Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen -miehet ei enää lähde baarista sänkyyn!

Vierailija
10.11.2025 |

Saan todella paljon treffikutsuja netin/somen kautta ja koko elämäni on kehuttu kauniiksi miesten toimesta. 10 vuodessa miehet on muuttuneet -säikähtävät jos nainen tulee juttelemaan, kysyy nroa tai kysyy yökylään baarista. Olen sinkku ja mieluummin haluan oikeassa elämässä kohtaamisia kuin netissä -siksi teen itse alotteita! Ennen pitkää suhdetta ei koskaan tullut torjuntaa, mutta nyt nämä kerrat tänä vuonna, miehet kyllä juttelevat mutta sanovat sitten että on aikaisin töitä sunnuntaina tms.

Mikä juttu? Miehet ei tarvitse enää fyysistä läheisyyttä?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu ja lehmät lentää

Vierailija
42/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on totta. Tunnen naisia jotka etsii seuraa baarista ennen valomerkkiä. Varmaan liika itsensä tyrkyttäminen saa hälytyskellot soimaan. Aamulla syytetään raiskauksesta kun kaduttaa ja mies on kohta vankilassa. Sana sanaa vasten. Olen nainen mutta miehenä olisin erittäin varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla aivan totta että heillä on aikaisin töitä sunnuntaina. Työttömillä ja viikonloppuvuoroista kieltäytyjillä ei ole enää varaa käydä baarissa. 

Vierailija
44/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä tällä on työllisyyden kanssa?

Vierailija
45/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä laskee testot iän myötä. Ei niitä paneta enää kuka tahansa joka on tyrkyllä. 

Tämäpä outoa. Itse olen 60 ja aivan varmasti saisi puutteessa oleva kaunis naisihminen munaa ihan huolella.

...ja turha rynnätä kommentoimaan, että ei 60v pysty. Kyllä pystyn.

Vierailija
46/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää mihinkään yökylään, jos ehdottaa "käydään äkkiä tossa veskissä vetäsee panot", niin sitten sopii.

Vierailija
47/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä menee halut iän myötä. Etsi nuorempia miehiä.

Vierailija
48/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 35v ja nämä 30v kundit tuntuu olevan peloissaan kun hyvännäköinen nainen lähestyy. Ehkä vaihdan ulkomaisiin miehiin, kun suomalaiset miehet ovat niin ujoja! Pukeutumisesta; en pukeudu millään lailla tyrkysti, esim kesällä oli pitkä kukkamekko jota moni mies kyllä kehunut kauniiksi. Rinnat ei ole esillä tms ja olen ns. naapurintyttö lookkia enemmän. Kai miehet on vaan niin ujoja nykyään! Ap.

Vierailija
49/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alue Helsinki eikä mitkään lähiöpubit, vaan yökerhot - joissa siis käyn harvakseltaan. Ap

Vierailija
50/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä menee halut iän myötä. Etsi nuorempia miehiä.

2-kymppisiä miehiä? Johan ne säikähtäis jos 35v nainen lähestyy kun saman ikäisetkin säikähtää :D -Ap

Vierailija
51/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. haluaisin vakkarin enkä yhden illan juttua! Mutta en voi löytää sitäkään näköjään kun ei miestä saa lähtemään yöhön edes ensimmäistä kertaa. 

Vierailija
52/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tämä skenaariohan on kuin scifi-kirjasta itselleni. Lähteä hakemaan sänkyseuraa jostain kämäisestä baarista. En tajua, kuinka kukaan uskaltaa, ikinä. Kuinka ei naisena pelkää väkivaltaa, tauteja, hulluja, stalkkereita? Onko tämä jokin extreme-laji? Ehkä miehet ovat myös varovaisempia nykyään?

Vierailija
53/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi koska metoo. Tule juristin kanssa laaditun vastuuvapaussopimuksen kanssa miehen juttusille ja ota kaksi todistajaa mukaan jotka ovat myös allekirjoittaneet lapun. Kysy sitten mieheltä että haluaako hänkin laittaa nimen paperiin niin homma on turvallista myös hänelle.

Näin juuri. Toinen pelottava raiskaussyytteen lisäksi on että daami tulee raskaaksi.

Noista kahdesta aina herää epäilys, kumpikin käy vaan niin kalliiksi, että halvemmalla pääsee kun käy maksullisissa.

Vierailija
54/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, paljon sulla on ikää? Onko rupsahdus tullut ja yrität liian nuoria ja liian selvinpäin olevia miehiä?

35 ja olen tietenkin oikeasti mies. 

Ap

Vierailija
55/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olet keksinyt omaksi ajanvietteeksi koko hölmön paskajuttusi.

Vierailija
56/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat. Mitäs oot niin ruma.

Vierailija
57/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla aivan totta että heillä on aikaisin töitä sunnuntaina. Työttömillä ja viikonloppuvuoroista kieltäytyjillä ei ole enää varaa käydä baarissa. 

No tää ihan taatusti! Jossain räkälässä voikin saada oluen neljällä eurolla ja shotin kahdella, mutta siellä sitten väestö on mitä on. Jos haluaa yhtään keskiluokkaisempaa menoa, niin jo muutamalla käynti maksaa. Puhumattakaan siitä, että olisi sinne 00-03 asti, jolloin oikeasti vasta ihmisiä tavataan. 

Käyn itse yleensä vain alkuillasta istumassa muutamalla, ei ole ollut ongelmaa saada seuraa, mutta ei ole vain sattunut olemaan sellaista joka itseä miellyttää. 

Tyrkkyys on turn off, mutta eihän kukaan tiedä oletko tyrkky, jos ei tunne taustoja ja vienosti katselet kulmain alta ripsiä räpytellen :)

Vierailija
58/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tommonen suora lähestyminen oikein kiihota ketään? Ei naisia, ei miehiä.

Ensin pitää olla nk. silmäpeliä ja jännitettä, jonka jälkeen nainen voi mennä vaikkapa tiskille, katsahtaa sieltä mieheen, ja mies tulee juttelemaan. Noin mä tein silloin, kun halusin baarista yhden miehen. Huomasin, että sekin on huomannut minut, menin tiskille, loin sieltä pitkän katseen miehen suuntaan, käänsin taas katseen pois ja odotin. Ei mennyt kauaa, kun tuli juttelemaan ja siirryttiin siitä sitten pöytään juttelemaan lisää, jossa minä sitten sanoin, että noh, mennäänkö? 

Hän olisi halunnut panna vasta aamulla, mutta vonkasin niin kauan että hän suostui, ja hiippailin sitten panon jälkeen kotiin kun hän nukahti. Tuosta olisi tullut varmaan helposti joku syytös perään, jos olisin ollut mies. Enkä kyllä ole kovin ylpeä tuosta, oikeastaan tuntuu ääliöltä. Mutta katseilla se miehen saaminen toimii, ei suoralla lähestymisellä.. tänä syksynä viimeksi testattu yhdessä tapahtumassa, tosin ei johtanut seksiin kun en sitä halunnutkaan ainakaan vielä. Mut kutsuvat eleet, ei suora lähestyminen. 

Vierailija
59/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on huijausta koska naiset eivät tee aloitteita eivätkä lähesty miehiä yhtään missään.

Aloitus on taatusti trollin huijausta, mutta kyllä naiset aloitteita tekevät. Jos eivät sinulle tee niin ei se sitä tarkoita etteivät tekisi kenellekään muullekaan.

Vierailija
60/73 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liian vanhoja miehiä. Viriili parikymppinen hoitaa kyllä homman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme