ottaisi miestä kuitenkaan esimerkiksi vain pituuden takia vaikka komeakin olisi. 

Että ei sinänsä haittane.

Jumala tietänee nämä asiat minua paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38843/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin nuoruuden rakkauttani komeimmaksi mieheksi mutta sitten sinä tulit ja veit pokaalin. 

Luulin nuoruudessa olevani rakastunut. Sitten tuli hän, ja koen mitä on aidoimmillaan olla rakastunut. 

Vierailija
38844/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta kaikille muillekin jotka viettävät sitä yksin ja/tai  ilman kaivattuaan <3

Vierailija
38845/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu muutenkin et oon ihan tuuliajolla, elämä vaan heittelee vailla suuntaa

Vierailija
38846/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut viestiä mies? Rohkaistu nyt! Ootko maisemissa? 

Yritän niin kovin. 

Tsemppiä nyt vaan! Rohkeasti laitat! Oon ihan yksin. Tavattaisko jos oot täälläpäin? 

Ootko tansseissa?

Ei kuulu harrastuksiini joten ohi män 

Vierailija
38847/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpä ei taidakaan olla enää ketään mielessä. Vain minä ja mun ajatukset. 

Urjala taisi olla huijaus. Mäntsälä kävi myöhemmin mielessäni ja se oli nyt lehdessä. Haluan olla rehellinen siitä kuinka kaikki toimii. 

Vierailija
38848/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin nuoruuden rakkauttani komeimmaksi mieheksi mutta sitten sinä tulit ja veit pokaalin. 

Luulin nuoruudessa olevani rakastunut. Sitten tuli hän, ja koen mitä on aidoimmillaan olla rakastunut. 

Minä olin oikeastikin rakastunut nuoruuden ihastukseeni. Hän oli erilainen mies. Mutta kyllä näistä aina toipuu.

Vierailija
38849/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin oikeastikin rakastunut nuoruuden ihastukseeni. Hän oli erilainen mies. Mutta kyllä näistä aina toipuu.

Niin.. joskus pitää tavata sellainen, joka todella saa sinut tuntemaan jotain mitä et ikinä ole tuntenut ennen. En usko, että toivun ilman häntä. 

Vierailija
38850/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kotona minäkin. Ja kaipailen sinua kuten aina. Toivottavasti olet onnellinen siellä missä ikinä ootkin. 🙂

Vierailija
38851/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan. 

Tauski baby 💕

Vierailija
38852/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän siis ei tykännyt minusta lopulta kuitenkaan, hän halusi laihemman naisen. En voinut ruumiinrakenteelleni mitään. Uskon että hän ei myöskään ymmärtänyt minua ihmisenä. Muutenhan tilanne olisi varmasti ollut erilaisempi. Hoikistuin vielä sitten myöhemmin. En siis kuitenkaan ollut lihava. Niin ja minulla on kyllä pienet rinnat, sekin saattoi vaikuttaa. 

Vierailija
38853/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vain, yksin muutit maailmain.

Just nyt en kaipaa turpaan, kiitti kuitenkin.

Vierailija
38854/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara yevolle.

Vierailija
38855/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kotona minäkin. Ja kaipailen sinua kuten aina. Toivottavasti olet onnellinen siellä missä ikinä ootkin. 🙂

Olisin onnellinen jos saisin kaipaamaltani mieheltä lähestymisen. 

Vierailija
38856/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.. joskus pitää tavata sellainen, joka todella saa sinut tuntemaan jotain mitä et ikinä ole tuntenut ennen. En usko, että toivun ilman häntä. 

En vertaile, tapasin sitten seuraavan kyllä ja tarina on taas erilainen tunteineen. 

Vierailija
38857/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on poikaystäväpäiväkirja kiinni ja sulatkin on heitetty mäelle. Seuraavassa elämässä keskitytään ihan muihin asioihin.

Vierailija
38858/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa kaipausta täällä! Oispa joku näistä kaivatultani! 😍

Vierailija
38859/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan. 

Ja sinäkin. Huomiseen ja siitäkin eteenpäin, kun tiedän sinun olevan jossain.

Vierailija
38860/39237 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän siis ei tykännyt minusta lopulta kuitenkaan, hän halusi laihemman naisen. En voinut ruumiinrakenteelleni mitään. Uskon että hän ei myöskään ymmärtänyt minua ihmisenä. Muutenhan tilanne olisi varmasti ollut erilaisempi. Hoikistuin vielä sitten myöhemmin. En siis kuitenkaan ollut lihava. Niin ja minulla on kyllä pienet rinnat, sekin saattoi vaikuttaa. 

Hassua, kuvailit juuri kaivattuani. Uskomattoman upea nainen. -Sivusta