Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro kokemuksesi huonosta seksistä. Miksi oli huonoa?

Vierailija
10.11.2025 |

Mielenkiintoista kuulla

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökötyskerhosta lähdin rintavan naisen matkaan. Petipuuhat tyssäsi kun hänen kainalot haisi pistävävältö hieltä ja intiimihygienian kanssa oli toivomisen varaa. Kohteessa ei ollut mahdollista käydä suihkussa.

Saitko edes kalun sisään asti vai tyssäsikö jo ennen sitä?

Vierailija
22/47 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkos miehen muna on haissut kui raato.. ja sitä vaan suuhun tarjoillaan,. Voi röyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet tarjoa muutakuin äkkimunaa, ja nopea laukaisua. Ja vielä pitäd suihin ottaa...ja mitään ei itselle. Mihet ovat....aivan typeriä.

Vierailija
24/47 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeset reilut 20v ollu huonoa seksiä, en ole vielä hyvää seksiä saanut nauttia

Vierailija
25/47 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanninen fitness nainen. Ihan tajuton kroppa. Meinasin tulla 800 kertaa kun tää imi mua topless. Sit päästiin housut pois osastoon. Hygienia oli pettänyt ihan täysin, takaapäin vedellessä p....a hais niin he.sti.

Peräreiän ympärillä oli vessapaperi silttua. Pill.. hais joka vedolla tosi kitkerälle. 

Noh nainen sai kyllä ihan koko rahan edestä. Kun ei millään meinannut latinki lähtee.  Lopulta ku veti 5min silmät kiinni ihan älyttömän kovaa pääs perille.

Mut oli kyllä kokemus.

Vierailija
26/47 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeset reilut 20v ollu huonoa seksiä, en ole vielä hyvää seksiä saanut nauttia

Millä tavalla on ollut huonoa?

Vierailija
27/47 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen makasi liikkumatta selällään, silmät ummessa. Minuutin päästä kysyi, tuleeko sulta jo pian. 

Panitko loppuun asti?

Mun ex-vaimo oli suunnilleen tuollainen suurimman osan koko 20-vuotisesta suhteesta. Joten minä ainakin jouduin panemaan loppuun saakka aika monta kertaa "halvaantunutta lahnaa". Eron jälkeen onkin ollut toinen toistan upeampia seksikokemuksia.

M50+

Vierailija
28/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, ja lisäksi rynkytti heti kuin kani. Kirjaimellisesti häpyhuuli repesi ja se piti käydä tikkaamassa!

Voi kamala! Otan osaa!

Jäin miettimään että jäikö se häppäri väliin ja jos jäi, niin kovakin puristus ilmeisesti? Onneksi ei syttynyt palamaan! :/

Vierailija
29/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna ja valtava pillu niin eihän siitä mitään tule. 

Vierailija
30/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat huonot kokemukset on kun toinen on itsekäs ja yrittää painostaa tai muuten rikkoa rajoja. Eli yritetään painostaa tai syyllistää seksiin kun toinen ei ole vielä valmis. Yleensä että jos en ole halunnut panoa ja olen selkeästi sanonut että hei, ei vielä, en oo valmis, niin "ota edes suihin", "hoitele käsin pliissss". Ja ilmeisesti nämä miehet ei tajua edes selittämällä että mikä meni pieleen. Tai miksi en sitten halua uusintaa. No miksi haluaisin miehen kanssa joka ei lämpännyt minua YH-TÄÄN, ei ollut millään tavoin kiinnostunut minusta ja koko kanssakäymisestä tuli niin outo olo, että halut lopahti JA sitten vielä sama urpo vaatii tyydytystä munalleen... Hyi ei. 

Jos olen ollut miehen kämpillä niin olen lähtenyt mutta jos mies on ollut minun luonani niin olen sen käsihoidon antanut niin että en katso koko ukkoa enkä sano mitään. Lähinnä koska ei ole ollut pokkaa heittää toista yöllä pihalle. Olisi pitänyt kyllä olla...

Kokemukseni mukaan paljon yleisempää on, ettei mies voi edes kuvitella tyydyttävänsä itsensä vastentahtoisella naisella. Olen hyvinkin halukas lähtökohtaisesti, siksipä sinne sänkyyn on päädytty. Mutta kyllä sen voi pilata jos on ihan surkea. 

Vierailija
31/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniaikojen seksisähellykset. Pojat, ne 2kpl, joiden kaa seukkailin (eri aikaisesti) kyllä saivat omat orgasminsa, mutta mut jätettiin ilman. Näin jälkikäteen ajatellen olisi tietysti pitänyt olla aktiivisempi ja vaatia, että mulle tehdään sit käsin ja/tai suullisesti.

Panot olivat nopeita ilman kunnon lämmittelyjä ja heti suoraan asiaan kun vähänkin tilaisuutta oli. Paikat missä sitä tehtiin olivat aika randomeja, koska koteihin ei voinut tyttöä/poikaa viedä seksi mielessä.

Aina puhutaan paljon teiniromantiikasta ja sitä hehkutetaan myös tällä palstalla, mutta mulla se jäi paljolti kokematta. Mun kokemus oli, että pojat olivat vaan seksin perässä ja nimenomaan toistuvien yhdyntöjen. Niit oli kyl paljon ja usein ja olin toki itse suostuvainen uteliaisuuttani ja totta kai nuoren miehen kiihkoilu oli tarttuvaa. Nautinto ja kokemus jäi vaan vajaaksi. En osannut pyytää ja olosuhteetkin vaikuttivat.

Tarina olisi varmaan ollut vähän eri jos olisi voinut omassa sängyssä harrastella. Tai ehkä mulla on vaan huonompi otos pojista.

Se ei ollutkaan sitä leffamatskua. Vanhemmiten olen löytänyt ihania miehiä, jotka malttavat ja saavat nautintoa naisen saattamisesta orgasmiin.

Vierailija
32/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tosi lannistava ja outo kokemus. Mä olin tosi ihastunut joku 10v sitten yhteen harrastus kaveri naiseen. Ajattelin vakavissaan että teen hänestä vaimon. Tapailtiin jonkin aikaa ennen seksihommia. 

En ole ikinä ollut niin pettynyt tai ihmeissään.  Kyseessä tosi pieni nainen jolla ei lapsia. Mutta se värkki, isoin mihin olen ikinä törmännyt. Mun pieni 17cm/ 13cm meni sinne reunoja hipoen. Ihan sama ku olis pannu ämpäriä.

Vierailija
33/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista naisen kanssa sänkyyn. Kiihkeä esileikki ja sen jälkeen laitoin kortsun ja pääsin sisään. 3-4 työnnön jälkeen nainen sanoi, ettie pysty tähän ja pyysi lopettamaan. Sitten nainen pyyteli anteeksi ja nukuttiin. Aamulla hän soitti jollekin ystävälleen ja kertoi, kuinka hieno asuntoni on. Sen jälkeen hän lähti bussipysäkille. Viikon päästä hän tuli vastaan kaupungilla mutta onneksi satoi ja pääsin sateenvarjon suojassa ohittamaan hänet. 

No mitä huonoa tuossa on? Kesken jäi, mutta asiallisesti siitä sanoi ja ihan ilmeisesti muutenkin oli järkevä. Ei olisi edes anteeksi tarvinnut pyytää. Parempi noin kuin myöntyä ja tuntea itsensä hyväksikäytetyksi. Mitä vain voi olla syynä lopettaa ja se on AINA ok! 

Vierailija
34/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on aina huonoa silloin, jos "kumppaniksi" osuu egoistinen törppö. Siis nämä, joita valitettavasti on paljon, jotka kokevat, että tietynlainen kosketus on voitto. Hihii sain tehdä tälle tyypille näin. Juu. 

Vierailija
35/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki seksi miesten kanssa on huonoa, paitsi ei oman miehen kanssa. Mutta sitä ennen kaikkien kanssa aivan surkeaa. Älkää valittako miehet sitten etteivät naiset halua.

Ette halua antaa, ottaa vain.Blaah.

Vierailija
36/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanninen fitness nainen. Ihan tajuton kroppa. Meinasin tulla 800 kertaa kun tää imi mua topless. Sit päästiin housut pois osastoon. Hygienia oli pettänyt ihan täysin, takaapäin vedellessä p....a hais niin he.sti.

Peräreiän ympärillä oli vessapaperi silttua. Pill.. hais joka vedolla tosi kitkerälle. 

Noh nainen sai kyllä ihan koko rahan edestä. Kun ei millään meinannut latinki lähtee.  Lopulta ku veti 5min silmät kiinni ihan älyttömän kovaa pääs perille.

Mut oli kyllä kokemus.

Varmaan naisellekkin...

Vierailija
37/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

iksi et sano tai tee mitään? En olis vastaavassa "suhteessa".

Vierailija
38/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuman kautta aiemmin ohimennen tapaamani kaunis ja kiinnostava nainen tuli yöllä hotellihuoneeseni, omasta aloitteestaan siis. Halusi seksiä, oli hätäinen koheltaja, näytteli huonosti orgasmin liian nopeasti ja sammutti sen halun mikä minussa orasti. Saatoin saman tien käytävään kylpytakissa, katsoin että pääsi huoneeseensa sisään. Kouvola -98 tai -99. Niin paska sessio että vieläkin muistan. En ole sen jälkeen Kouvolassa käynyt.

Mä sain aikoinaan 2005 ihanaa naista Kouvolassa.  Mutta ex muija ei muuta tehnyt kun makasi selällään.  En vaan sit jaksanu.  Lopetin meidän "seksi elämän" m37

Vierailija
39/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet huonoja, pyrkivät vain panolle, ei puhettakaan "rakastelusta". Normia.

Vierailija
40/47 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse seksi, mutta sen seuraukset. Menetin kaiken elämässäni, menin rikki, enkä kykene enää eheytymään. Siitä henkisestä ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä (mukamas rakkaudesta) on jo vuosia, minä en vaan pääse eteenpäin elämässä. Kaikki on synkkää ja kamalaa. En kelpaa enää kellekään, en edes itselleni.