Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kokemuksesi huonosta seksistä. Miksi oli huonoa?

Vierailija
10.11.2025 |

Mielenkiintoista kuulla

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity suoraan huonoon seksiin, vaan sen puutteeseen. Toisen lapsen syntymän jälkeen ollaan harrastettu seksiä 2 tai 3 kertaa ja viime kerrasta on noin 10 vuotta

Minä olisin lähtenyt tuosta suhteesta jo 9,5 vuotta sitten.

M50+

Vierailija
82/89 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein olen törmännyt naisiin jotka eivät osallistu ollenkaan seksiin. Olisi kaikille helpompaa jos heti kättelyssä kerrottaisiin että makaa vaan ja odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein olen törmännyt naisiin jotka eivät osallistu ollenkaan seksiin. Olisi kaikille helpompaa jos heti kättelyssä kerrottaisiin että makaa vaan ja odottaa.

Tapailin yhtä naista, joka oli juuri tuollainen. Suhde päättyi ihan muista syistä mutta olen jälkikäteen miettinyt, että olisikohan hän lakannut antamasta myöhemmin, kun vain makasi selälläään ja antoi panna. 

Vierailija
84/89 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks.

Vierailija
85/89 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin taas naisia dissataan. Totuushan on, että mihet haluavat vain nopeasti, nopeammin kuin ääni, päästä panemaan. Mitä ihmeen akrobatiaa siinä nainen ehtii/haluaa/tai voi edes tehdä, Ei mitään Vai vaaditaanko naiselta vielä sen lisäksi että sallii sen kalun tungettavan pilluunsa, jotain lisätemppuja miehelle?

Entä toisinpäin.!!!

Vierailija
86/89 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa sanoa mutta nykyisessä parisuhteessani (joka on muutoin paras parisuhde joka kohdallani on osunut) on seksin suhteen huonoin :( Miehellä on alhainen libido ja heikko erektio ja seksi (jota on harvoin) on hyvin yhdyntäkeskeistä (käytännössä suoraan asiaan, olen joutunut alkaa käyttää vaginavoiteita jotta olisin ns. aina valmis jos mies osoittaa mitään haluamisen merkkejä). Onneksi saan helposti myös yhdynnässä. Jos en saisi niin varmaan olisin tosi tiukan paikan edessä kun miettisin mitä tehdä. Puhuminen ei auta kun mies kokee jo nyt kauheita paineita seksistä. Yritän vain olla kuin olisin tyytyväinen. 

Olen kokenut saman. Erosin lopulta, sillä en pystynyt elämään ilman hyvää seksiä. Lopulta en halunnut edes aloittaa sen rynkkyminuutin vuoksi. Lerpahteli koko ajan yms. Kamalaa muistellakin.

Eroa. Ei suhde ole hyvä jos mies on surkea rakastaja. Jos olisi hyvä suhde mies edes nuolisi sulle orkun joka päivä. 

Vierailija
87/89 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa sanoa mutta nykyisessä parisuhteessani (joka on muutoin paras parisuhde joka kohdallani on osunut) on seksin suhteen huonoin :( Miehellä on alhainen libido ja heikko erektio ja seksi (jota on harvoin) on hyvin yhdyntäkeskeistä (käytännössä suoraan asiaan, olen joutunut alkaa käyttää vaginavoiteita jotta olisin ns. aina valmis jos mies osoittaa mitään haluamisen merkkejä). Onneksi saan helposti myös yhdynnässä. Jos en saisi niin varmaan olisin tosi tiukan paikan edessä kun miettisin mitä tehdä. Puhuminen ei auta kun mies kokee jo nyt kauheita paineita seksistä. Yritän vain olla kuin olisin tyytyväinen. 

Olen kokenut saman. Erosin lopulta, sillä en pystynyt elämään ilman hyvää seksiä. Lopulta en halunnut edes aloittaa sen rynkkyminuutin vuoksi. Lerpahteli koko ajan yms. Kamalaa muistellakin.

Eroa. Ei suhde ole hyvä jos mies on surkea rakastaja. Jos ol

Suhteen alussa ei todellakaan odotella ja pihdata. Muuten jää näkemättä sujuu seksihomma.

koeajo heti alussa kertoo sen millainen toinen sängyssä. Jos homma ei toimi, niin hakemaan seuraava koeajoon, kuten autokaupoilla. 

Vierailija
88/89 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kanssa useamman kerran yötä yhdessä. Kiihkeää suutelua ja sormetin pitkään hänen märkää p*lluaan ja hän antoi käsihoitoa minulle samaan aikaan mutta ei kuitenkaan loppuun asti.

Sitten hän lopetti yht äkkiä ja sanoi, että aletaan nukkua. Eipä tarvinnut hänen kanssaan jatkaa tapailua

Vierailija
89/89 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Ei suhde ole hyvä jos mies on surkea rakastaja. Jos ol

Edellisessä suhteessani oli paljon seksiä. Monipuolista ja erittäin tyydyttävää seksiä. Suhteen alussa yhtään liioittelematta 5-6 kertaa päivässä, josta se vakiintui 1-2 kertaan päivässä. Mies nautti erityisesti kyvystäni saada peräkkäisiä orgasmeja joten niitä sitten tehtiin. 

Mutta se kääntöpuoli olikin sitten se että tunsin usein itseni pelkäksi esineeksi. Yhden (1) kerran 7-vuotisen suhteen aikana yritin kieltäytyä seksistä niin mies loukkaantui kun "en halunnut häntä yhtä paljon kuin hän halusi minua". 

Nykyisessä suhteessani tiedän olevani rakastettu ja hyväksytty juuri sellaisena kuin olen. En aio jättää miestäni vaan aion yrittää olla itse parempi ihminen ja rakastaa häntä ja hyväksyä hänet juuri sellaisena kuin hän on. 

T. Kommentoimasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän