Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat rahastaa turhaan

Vierailija
10.11.2025 |

Olen tuhlannut suunnattoman rahasumman kampaamoihin. Ekat kolkyt vuotta pidin pitkiä hiuksia ja leikkasin ne itse. Lyhyitä malleja värjättiin ja se toki oli ammattilaisten työtä. Arvostan taidokkaita malleja. 

Kymmenen vuotta olen kulkenut polkkamallussa ja hiuksia vaalennettiin jatkuvasti. En osannut pitää puoliani vaan joka kerta uudet raidat edellisten päälle. Siihen sitten kalliit erikoishoidot, jotta hius jotenkin pysyisi päässä. Vuosi sitten join työttömäksi ja jouduin luopumaan kampaajakäynneistä. Annoin hiusten kasvaa ponnarimittaiseksi ja kas! Minullahan on yhtä paksut ja taipuisat kutrit kuin nuorena. 

Kampaajilla oli kova hinku väittää, ettei pitkä hius toimi. Vaan toimii se, kun en enää ota raitoja. Hiljalleen ne kasvavat pois ja olen jo voinut laittaa pari kertaa hoitavan hiusvärin itse niin, ettei hiukset kärsi. Tasoittelen latvoja kynsisaksilla ja se on siinä. Kampaajien työ on toki tärkeää, muttei se mitään rakettitiedettä ole. 

Kun vielä värjään kulmat itse, säästää pitkän pennin. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä saan leikattua puolipitkät hiukseni paremmin itse kuin kampaajat. On ollut pettymyksiä niin monta kertaa. Sivut leikattu erimittaisiksi monta kertaa kampaajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan